co sie dzieje z usenetem.

Data: 2012-08-27 15:18:46
Autor: Titus Atomicus
co sie dzieje z usenetem.
In article <k1fq4f$e4f$1@speranza.aioe.org>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

ostatnio ciagle mam klopoty z newsami. Lublin mi zdechl, gazeta po 3 miesiacach rowniez. Sprobowalem icm. Kilka dni mi chodzilo a teraz inne grupy sa ale precla nie ma. Probowalem googli ale masakra. Krzaczory takie ze nie idzie czytac.
znalazlem nntp.aioe.org i na razie czytam. Pogubilem archiwa. Sprawdzam czy da sie pisac.
Piasac sie da.
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi... U mnie wciaz dziala atman. Kilka miesiecy temu jak sie na niego przeprowadzilem byl jakis humorzasty i nie zawsze wpuszczal. Teraz jest ok.
--
TA

Data: 2012-08-27 06:54:42
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 3:18:46 PM UTC+2, (unknown) wrote:
> [...]

Piasac sie da.

Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

Data: 2012-08-27 11:22:13
Autor: Ignac
co sie dzieje z usenetem.
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 15:54:42 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

Z Gugla widać.

I ja też widzę i odpowiadam,więc nie jest źle.Jak ktoś powiedział
usenet przeniósł się do krainy wiecznych łowów.

 Ignac

Data: 2012-08-27 16:01:15
Autor: szufla
co sie dzieje z usenetem.
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

No wlasnie tez korzystam z newsfeed.aioe.org i cos sie dziwie, za na moje pyskowki nikt nie odpowiada ;)

sz.

Data: 2012-08-28 10:17:14
Autor: cytawa
co sie dzieje z usenetem.
szufla pisze:
Ale chyba nikt poza korzystajacymi z tego aioe.org cie nie widzi...

Z Gugla widać.

No wlasnie tez korzystam z newsfeed.aioe.org i cos sie dziwie, za na
moje pyskowki nikt nie odpowiada ;)

ciesze sie, ze mnie widac.
Na twoje pytania moze nie ma odpowiedzi, bo sa zbyt madre. Jak wiadomo na glupie pytanie jest glupia odpowiedz i na to zawsze mozesz liczyc.

Jan Cytawa

co sie dzieje z usenetem.