co sądzicie o aucie

Data: 2009-08-22 20:50:50
Autor: Inead
co sądzicie o aucie

Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomości news:h6p9qg$856$2news.tornevall.net...
pytam poważnie szanowne gremium pms, facet z mojej wiochy jest :)
-> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=719243287
Gaz, w przód był trafiony.Jakby był bez gazu to brać, a tak mam podejrzenie że kolesiowi coś z gazem nie bangla i chce się pozbyć problemu. To dobre auta, tak łatwo się ich ludziska nie pozbywają.

Data: 2009-08-23 01:32:00
Autor: PZ
co sądzicie o aucie
Zobacz przednie siedzenie kierowcy i pomnoz przebieg conajmniej x2. Reczny tez cos wysoko bieze. Gdzie klima ? Skora jest a kliny brak ? Albo walony albo dziwnie wyposazony. Moim zdaniem za te kase lekko dostaniesz z klima. Moze tobie klima lata ale przy odsprzedazy Camry klima jest istotna.

--
PZ

co sądzicie o aucie