co sądzicie o ....

Data: 2011-09-20 13:56:43
Autor: mz
co sądzicie o ....
Witam
Co sądzicie np o takim telefonie: http://allegro.pl/e71-telefon-tv-fm-dual-sim-pl-menu-najtaniej-i1808736055.html

Widzę na allegro sporo tego typu telefonów z Chin. Czy one będą normalnie działać z naszymi kartami sim ? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii ?

Pozdrawiam

Data: 2011-09-20 13:34:22
Autor: Waldek Godel
co sądzicie o ....
Dnia Tue, 20 Sep 2011 13:56:43 +0200, mz napisał(a):

[...]

Będą działać. To w zasadzie wszystko co można o nich powiedzieć

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-09-20 14:33:20
Autor: Mateusz
co sądzicie o ....
Użytkownik mz napisał:
Witam
Co sądzicie np o takim telefonie: http://allegro.pl/e71-telefon-tv-fm-dual-sim-pl-menu-najtaniej-i1808736055.html

Strasznie musi buyc ciężki:

"Paczka pocztowa priorytetowa 75,00 zł"

Data: 2011-09-20 15:02:43
Autor: Usrobo
co sądzicie o ....
W dniu 2011-09-20 14:33, Mateusz pisze:
Użytkownik mz napisał:
[...]

Lokalizacja WANCHAI HONG KONG, Hong Kong

Data: 2011-09-20 15:39:21
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
co sądzicie o ....
Dnia 2011-09-20, o godz. 15:02:43
Usrobo <usrobo@op.pl> napisał(a):

> Strasznie musi buyc ciężki:
>
> "Paczka pocztowa priorytetowa 75,00 zł"

Lokalizacja WANCHAI HONG KONG, Hong Kong

Ostatnia paczka z dealextreme z różnymi duperelkami o wadze ze 2 razy
większej niż waga telefonu kosztowała pocztą lotniczą 0,01$ ;-)

W ten sposób chcą obejść cło sugerując że telefon tani a 90% kosztów z
przesyłki i tak zwiną. Pewnie na dodatek będzie na paczce napisane że
to gift.. A jak chcesz zwrócić to zwrócą 17,70PLN bo kosztów przesyłki
przecież nie a dodatkowo zapłacisz za transport do Hongkongu. Tak
zrobione żeby sprzedać, zarobić na naiwnych a w razie jakichkolwiek
problemów (zwrot, gwarancja etc.) koszty w stosunku do wartości sprzętu
były na tyle wysokie by nie opłacało się go wysyłać.

Tu:
http://www.dealextreme.com/p/e71-2-2-lcd-dual-sim-dual-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-with-fm-black-47770
masz coś takiego z "lepszym" aparatem ;-)

Zdrówko

Data: 2011-09-20 14:55:52
Autor: Seba101
co sądzicie o ....
W dniu 2011-09-20 13:56, mz pisze:
[...]

działa i to nawet dobrze
gorzej ze spasowaniem klawiszy, to już zalezy na jaki egzemplasz trafisz, nie jest zle, ale jest jakies ale

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2011-09-20 15:29:03
Autor: K
co sądzicie o ....
W dniu 20-09-2011 13:56, mz pisze:
[...]

ojciec, po powrotach z rejsu przywozi sobie czasem takie chinskie gadzety (dlugopis kamera itp), raz przywiozl cos co sie nazywalo NOKlA, mialo tv, radio, dual sim, bt i takie tam rozne pierdoly. uzywa tego gowna od roku, telefon dzwoni i mozna przez niego porozmawiac ale kompletnie nie nadaje sie do transmisji danych (tylko gprs). z tego co pamietam, to nie moglem zmienic glosnosci dzwonka czy wrecz samego dzwonka.

ja bym nie kupowal.

Data: 2011-09-27 08:05:45
Autor: J.F.
co sądzicie o ....
Dnia Tue, 20 Sep 2011 15:29:03 +0200, K napisał(a):
[...]

A tak swoja droga - cos takiego naprawde kosztuje 17zl, sprzedawca dostal w
prezencie, czy uzytecznosc jest jaka jest, wiec sprzedaje za kazda cene ?

J.

Data: 2011-09-20 17:34:34
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
co sądzicie o ....
mz wrote:

[...]

Będą "jakoś" działać, adekwatnie do ceny. Sensowne
dual simy zaczynają się od ~300 zł np. u Samsunga.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-09-29 14:25:52
Autor: paw
co sądzicie o ....
mz wrote:

> [...]

Witam

Będą "jakoś" działać, adekwatnie do ceny. Sensowne

dual simy zaczynają się od ~300 zł np. u Samsunga.

na szajsungi bym uwazal. w pracy mielismy 3 wszyskie dual simy i zaden z nich nie wytrzymal 12 bez naprawy. prywatnie kupilem ponad rok temu na aledrogo chinski wynalazek, chyba c 5000, telefonik fajny i niezle smiga(dual sim, wi fi, tv, radio). jestem z niego zadowolony.   --

Data: 2011-09-21 06:56:39
Autor: Pszemol
co sądzicie o ....
"mz" <aa@wp.pl> wrote in message news:4e787f84$0$3508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdybyś na podstawie oznaczenia E71 wyciągał błędny wniosek
że to Nokia to wiedz, że się mylisz - to chińska podróba...
Lista funkcji imponująca ale realizacja tych funkcji poniżej pasa.

co sądzicie o ....