co sądzicie o reżimowych

Data: 2010-06-16 10:56:37
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva31q$e3u$1inews.gazeta.pl...
artystach POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów, pytam się w tym
sensie, że artysta z natury rzeczy POwinien być otwarty i bezstronny wobec
otaczającej go rzeczywistości mając na względzie przetwarzanie jej
/ rzeczywistości / w jakąś formę artystyczną.
czy w/g was artystą jest hołdys, vaida i inne "gwiazdy" firmamentu deklarujący
wobec innych kandydatów POgardę i wrogość / wojna domowa /.

Artysta też człowiek i czasem wypić musi. Tak jak każdy ma prawo popierać kogo tam sobie chce. To nie czasy twojego PRL gdzie musiałeś popierać jedynie słuszną partię i mieć jedynie słuszny kierunek myslenia. Wy PiS-owcy wciąż nie możecie zrozumieć, że wasz socjalizm się skończył, a to co proponujecie młodym to jakiś relikt. Nie chcemy waszych wspomnień i rozdrapywanie ran. Róbcie to sobie w zaciszu barowym. O naszej przyszłości będziemy decydować my, a nie jacyś kombatancji sprzed 80-tego roku. Dlatego oddam głos na Napieralskiego i mam nadzieję, że dokopie pozostałym 9-ciu staruszkom.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:22:29
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):

> [...]

wciąż nie możecie zrozumieć, że wasz socjalizm się skończył, a to co proponujecie młodym to jakiś relikt. Nie chcemy waszych wspomnień i rozdrapywanie ran. Róbcie to sobie w zaciszu barowym. O naszej przyszłości będziemy decydować my, a nie jacyś kombatancji sprzed 80-tego roku. Dlatego oddam głos na Napieralskiego i mam nadzieję, że dokopie pozostałym 9-ciu staruszkom.

czytaj płatny klakierze uważnie:
...POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów...
tzn. POPIS, SLD, PSL I INNE G.WNA.
cepie tu chodzi o zasadę, POniał ruski tłuku ?

Data: 2010-06-16 11:31:50
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva54l$ll8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

..POpierających słuszne partie i słusznych kandydatów...
tzn. POPIS, SLD, PSL I INNE G.WNA.
cepie tu chodzi o zasadę, POniał ruski tłuku ?

Po kolei

Za pisanie na tym forum nikt mi nie płaci. Robię tu jako wolontariusz, To coś takiego jak w Call Center imienia prezesa PiS.
Nie interesuje mnie kto popiera PiS. Najwyraźniej nikt. Wyginiecie jak dinozaury!
Sądzisz, że określenie "cep" oddaje stan twojej inteligencji emocjonalnej?
Sorry, nie znam określenia "tłuk". Z jakiego to języka, z rosyjskiego? Skąd znasz ten język? Może sam jesteś "ruskim tłukiem"?!! Kwiczysz! ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 09:49:04
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
> [...]

Sorry, nie znam określenia "tłuk". Z jakiego to języka, z rosyjskiego? Skąd znasz ten język? Może sam jesteś "ruskim tłukiem"?!! Kwiczysz! ;-)))

słuchaj "wolontariuszu" odPOwiedz mi na jedno pytanie, gdzie jest naPISane, że POpieram PIS ?
PS.
ha ha ha ha i wyszło na moje, klakier i troll, to raz,
dwa, młody jesteś, że języka ojczystego nie znasz.

Data: 2010-06-16 11:55:10
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva6mg$rdm$1inews.gazeta.pl...
> [...]

PS.
ha ha ha ha i wyszło na moje, klakier i troll, to raz,
dwa, młody jesteś, że języka ojczystego nie znasz.

Sluchaj no "cepie" i "ruski tłuku", gdzie jest napisane, że popieram PO? Przejrzyj forum to się dowiesz jakie mam poglądy. Co do młodości - zgoda. Gdzie mi do ciebie starcze. Język polski jest moim językiem ojczystym, twoim najwyraźniej rosyjski, a może nawet radziecki. ;-)))

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:04:53
Autor: apr...
co sądzicie o reżimowych
> [...]

twoim
najwyraźniej rosyjski, a może nawet radziecki. ;-)))

być może w realu jesteś normalnym i fajnym człowiekiem tylko twoja zawziętość i "hardość" POwoduje u ciebie POgardę dla innych, więc chłopcze zapamiętaj to sobie do końca życia, ty też przekroczysz rubikon i mimo, że będziesz miał młodzieńcze POmysły itp. to znajdzie się jakiś młody tłuk i POwie ci "starcze", ja ci tego nie życzę i lądujesz w tzw. sitku trollu !

Data: 2010-06-16 12:10:59
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
[...]

Internet to niesamowite zjawisko. Kazdy moze byc kazdym
Dzisiaj moge byc Rambo, jutro Madonna a pojutrze Janem Kowalskim.

Dziwnych czasow doczekalismy. :)

Data: 2010-06-16 13:38:54
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hva7k5$1ko$1inews.gazeta.pl...
> [...]

młodzieńcze POmysły itp. to znajdzie się jakiś młody tłuk i POwie ci
"starcze", ja ci tego nie życzę i lądujesz w tzw. sitku trollu !

Ty być może też chociaż czytając to forum zaczynam zastanawiać się jakim cudem świat może składać się aż z tylu psychopatów.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 12:00:53
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Sluchaj no "cepie" i "ruski tłuku", gdzie jest napisane, że popieram PO?

Uwazam, bo pojdziemy na policje z wydrukami :>

BTW: powyzej widzimy poziom POposlitych, czyli Babla...

Data: 2010-06-16 13:37:02
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva7dp$mh5$1news.onet.pl...
[...]

Chamstwu trzeba się przeciwstawiać siłą!  To powyżej to cytat słów którymi obrzucił mnie twój ideowy kolega PiS-owiec. Wyszedłeś na durnia!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 11:00:23
Autor: Neko
co sądzicie o reżimowych
[...]

Hahahaha... Przeciez twoj ulubieniec Napieralski jest SOCJALISTĄ z krwi i kosci.

W tym co gadasz nie ma za grosz logiki. Jestes przeciwny socjalizmowi,
a glosujesz na socjaliste!

To sie nazywa: zaburzenie dysocjacyjne tozsamosci. Zla wiadomosc:
tego nie da sie wyleczyc. Dobra wiadomosc: mozna przeciwdzialac!

Data: 2010-06-16 11:17:40
Autor: Bombelek
co sądzicie o reżimowych

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva3s6$cch$1news.onet.pl...
[...]

Mylisz pojęcia. Socjalizm, a socjalista to różne pojęcia. Socjalizm to ustrój społeczny wprowadzony w Polsce za czasów rządów KOMUNISTÓW! By ci pomóc podpowiem: zacznij od wykombinowania co może oznaczać pojęcie: pracownik socjalny. Kiedy już zrozumiesz walnij się z krzykiem: eureka! w swoje łysiejące czółko. Rozumiem, że wciąz cieprpisz na zaburzenie dysocjacyjne tozsamosci. Lekarze są bezsilni?

--

Bąbel-ek

co sądzicie o reżimowych