co sie dzieje z usenetem.

Data: 2012-08-27 14:45:05
Autor: cytawa
co sie dzieje z usenetem.
ostatnio ciagle mam klopoty z newsami. Lublin mi zdechl, gazeta po 3 miesiacach rowniez. Sprobowalem icm. Kilka dni mi chodzilo a teraz inne grupy sa ale precla nie ma. Probowalem googli ale masakra. Krzaczory takie ze nie idzie czytac.
znalazlem nntp.aioe.org i na razie czytam. Pogubilem archiwa. Sprawdzam czy da sie pisac.

Jan Cytawa

Data: 2012-08-27 06:05:32
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 2:45:05 PM UTC+2, cytawa wrote:
[...]

Akurat Gazecie mniej się dziwię, to jest prywatna spółka nastawiona na zysk,
a w usenecie się nie da "zmonetyzować kontentu".

Ale wygl±da na to, że usenet rzeczywi¶cie zdycha.

Być może powinni¶my pomy¶leć nad przeniesieniem precla na jakie¶ forum.
Szkoda by było, gdyby zdechł razem z usenetem, w końcu to najlepsze miejsce,
gdzie można podyskutować o rowerach w Polsce...

Data: 2012-08-27 15:58:55
Autor: bans
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 15:05, rmikke pisze:

Być może powinni¶my pomy¶leć nad przeniesieniem precla na jakie¶ forum.
Szkoda by było, gdyby zdechł razem z usenetem, w końcu to najlepsze miejsce,
gdzie można podyskutować o rowerach w Polsce...

Warto się tak przejmowac, że precel zdechnie? I tak od dawna nic tu nie ma sensownego, jak czego¶ potrzebuję, to szukam w archiwum ;)

--
bans

Data: 2012-08-27 07:29:46
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 3:58:55 PM UTC+2, bans wrote:
W dniu 2012-08-27 15:05, rmikke pisze:

> By� mo�e powinni�my pomy�le� nad przeniesieniem precla na jakie� forum.

> Szkoda by by�o, gdyby zdech� razem z usenetem, w ko�cu to najlepsze miejsce,

> gdzie mo�na podyskutowa� o rowerach w Polsce...

Warto si� tak przejmowac, �e precel zdechnie? I tak od dawna nic tu nie ma sensownego, jak czego� potrzebuj�, to szukam w archiwum ;)

Raczysz żartować.

To oczywi¶cie bardzo dobrze, że szukasz w archiwum, ale na pytania też precel odpowiada, wystarczy je zadać. Ja się jako¶ nie zawiodłem nigdy.

Data: 2012-08-27 16:50:08
Autor: biodarek
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 16:29, rmikke pisze:
[...]

ma sensownego, jak czegoďż˝ potrzebujďż˝, to szukam w archiwum ;)

Raczysz żartować.

To oczywi¶cie bardzo dobrze, że szukasz w archiwum, ale na pytania też precel
odpowiada, wystarczy je zadać. Ja się jako¶ nie zawiodłem nigdy.

A ja ostatnio ci±gle... może mam zbyt wymagaj±ce pytania, ale raczej podejrzewam, że nie ma tutaj nikogo, kto byłby mi w stanie odpowiedzieć. Chyba czas się zarchiwizować. OZSR też gdzie¶ mam na dysku.

--
biodarek

Data: 2012-08-28 10:34:46
Autor: bans
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 16:29, rmikke pisze:

To oczywi¶cie bardzo dobrze, że szukasz w archiwum, ale na pytania też precel
odpowiada, wystarczy je zadać. Ja się jako¶ nie zawiodłem nigdy.

Większo¶ć to rady typu: "Na wycieczkę w górach niezbędny jest bagażnik, sakwy i błotniki" - to akurat nie st±d, ale pasuje ;)

--
bans

Data: 2012-08-27 16:47:34
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 15:58, bans pisze:

Warto się tak przejmowac, że precel zdechnie? I tak od dawna nic tu nie
ma sensownego, jak czego¶ potrzebuję, to szukam w archiwum ;)

No ale jak zabraknie precla to i archiwum do niego.

Jasiu, ja Cie widze dobrze. :) Faktycznie w google nie da sie przez te krzaczory czytac. Jeden z argumentow by ich w ogole nie uzywac. :)

Data: 2012-08-28 10:36:04
Autor: bans
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 16:47, Andrzej Ozieblo pisze:

No ale jak zabraknie precla to i archiwum do niego.

I zupelnie serio zapytam - jakim cudem? Archiwum precla jest na google przeciez.

--
bans

Data: 2012-08-28 11:39:10
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-28 10:36, bans pisze:
W dniu 2012-08-27 16:47, Andrzej Ozieblo pisze:

No ale jak zabraknie precla to i archiwum do niego.

I zupelnie serio zapytam - jakim cudem? Archiwum precla jest na google
przeciez.

Ale gdy zabraknie precla, to nowego wkladu juz nie bedzie. Przynajmniej tego z precla. :)

Przez kilka lat dzialalem dosc intesywnie w grupie pl.rec.sport.zimowe Glownie zwiazana z nartami i snowboardem. Grupa sie troche przerzedzila, przyszly nowe trendy forumowe. Zaczalem wiec zagladac na rozne fora narciarskie. Z wyjatkiem jednego z nich, przestalem tam z rozych wzgledow bywac. Ale co ciekawe, gdy mialem jakis problem, typu ocena danej narty, jej przydatnosci do takiego czy innego nartowania, jakies porady serwisowe, szukalem w archiwach nie tego czy innego forum, ale wlasnie newsnetu. W rowerach zreszta podobnie, tyle ze ja o nich prawie wszystko wiem, wiec niczego szukac nie musze. :)

Data: 2012-08-28 11:54:18
Autor: bans
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-28 11:39, Andrzej Ozieblo pisze:

Przez kilka lat dzialalem dosc intesywnie w grupie pl.rec.sport.zimowe
Glownie zwiazana z nartami i snowboardem.

To jakie narty i buty kupić? Tylko na stoki, waga jeĽdĽca 80kg, wzrost 178cm, umiejętno¶ci ¶rednie (czerwone w miarę szybko, czarne bardzo ostrożnie i technicznie pokracznie.

Uzupełniam archiwum o trochę NTG ;)

--
bans

Data: 2012-08-28 17:09:41
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-28 11:54, bans pisze:

To jakie narty i buty kupić? Tylko na stoki, waga jeĽdĽca 80kg, wzrost
178cm, umiejętno¶ci ¶rednie (czerwone w miarę szybko, czarne bardzo
ostrożnie i technicznie pokracznie.

Uzupełniam archiwum o trochę NTG ;)

Uzupelniajac wiec archiwum o NTG zapodam, ze musisz sie dookreslic. Jesli lubisz jezdzic w miare szybko, malo skrecajac celuj w tzw. narty allmountain lub allround (w zaleznosci od firmy roznie sie nazywaja) o promieniu skretu ok. 15-16 m. Dlugosc przy Twojej wadze i wzroscie ok. 165-170 cm. Jesli wolisz jazde bardziej techniczna, lubisz tzw. krotkie skrety celuj w nieco krotsze narty, ok. 160-165 cm, o promieniu skretu 13-14 m.

Firma niewazna, wszystkie sa dobre. Przykladowo niezle sa Fischer Race (tym race nie ma sie co przejmowac) RC (do dluzszych skretow) lub SC (do krotszych). Dobry price/performance, zwlaszcza dla modeli z poprzednich sezonow. Ale znajdzisz swietne narty i u Salomona, Rossygnola czy Blizzarda, nie mowiac o nieco drozszych Volklach.

Data: 2012-08-28 19:18:33
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <k1i4o4$5ku$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

To jakie narty i buty kupić? Tylko na stoki, waga jeĽdĽca 80kg, wzrost 178cm, umiejętno¶ci ¶rednie (czerwone w miarę szybko, czarne bardzo ostrożnie i technicznie pokracznie.

Nie kupowac. Wypozyczac. Dopoki samemu nie bedzie sie wiedzialo co kupic.
--
TA

Data: 2012-08-30 08:07:29
Autor: bans
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-28 19:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nie kupowac. Wypozyczac. Dopoki samemu nie bedzie sie wiedzialo co kupic.

Mam skitury i powoli dochodzę do wniosku, że na przygotowanym stoku to nie to, no mam fantazję, żeby kupić typowo zjazdowe :)

W każdym razie dziękuję oby panom za rady.

--
bans

Data: 2012-08-30 08:41:14
Autor: MichałG
co sie dzieje z usenetem.
bans pisze:
W dniu 2012-08-28 19:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nie kupowac. Wypozyczac. Dopoki samemu nie bedzie sie wiedzialo co kupic.

w zaszłym roku przez taka filozofie zostawiłem wypozyczalniach forsę, która starczyłaby na całkiem dobre narty..... I po całym sezonie wiem tylko jakich nart NIE kupie.... ;) ;)

A tak przy okazji witam PAna Andrzeja. ;)

MichałG
(Mig)

Data: 2012-08-30 09:23:20
Autor: szufla
co sie dzieje z usenetem.
A tak przy okazji witam PAna Andrzeja. ;)

"...tu nie ma zadnych panów."

sz.

Data: 2012-08-30 09:36:17
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-30 08:41, MichałG pisze:

A tak przy okazji witam PAna Andrzeja. ;)

Zaden ze mnie Pan. Witaj, witaj. :)

Data: 2012-08-31 10:39:01
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
[...]

Michale, czy my sie prywatnie znamy? I czy jestes tym Michalem z forum 307-ki? To jakich nie kupisz? :)

Data: 2012-09-01 07:45:54
Autor: MichałG
co sie dzieje z usenetem.
Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

pisali¶my w jednym w±tku o volklach SC na KN.pl (nick MiG)
Prywatnie niestety nie- nad czym bardzo ubolewam ;)

Jakich nie?
Volkl RTM, SC, zielone CODE, Atomic LT, Progresor 800,  Afterschock i rictor(choć to swietna narty ale nie na trase) k2, Blizzard g-force, head speedco¶tam i kilka innych. Wszystkie z powodu szukania solidnej narty dla solidnego (nieco namiarowego) faceta. a nie 'ułatwiaczy'.. Po tych do¶wiadczeniach poszukiwania zostały ograniczone niestety (niestety ze wzgl. na ceny)do pierwszysch nart katalogowych - tych najtwardszych.

(Wczoraj dostałem maila z propozycj± Volkl speedwalla 170 cm za niezła cene - wiec może to?)

Michał

Data: 2012-08-30 23:31:33
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <k1n06t$jn3$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Mam skitury i powoli dochodzę do wniosku, że na przygotowanym stoku to nie to, no mam fantazję, żeby kupić typowo zjazdowe :)
Kup se jakies freeridy. Bedziesz mial 2w1
Ale wczesniej wypozycz jednak.
--
TA

Data: 2012-08-27 21:20:57
Autor: Marcin Hyła
co sie dzieje z usenetem.
On 2012-08-27 15:05, rmikke wrote:
Być może powinni¶my pomy¶leć nad przeniesieniem precla na jakie¶ forum.
Szkoda by było, gdyby zdechł razem z usenetem, w końcu to najlepsze miejsce,
gdzie można podyskutować o rowerach w Polsce...

A propos: https://www.facebook.com/pages/plrecrowery/128967487127265 - minus założył 2 lata temu, fanów jest sztuk 65, nie dzieje się kompletnie nic, zapraszam ;-)

Nie mam pojęcia czy jest możliwa bramka nntp - facebook ;-)

Wył±czenie news.gazeta.pl odcięło mnie od precla na parę dni, akurat byłem na wakacjach i niezauważyłem (teraz korzystam z news.neostrada.pl - nie wiem, jak z dostępem z zewn±trz, szczególnie mnie interesuje jakie s± serwery wpuszczaj±ce z komórek plusa).

Być może warto postawić prywatny ogólnodostępny serwer nntp, kto¶ ze starej gwardii potrafi i ma możliwo¶ci? Byłem na paru _prywatnych_ grupach newsowych, pytanie jak nowi dotr± na takie cudo.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl

Data: 2012-08-30 07:32:31
Autor: olgierd
co sie dzieje z usenetem.
Dnia Mon, 27 Aug 2012 21:20:57 +0200, Marcin Hyła napisał(a):

(teraz korzystam z news.neostrada.pl

Uff, dzięki, dobrze, że mnie coś tknęło, żeby zajrzeć tu via Google! :)

--
Olgierd

Data: 2012-08-27 22:10:53
Autor: Krzysztof Olszak
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 15:05, rmikke pisze:

Akurat Gazecie mniej się dziwię, to jest prywatna spółka nastawiona na zysk,
a w usenecie się nie da "zmonetyzować kontentu".

gazeta padła ale  news.neostrada.pl działa i jest ogólnodostępny.

Krzysztof

Data: 2012-08-27 20:20:22
Autor: PK
co sie dzieje z usenetem.
On 2012-08-27, Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:
gazeta padĹ‚a ale  news.neostrada.pl dziaĹ‚a i jest ogĂłlnodostÄ™pny.

Ale AGORA jest spółką medialną i pewnie własnych informatyków mają
niewielu (lub wszystko zewnętrzne). Dla nich utrzymanie serwera
news może być jakimś problemem.

Z kolei TP jest największą firmą telekomunikacyjną w kraju. Serwerów
i administratorów mają na pęczki - mogą ten usenet gdzieś trzymać
na wolnym złomie. Może nawet jakieś sensowne zastosowanie mają (np.
wewnętrzna komunikacja).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-08-27 22:29:52
Autor: atm
co sie dzieje z usenetem.
On 2012-08-27 22:10, Krzysztof Olszak wrote:
[...]

news.atman.pl nie wymaga zakladania zadnych kont i poki co (od momentu presiadki z onet) chodzi niezawodnie

Data: 2012-08-28 23:12:48
Autor: chester
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 27.08.2012 22:29, atm pisze:
On 2012-08-27 22:10, Krzysztof Olszak wrote:
[...]

Może i tak, ale mi się nie udało utworzyć w Thunderbirdzie konta które by umiało pobrać listę grup :(
Znalazłem jaki¶ inny serwer i działa (mam nadzieję - to pierwszy post).

chester

Data: 2012-08-28 23:23:08
Autor: mt
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-28 23:12, chester pisze:

[...]

Hm, to dziwne, przecież tam wiele nie ma do konfigurowania, podajesz nazwę serwera, port 119 dla NNTP swój nick czy tam imię i nazwisko, maila i to wszystko.

--
marcin

Data: 2012-08-28 20:01:33
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <c1eb970b-6bc6-40de-bdda-0b0be80d5d57@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Ale wygl±da na to, że usenet rzeczywi¶cie zdycha.
E, od lat to slysze.

Być może powinni¶my pomy¶leć nad przeniesieniem precla na jakie¶ forum.
Szkoda by było, gdyby zdechł razem z usenetem, w końcu to najlepsze miejsce,
gdzie można podyskutować o rowerach w Polsce...

Jestem na grupie telemarkowej opartej o google.groups.

Ale wydaje mi sie ze bylaby to przedwczesna decyzja.
Dopoki jest ruch na grupie - jakos to bedzie...
--
TA

Data: 2012-08-30 23:17:47
Autor: Marek
co sie dzieje z usenetem.
27 sierpnia 2012 rmikke napisał:

Być może powinni¶my pomy¶leć nad przeniesieniem precla na jakie¶ forum.
Szkoda by było, gdyby zdechł razem z usenetem, w końcu to najlepsze miejsce, gdzie można podyskutować o rowerach w Polsce...

Fora to przyszło¶ć. Ale z przenosinami bywa różnie.
Niedawno pl.rec.kajaki zyskał alternatywę w formie forum przy kajak.org.. Wielu preclowiczów przeniosło swoj± aktywno¶ć na to forum. Pojawili się nowi użytkownicy i dynamika cało¶ci jest większa, choć ze strat± dla grupy, która wła¶ciwie padła. Ale w moim kole (SKPG Harnasie) zaszedł przypadek odwrotny. Zamiana grupy dyskusyjnej na forum zmniejszyła dynamikę. Starsi przewodnicy, aktywni na grupie, odpu¶cili sobie tę fanaberię, do której trzeba się logować. Nie przeszli na forum mimo likwidacji grupy.
Trudno zgadywać jak byłoby tutaj. Grupa to kawał historii, a już istniej±ce fora rowerowe s± do¶ć liczne. Trzeba by się wbić między nie.
No i problem moderacji... Duch precla opiera się na jej braku. Na forum pewnie szybko okazałaby się potrzebna i żegnajcie flejmy. Rozrywkowy charakter precla sporo by na tym stracił.

--
Marek

Data: 2012-08-31 11:41:08
Autor: Andrzej Ozieblo
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-31 08:17, Marek pisze:

Fora to przyszło¶ć. Ale z przenosinami bywa różnie.

Ano faktycznie roznie. Potwierdzaja to moje doswiadczenia z grupy narciarskie, tfu. zimowej. Niegdys liczna i prezna, zaczela powoli zdychac. Troche ludzi ciekawych odeszlo czy emigrowalo, takze w sensie doslownym, troche przeszlo do forow. I ja zaczalem dosc intesywnie dzialac na kilku z nich. Niestety szybko dalem sobie z nimi spokoj. Do najwiekszego z nich zrazila mnie panujaca na nim tolerancja dla chamstwa. Nie ono same, chamy sa wsrod nas, ale postawa innych wobec niego. Inne forum okazalo sie wyjatkowo klotliwe. Dzis dzialam niewiele na malym, kameralnym forum narciarskim. Ogolnie rzecz biorac, troche sie z wszelkich internetowych forow wyleczylem. ;)

Data: 2012-08-31 14:12:07
Autor: Tomek
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-31 08:17, Marek pisze:
Fora to przyszło¶ć. Ale z przenosinami bywa różnie.

Ja osobi¶cie niespecjalnie lubię fora - wolę obsługiwać newsreadera niż zazwyczaj mało elastyczny i nie zawsze ustandaryzowany interfejs webowy. Ale forum z wystawionym  alternatywnym dostępem przez NNTP to może być fajna sprawa (pomijaj±c kwestię, że niektórzy dzisiejsi użytkownicy forów mog± nie być przyzwyczajeni do w±tkowania).

Data: 2012-08-27 15:18:46
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <k1fq4f$e4f$1@speranza.aioe.org>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

[...]
Piasac sie da.
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi... U mnie wciaz dziala atman. Kilka miesiecy temu jak sie na niego przeprowadzilem byl jakis humorzasty i nie zawsze wpuszczal. Teraz jest ok.
--
TA

Data: 2012-08-27 06:54:42
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 3:18:46 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

Piasac sie da.

Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

Data: 2012-08-27 11:22:13
Autor: Ignac
co sie dzieje z usenetem.
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 15:54:42 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Z Gugla widać.

I ja też widzę i odpowiadam,więc nie jest Ľle.Jak kto¶ powiedział
usenet przeniósł się do krainy wiecznych łowów.

 Ignac

Data: 2012-08-27 16:01:15
Autor: szufla
co sie dzieje z usenetem.
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

No wlasnie tez korzystam z newsfeed.aioe.org i cos sie dziwie, za na moje pyskowki nikt nie odpowiada ;)

sz.

Data: 2012-08-28 10:17:14
Autor: cytawa
co sie dzieje z usenetem.
szufla pisze:
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

No wlasnie tez korzystam z newsfeed.aioe.org i cos sie dziwie, za na
moje pyskowki nikt nie odpowiada ;)

ciesze sie, ze mnie widac.
Na twoje pytania moze nie ma odpowiedzi, bo sa zbyt madre. Jak wiadomo na glupie pytanie jest glupia odpowiedz i na to zawsze mozesz liczyc.

Jan Cytawa

Data: 2012-08-27 16:46:23
Autor: biodarek
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 14:45, cytawa pisze:
[...]

Widać na google i na moim news.inetia.pl

--
biodarek

Data: 2012-08-27 18:46:26
Autor: abn140
co sie dzieje z usenetem.

Widać na google i na moim news.inetia.pl

aioe do czytania pociagnalem. a czy pisac sie da?
a widzicie tego posta?
a do tej pory stykla mi gazeta do czytania - goole jako milosnik ogrodow krzaczkow i drzewek odpada.
ja niepiszacy bardziej jestem.....
a teraz dupa, znowu przez pocztowy trzeba....

Data: 2012-08-27 10:04:34
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 6:46:26 PM UTC+2, abn140 wrote:

> Widać na google i na moim news.inetia.pl

aioe do czytania pociagnalem. a czy pisac sie da?

a widzicie tego posta?

Widzimy.

Data: 2012-08-28 02:14:26
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <e03742fa-69c0-4613-94a5-0ddaf82e9c56@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

Widzimy.

Widzimy, ale nie wszyscy.
--
TA

Data: 2012-08-28 00:43:48
Autor: Adampio
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 14:45, cytawa pisze:
znalazlem nntp.aioe.org i na razie czytam.

Ja od jakiegos czasu też piszę ale ponoć nie wszyscy mnie widzą

Adampio

Data: 2012-08-28 07:14:43
Autor: Wojciech Waga
co sie dzieje z usenetem.
On 27/08/12 14:45, cytawa wrote:
[...]

eternal-september działa całkiem dobrze ale jak się cały świat przeniesie to może też długo nie pociągnie.

pozdr.
w.

Data: 2012-08-28 11:41:22
Autor: Jacek Maciejewski
co sie dzieje z usenetem.
Dnia Tue, 28 Aug 2012 07:14:43 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

eternal-september działa całkiem dobrze

Dzięki za podpowiedĽ. Ale na porcie nntp nie chciał mi pobrać listy grup na
hamstera. Dopiero na innym adresie na porcie 80 poszło. Dziwne :)
--
Jacek

Data: 2012-08-28 11:44:16
Autor: Wojciech Waga
co sie dzieje z usenetem.
On 28/08/12 11:41, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

tak trzeba założyc darmowe konto, podac login hasło po nntp i pokaze wszystkie grupy

pozdr.
w.

Data: 2012-08-28 11:48:14
Autor: Jacek Maciejewski
co sie dzieje z usenetem.
Dnia Tue, 28 Aug 2012 11:44:16 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

[...]

Tak zrobiłem :) ale i tak nie chciał :) --
Jacek

Data: 2012-09-03 16:22:57
Autor: Bartłomiej Zieliński
co sie dzieje z usenetem.
Użytkownik cytawa napisał:
znalazlem nntp.aioe.org i na razie czytam. Pogubilem archiwa. Sprawdzam
czy da sie pisac.

news.polsl.pl też widzi :-)

Data: 2012-10-14 00:00:14
Autor: biodarek
co sie dzieje z usenetem.
[...]

Jeszcze o usenecie. Szukając czegoś w sieci znalazłem pl.rec.rowery na pewnym portalu - podpięte jako forum:
http://forum.menstream.pl/meski-swiat/sport/

W stopce jest "Copyright © 2012 Money.pl" - to może zrzucimy się na prawnika, policzymy dla każdego z nas od ilości napisanych postów i starczy nam na nowe rowery :)

Wolno tak robić?

--
biodarek

Data: 2012-10-14 08:15:07
Autor: 2late
co sie dzieje z usenetem.
On 13/10/2012 11:00 PM, biodarek wrote:

[...]

Najpierw daj mu rozkrecic biznes. Jak bedzie z czego skubac to i prawnik sie znajdzie. Bo jak robi to dla idei, to jeszcze trzeba mu bedzie za reklame zaplacic. ;)

Data: 2012-10-14 17:33:03
Autor: biodarek
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-10-14 09:15, 2late pisze:
Najpierw daj mu rozkrecic biznes.

Zeby nie bylo za pozno ;)

--
biodarek

Data: 2012-10-14 10:14:14
Autor: Coaster
co sie dzieje z usenetem.
biodarek wrote:
[...]

Moze zacznij od Google?
https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/topics?gvc=2&hl=pl
Patrz stopka na dole: ©2012 Google ;-P

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-10-14 10:31:12
Autor: odziu
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-10-14 00:00, biodarek pisze:
Wolno tak robić?

Jeżeli założyciel i wła¶ciciel na to pozwolił to wolno.
Zgło¶ to jemu: Tomasz R. Surmacz

--
Piotr Ratyński

Data: 2012-10-15 02:54:56
Autor: Olgierd // via Gógle
co sie dzieje z usenetem.
W dniu niedziela, 14 paĽdziernika 2012 00:00:22 UTC+2 użytkownik biodarek napisał:

Jeszcze o usenecie. Szukaj±c czego¶ w sieci znalazłem pl.rec.rowery na  pewnym portalu - podpięte jako forum:
http://forum.menstream.pl/meski-swiat/sport/

W stopce jest "Copyright (c) 2012 Money.pl" - to może zrzucimy się na  prawnika, policzymy dla każdego z nas od ilo¶ci napisanych postów i starczy nam na nowe rowery :)

Nie radzę :) I to nie dlatego, że za tę sprawę prędzej ja sobie zmontuję kolejny rower (a gdzie będę je trzymać? ;-) Po prostu oznaczenie jak byk odnosi się do portalu, nie do postów. A portal czyj jest -- każdy widzi :) --
pozdrawiam, Olgierd http://LegeArtis.org.pl (oraz http://firma.Money.pl ;-)

co sie dzieje z usenetem.