co si臋 tutaj dzieje....

Data: 2011-06-25 07:57:34
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-24 23:51, Antenka pisze:
???

psp zmieni艂o si臋 w 艣wi膮tynie gdzie grupowicze oddaj膮 ho艂dy nieomylnemu i wspania艂emu Tuskowi i genialnemu politykowi Kaczy艅skiemu.  Wyk艂贸caj膮c si臋 o to kto z nich jest wspanialszy.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-06-25 08:04:21
Autor: Leprechuan
co si臋 tutaj dzieje....

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu3tcq$v76$1news.onet.pl...
[...]

Najwspanialszy jest 艁ukaszenka i Che!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E

BomBel

Data: 2011-06-25 08:16:04
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 08:04, Leprechuan pisze:

[...]

Che nie by艂 politykierem. A 艁ukaszence te wy偶ej wymienione  艂ajzy nawet nie s膮 godne but贸w czy艣ci膰.

Data: 2011-06-25 11:26:48
Autor: cirrus
co si臋 tutaj dzieje....
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu3v1v$4ju$3news.onet.pl...
[...]

Eeee, jeszcze Leper, Kadafi, Chavez itp.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:30:05
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 11:26, cirrus pisze:
[...]

Co jeszcze Lepper i Kadafi??

Data: 2011-06-25 17:00:34
Autor: cirrus
co si臋 tutaj dzieje....
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu4ko7$h21$2news.onet.pl...
[...]

Te偶 bandziory, jak ci poprzedni.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:32:14
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 17:00, cirrus pisze:
[...]

Wszyscy oni walczyli i walcz膮 w interesie wi臋kszo艣ci, to ich nie tylko usprawiedliwia, ale nawet i gloryfikuje.

Data: 2011-06-27 04:03:15
Autor: cirrus
co si臋 tutaj dzieje....
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu7tuq$e48$1news.onet.pl...
[...]

Wszyscy oni jebi膮 t膮 wi臋kszo艣膰 w imieniu, kt贸rej rzekomo walcz膮.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:04
Autor: he庐sk
co si tutaj dzieje....
On Sat, 25 Jun 2011 08:16:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Che nie by politykierem. A kaszence te wy縠j wymienione  砤jzy nawet nie s godne but體 czy禼i.

 moze przypomnisz tu los konkurentow lukaszenki  zaraz po wyborach prezydenckich? masz skleroze?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-25 14:39:48
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 14:37, he庐sk pisze:
[...]

呕aden szanuj膮cy przyw贸dca kraju nie b臋dzie tolerowa艂 awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

Data: 2011-06-26 11:01:51
Autor: he庐sk
co si tutaj dzieje....
On Sat, 25 Jun 2011 14:39:48 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   moze przypomnisz tu los konkurentow lukaszenki
>   zaraz po wyborach prezydenckich? masz skleroze?

痑den szanuj眂y przyw骴ca kraju nie b阣zie tolerowa awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

 czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich
 jako konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy?  jezeli tak to przez kogo?

Data: 2011-06-26 16:07:17
Autor: Wiesiaczek
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 11:01:51 +0200, he庐sk wrote:

> [...]

 czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich jako
 konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy? jezeli tak to przez

Wygl膮da to na tych samych, co i nas wyrolowali pos艂uguj膮c si臋 Bolkiem.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach: Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-06-27 04:00:52
Autor: cirrus
co si臋 tutaj dzieje....
U偶ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iu7lfk$6fk$4news.onet.pl...
[...]

M贸w kretynie za siebie, idiotow zawsze roluja.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:32:11
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:01, he庐sk pisze:
[...]

Nie wiem czy wszyscy, a tak偶e nie wiem czy wszyscy kontrkandydaci byli/s膮 represjonowani. Z tego co wiem - to nie wszyscy.
Jak to przez kogo? - Przez imperializm kraj贸w zachodnich reprezentowany przez Bruksel臋 i Waszyngton. 艁ukaszenka i wolna od ich wp艂yw贸w Bia艂oru艣 to s贸l w oku.

Data: 2011-06-26 20:39:11
Autor: he庐sk
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 20:32:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich
>   jako konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy?
>   jezeli tak to przez kogo?

Nie wiem czy wszyscy, a tak縠 nie wiem czy wszyscy kontrkandydaci byli/s represjonowani. Z tego co wiem - to nie wszyscy.

 powiedzmy, ze jeden nie byl. pzoostalych twoj idol zapakowal
 do pierdla.

Jak to przez kogo? - Przez imperializm kraj體 zachodnich reprezentowany przez Bruksel i Waszyngton. kaszenka i wolna od ich wp硑w體 Bia硂ru to s髄 w oku.

 czy pakowanie oponentow do pierdla to tez robota imperialistow?
 czlowieku, obudz sie! nie zyjemy w latach 50-tych!

Data: 2011-06-26 20:51:27
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 20:39, _he庐sk_ pisze:
[...]

No i widocznie by艂y powody. W czym widzisz problem?

[...]

To teraz dywersanci na us艂ugach zagranicy s膮 ho艂ubieni na 艣wiecie.  Faktycznie nie wiedzia艂am o tym.

Data: 2011-06-26 20:53:52
Autor: he庐sk
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 20:51:27 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   powiedzmy, ze jeden nie byl. pzoostalych twoj idol zapakowal
>   do pierdla.

No i widocznie by艂y powody. W czym widzisz problem?

 mozesz wymienic jakie? ;o)))

>   czy pakowanie oponentow do pierdla to tez robota imperialistow?
>   czlowieku, obudz sie! nie zyjemy w latach 50-tych!

To teraz dywersanci na us艂ugach zagranicy s膮 ho艂ubieni na 艣wiecie.

 mozesz podac jakies przyklady?

Faktycznie nie wiedzia艂am o tym.

 WIEDZIA艁AM? jadrys - ty jestes trans Antenka? ;o)))))))))))))))))

--

"Nieprawd膮 jest, jakoby Internet by艂 ziemi膮 niczyj膮

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr贸g poprawi sie sam !

Data: 2011-06-26 21:16:45
Autor: jadrys
co si臋 tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 20:53, he庐sk pisze:

No i widocznie by艂y powody. W czym widzisz problem?
  mozesz wymienic jakie? ;o)))

No, to 艁ukaszenko wie najlepiej. My艣l臋 偶e chodzi w niekt贸rych przypadkach o konszachty kontrkandydat贸w z osobami z zagranicy, z kraj贸w wrogich niezale偶nej Bia艂orusi.

[...]

To ja si臋 ciebie pytam - czy dywersanci na us艂ugach zagranicy s膮 teraz, w dzisiejszych czasach  ho艂ubieni?

Faktycznie nie wiedzia艂am o tym.
  WIEDZIA艁AM? jadrys - ty jestes trans Antenka? ;o)))))))))))))))))

Bzdura. Je偶eli ci si臋 chce to przejrzyj troch臋 moich wcze艣niejszych  post贸w, a zobaczysz 偶e w ostatnich czasach cz臋sto zamianam "e" na "a" "y" na "u" itd. To efakt nie do ko艅ca opanowanej sztuki pisania bezwzrokowego.

Data: 2011-06-27 04:02:02
Autor: cirrus
co si tutaj dzieje....
U縴tkownik "_heRsk_" <bleble.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:t3ve079nt5qljcva9ssmo8bjahrthqfnae4ax.com...
[...]

Pr罂ne nadzieje, jadrys zosta zamro縪ny w czasach wczesnego Bieruta.

--
stevep

Data: 2011-06-26 11:08:32
Autor: brat_olin
co sie tutaj dzieje....
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote

Zaden szanujacy przyw骴ca kraju nie bedzie tolerowal awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

A Jarek tolerowal, gdy Bronek Geremek donosil w Strasburgu na faszystow kaczorow..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-06-26 11:22:10
Autor: u2
co sie tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:08, brat_olin pisze:
A Jarek tolerowal, gdy Bronek Geremek donosil w Strasburgu na faszystow kaczorow..

Nie rob z Jarka meczennika. A Bronka w koncu i tak diabli wzieli :)

Data: 2011-06-26 20:32:07
Autor: jadrys
co sie tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:08, brat_olin pisze:
"jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote
Zaden szanujacy przyw贸dca kraju nie bedzie tolerowal awanturnictwa

Czyli.. - nie szanowa艂 si臋.