co sie dzieje z usenetem.

Data: 2012-08-27 16:46:23
Autor: biodarek
co sie dzieje z usenetem.
W dniu 2012-08-27 14:45, cytawa pisze:
ostatnio ciagle mam klopoty z newsami. Lublin mi zdechl, gazeta po 3
miesiacach rowniez. Sprobowalem icm. Kilka dni mi chodzilo a teraz inne
grupy sa ale precla nie ma. Probowalem googli ale masakra. Krzaczory
takie ze nie idzie czytac.
znalazlem nntp.aioe.org i na razie czytam. Pogubilem archiwa. Sprawdzam
czy da sie pisac.

Widać na google i na moim news.inetia.pl

--
biodarek

Data: 2012-08-27 18:46:26
Autor: abn140
co sie dzieje z usenetem.

Widać na google i na moim news.inetia.pl

aioe do czytania pociagnalem. a czy pisac sie da?
a widzicie tego posta?
a do tej pory stykla mi gazeta do czytania - goole jako milosnik ogrodow krzaczkow i drzewek odpada.
ja niepiszacy bardziej jestem.....
a teraz dupa, znowu przez pocztowy trzeba....

Data: 2012-08-27 10:04:34
Autor: rmikke
co sie dzieje z usenetem.
On Monday, August 27, 2012 6:46:26 PM UTC+2, abn140 wrote:

> Widać na google i na moim news.inetia.pl

aioe do czytania pociagnalem. a czy pisac sie da?

a widzicie tego posta?

Widzimy.

Data: 2012-08-28 02:14:26
Autor: Titus Atomicus

> [...]