co sie na tym świecie dzieje

Data: 2010-04-22 11:49:58
Autor: alojzy bibuła
co sie na tym świecie dzieje
Data: 2010-04-22 21:01:19
Autor: abc
co sie na tym swiecie dzieje
http://marucha.wordpress.com/

Zgroza!!!

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2010-04-22 21:02:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
co sie na tym swiecie dzieje

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> http://marucha.wordpress.com/

Zgroza!!!

-- Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

;-)

Data: 2010-04-22 22:16:58
Autor: jedrus
co sie na tym swiecie dzieje
Wlodzimierz Zabotynski pisze:

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Im mniej polityki i religii tym wiecej wolnosci

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-22 21:08:44
Autor: Piotr
co sie na tym swiecie dzieje
Dnia Thu, 22 Apr 2010 21:01:19 +0200, abc napisał(a):

http://marucha.wordpress.com/

Zgroza!!!

Sodomia i Gomoria, jak mawiał jeden porucznik, kiem był przy wojsku.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-22 21:11:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
co sie na tym swiecie dzieje

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun
usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

   SOWA

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-22 21:07:03
Autor: the_foe
co sie na tym świecie dzieje
W dniu 2010-04-22 20:49, alojzy bibuła pisze:
http://marucha.wordpress.com/

bierut chodzil co niedziele do kosciola. I co? bardziej zaslugiwal na katolicki pogrzeb niz Szmajdzinski, ktory poza tym ze byl postkomuchem byl przyzwoitym czlowiekiem?

--
the_foe

Data: 2010-04-22 12:22:19
Autor: Hans Kloss
co sie na tym świecie dzieje
On 22 Kwi, 21:07, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

bierut chodzil co niedziele do kosciola. I
Co ty za brednie opowiadasz  człowieku?
J-23

Data: 2010-04-22 21:26:44
Autor: the_foe
co sie na tym świecie dzieje
W dniu 2010-04-22 21:22, Hans Kloss pisze:
On 22 Kwi, 21:07, the_foe<the_...@wupe.pl>  wrote:

bierut chodzil co niedziele do kosciola. I
Co ty za brednie opowiadasz  człowieku?
J-23

http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/niezbednikinteligenta/193085,1,historia-prl-gra-z-komunistami-pod-znakiem-krzyza.read

Oficjalne deklaracje komunistów nie brzmiały początkowo konfrontacyjnie względem Kościoła i wierzących. Nie ograniczano swobód religijnych, radio nadawało audycje katolickie i transmitowało msze, prezydent Bolesław Bierut, ministrowie i generalicja chodzili pod ramię z biskupami w procesjach. Kościół instytucjonalny obserwował nową władzę, sondując jej prawdziwe zamiary. Ale ze swej strony też unikał konfrontacji, ciskania gromów na bezbożny bolszewizm.

--
the_foe

Data: 2010-04-22 12:39:19
Autor: Hans Kloss
co sie na tym świecie dzieje
On 22 Kwi, 21:26, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

> Co ty za brednie opowiadasz  cz owieku?
> J-23

http://www.polityka.pl/spoleczenstwo/niezbednikinteligenta/193085,1,h...

Bo faktycznie "nie brzmiały z początku konfrontacyjnie". Faktycznie
komuszeria pojawiła się raz czy drugi na procesjach a w radiu były
nadawane msze, tak się rzeczy miały mniej więcej do 1949 roku.
Niemniej całe lata świetlne dzieliły niejakiego Bieruta od chodzenia
co tydzień na mszę nawet wtedy. Powinni toto raczej nazwać
"niezbędnikiem ćwierćinteligenta"
J-23

Data: 2010-04-22 21:55:52
Autor: ColgatesBilly