co sądzicie o reżimowych

Data: 2010-06-16 08:46:50
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
artystach POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów, pytam się w tym sensie, że artysta z natury rzeczy POwinien być otwarty i bezstronny wobec otaczającej go rzeczywistości mając na względzie przetwarzanie jej / rzeczywistości / w jakąś formę artystyczną.
czy w/g was artystą jest hołdys, vaida i inne "gwiazdy" firmamentu deklarujący wobec innych kandydatów POgardę i wrogość / wojna domowa /.

Data: 2010-06-16 10:20:42
Autor: glob
co sądzicie o reżimowych

 apr... napisał(a):
artystach POpieraj�cych s�uszne partie i s�usznych kandydat�w, pytam si� w tym
sensie, �e artysta z natury rzeczy POwinien by� otwarty i bezstronny wobec
otaczaj�cej go rzeczywisto�ci maj�c na wzgl�dzie przetwarzanie jej
/ rzeczywisto�ci / w jak�� form� artystyczn�.
czy w/g was artyst� jest ho�dys, vaida i inne "gwiazdy" firmamentu deklaruj�cy
wobec innych kandydat�w POgard� i wrogo�� / wojna domowa /.

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

To bardzo proste, artyści zaczeli być atakowani za swoje dzieła, co
chwila słyszeliśmy jak artystów ciągano po sądach, taka sama cenzura
dzieł literackich czy malarskich itd była za komuny, artyści byli
prześladowani przez komunizm, cenzurowani i niszczeni, więc popierają
coś co jest wbrew reżymowi tych którzy są komunistami, czyli pis, a że
tacy zawsze sprzedawali Polskę i niszczyli jej kulture ,obecnie
zaprzedali się obcemu państwu Watykan, tacy zawsze są zdrajcami.

Data: 2010-06-16 10:55:04
Autor: zażółcony
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva31q$e3u$1inews.gazeta.pl...
[...]
.... a czy artysta może być Żydem, czy to by było wg Ciebie podjrzane ?

Data: 2010-06-16 09:19:48
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
zażółcony <zipas@op.pl> napisał(a):

> [...]
> wobec innych kandydatów POgardę i wrogość / wojna domowa /.
.... a czy artysta może być Żydem, czy to by było wg Ciebie podjrzane ?
ty chyba jesteś z hasbary ?
znam wielu żydowskich artystów nie angażujących się w politykę.

Data: 2010-06-16 10:56:37
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

[...]

Artysta też człowiek i czasem wypić musi. Tak jak każdy ma prawo popierać kogo tam sobie chce. To nie czasy twojego PRL gdzie musiałeś popierać jedynie słuszną partię i mieć jedynie słuszny kierunek myslenia. Wy PiS-owcy wciąż nie możecie zrozumieć, że wasz socjalizm się skończył, a to co proponujecie młodym to jakiś relikt. Nie chcemy waszych wspomnień i rozdrapywanie ran. Róbcie to sobie w zaciszu barowym. O naszej przyszłości będziemy decydować my, a nie jacyś kombatancji sprzed 80-tego roku. Dlatego oddam głos na Napieralskiego i mam nadzieję, że dokopie pozostałym 9-ciu staruszkom.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:22:29
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):

> [...]

wciąż nie możecie zrozumieć, że wasz socjalizm się skończył, a to co proponujecie młodym to jakiś relikt. Nie chcemy waszych wspomnień i rozdrapywanie ran. Róbcie to sobie w zaciszu barowym. O naszej przyszłości będziemy decydować my, a nie jacyś kombatancji sprzed 80-tego roku. Dlatego oddam głos na Napieralskiego i mam nadzieję, że dokopie pozostałym 9-ciu staruszkom.

czytaj płatny klakierze uważnie:
...POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów...
tzn. POPIS, SLD, PSL I INNE G.WNA.
cepie tu chodzi o zasadę, POniał ruski tłuku ?

Data: 2010-06-16 11:31:50
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva54l$ll8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

..POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów...
tzn. POPIS, SLD, PSL I INNE G.WNA.
cepie tu chodzi o zasadę, POniał ruski tłuku ?

Po kolei

Za pisanie na tym forum nikt mi nie płaci. Robię tu jako wolontariusz, To coś takiego jak w Call Center imienia prezesa PiS.
Nie interesuje mnie kto popiera PiS. Najwyraźniej nikt. Wyginiecie jak dinozaury!
Sądzisz, że określenie "cep" oddaje stan twojej inteligencji emocjonalnej?
Sorry, nie znam określenia "tłuk". Z jakiego to języka, z rosyjskiego? Skąd znasz ten język? Może sam jesteś "ruskim tłukiem"?!! Kwiczysz! ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:49:04
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
> [...]

Sorry, nie znam określenia "tłuk". Z jakiego to języka, z rosyjskiego? Skąd znasz ten język? Może sam jesteś "ruskim tłukiem"?!! Kwiczysz! ;-)))

słuchaj "wolontariuszu" odPOwiedz mi na jedno pytanie, gdzie jest naPISane, że POpieram PIS ?
PS.
ha ha ha ha i wyszło na moje, klakier i troll, to raz,
dwa, młody jesteś, że języka ojczystego nie znasz.

Data: 2010-06-16 11:55:10
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva6mg$rdm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

PS.
ha ha ha ha i wyszło na moje, klakier i troll, to raz,
dwa, młody jesteś, że języka ojczystego nie znasz.

Sluchaj no "cepie" i "ruski tłuku", gdzie jest napisane, że popieram PO? Przejrzyj forum to się dowiesz jakie mam poglądy. Co do młodości - zgoda. Gdzie mi do ciebie starcze. Język polski jest moim językiem ojczystym, twoim najwyraźniej rosyjski, a może nawet radziecki. ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:04:53
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
> [...]

twoim
najwyraźniej rosyjski, a może nawet radziecki. ;-)))

być może w realu jesteś normalnym i fajnym człowiekiem tylko twoja zawziętość i "hardość" POwoduje u ciebie POgardę dla innych, więc chłopcze zapamiętaj to sobie do końca życia, ty też przekroczysz rubikon i mimo, że będziesz miał młodzieńcze POmysły itp. to znajdzie się jakiś młody tłuk i POwie ci "starcze", ja ci tego nie życzę i lądujesz w tzw. sitku trollu !

Data: 2010-06-16 12:10:59
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
[...]

Internet to niesamowite zjawisko. Kazdy moze byc kazdym
Dzisiaj moge byc Rambo, jutro Madonna a pojutrze Janem Kowalskim.

Dziwnych czasow doczekalismy. :)

Data: 2010-06-16 13:38:54
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva7k5$1ko$1inews.gazeta.pl...
> [...]

młodzieńcze POmysły itp. to znajdzie się jakiś młody tłuk i POwie ci
"starcze", ja ci tego nie życzę i lądujesz w tzw. sitku trollu !

Ty być może też chociaż czytając to forum zaczynam zastanawiać się jakim cudem świat może składać się aż z tylu psychopatów.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:00:53
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Sluchaj no "cepie" i "ruski tłuku", gdzie jest napisane, że popieram PO?

Uwazam, bo pojdziemy na policje z wydrukami :>

BTW: powyzej widzimy poziom POposlitych, czyli Babla...

Data: 2010-06-16 13:37:02
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva7dp$mh5$1news.onet.pl...
[...]

Chamstwu trzeba się przeciwstawiać siłą!  To powyżej to cytat słów którymi obrzucił mnie twój ideowy kolega PiS-owiec. Wyszedłeś na durnia!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 11:00:23
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
[...]

Hahahaha... Przeciez twoj ulubieniec Napieralski jest SOCJALISTĄ z krwi i kosci.

W tym co gadasz nie ma za grosz logiki. Jestes przeciwny socjalizmowi,
a glosujesz na socjaliste!

To sie nazywa: zaburzenie dysocjacyjne tozsamosci. Zla wiadomosc:
tego nie da sie wyleczyc. Dobra wiadomosc: mozna przeciwdzialac!

Data: 2010-06-16 11:17:40
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva3s6$cch$1news.onet.pl...
[...]

Mylisz pojęcia. Socjalizm, a socjalista to różne pojęcia. Socjalizm to ustrój społeczny wprowadzony w Polsce za czasów rządów KOMUNISTÓW! By ci pomóc podpowiem: zacznij od wykombinowania co może oznaczać pojęcie: pracownik socjalny. Kiedy już zrozumiesz walnij się z krzykiem: eureka! w swoje łysiejące czółko. Rozumiem, że wciąz cieprpisz na zaburzenie dysocjacyjne tozsamosci. Lekarze są bezsilni?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 15:08:48
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

wracając do tematu:
http://tiny.pl/ht8g4
..." Komorowski jako prezydent gwarantuje krajowi spokój. Dla niego rzeczywiście Polska jest najważniejsza. Bardziej niż jakieś osobiste plany, opinie, czy wręcz obsesje i nienawiści"...
jakieś dobre filmy ta pani zrobiła ?

Data: 2010-06-16 19:31:24
Autor: u2
co sądzicie o reżimowych
W dniu 2010-06-16 10:46,  apr... pisze:
czy w/g was artystą jest hołdys, vaida i inne "gwiazdy" firmamentu deklarujący wobec innych kandydatów POgardę i wrogość / wojna domowa /.

Kołtun i Bajda moim skromnym zdaniem nie są obecnie żadnymi artystami.
Tylko uprawiają kołtuństwo bajdurząc.

Data: 2010-06-16 10:49:19
Autor: glob
co sądzicie o reżimowych

u2 napisał(a):
W dniu 2010-06-16 10:46,  apr... pisze:
> czy w/g was artyst� jest ho�dys, vaida i inne "gwiazdy" firmamentu deklaruj�cy
> wobec innych kandydat�w POgard� i wrogo�� / wojna domowa /.

Ko�tun i Bajda moim skromnym zdaniem nie s� obecnie �adnymi artystami.
Tylko uprawiaj� ko�tu�stwo bajdurz�c.

Nie to zdrowy odruch, artyści zawsze walczyli z reżymem, więc staneli
znowu przeciwko uciskowi, żeby Polska była Polską, a nie zaprzedana
Watykanowi i cenzurze katolickiej, dokładnie takiej samej jak
komunistyczna. Bo jak w Rosji stalinizm upadł, komuchy wiecznie
potrzebujący dyktatora pobiegli do nowgo, czyli do watykanu  no i w
Polsce znowu jak za komuny artyści zaczeli być prześladowani.....już
komuszki nie pamiętacie jak po sądach artystów ciągaliście, bo wam pod
ideologę nie pasowało. Już komuszki zapomiały. Prawidłowosć jest taka,
że dopuki świnia liny nie poczuje to nie pamięta. Pis to komunizm
zaprzedany obcemu czyli watykanowi i artyści znowu śpiewają....żeby
Polska była Polską, czyli wbrew zdrajcą z Pisu, a  te wierszyki ku
chwale kaczki to antypoezja taka sama była pisana na cześć Stalina.

Data: 2010-06-16 21:04:40
Autor: the_foe
co sądzicie o reżimowych
W dniu 2010-06-16 10:46,  apr... pisze:
czy w/g was artystą jest hołdys

holdys nie popiera PO, bo jest teoretycznie anarchista (nawet na wybory nie chodzi). Swego czasu PO go normalnie zatrudnila by im pomogl w dotarciu do mlodych ludzi.
I tak, Holdys jest artysta. To jest bez watpenia.

--
the_foe

co sądzicie o reżimowych