co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?

Data: 2011-07-03 15:56:35
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
?Potrzebna jest dyskusja pomiędzy siłami politycznymi, co robić, żeby Polska się rozwijała, jakie są rzeczywiste problemy kraju. /.../ Społeczeństwu należy się rzetelna dyskusja, a nas polityków, posłów to zobowiązuje? - powiedział Jasiński. Przypomniał, że podobną akcję informacyjną, chociaż w mniejszej skali, PiS organizował w latach 2001-05, co - jak podkreślił - przyniosło tej partii ?sukces wyborczy?.

Wojciech Jasiński zaznaczył, że organizowanie bezpośrednich spotkań z wyborcami ma szczególne znaczenie dla PiS w sytuacji, gdy partii tej trudno zaistnieć ze swym programem w mediach, np. w dużych stacjach telewizyjnych, gdzie - jak ocenił - jeśli już mówią o PiS, to mówią źle. ?Musimy znaleźć jakiś by-pass na centralne środki masowego przekazu. Chcemy z ludźmi rozmawiać, o tym co się dzieje? - dodał poseł.
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18964

Po pierwsze: pierwsze zbiera się plenum. :)

Data: 2011-07-03 14:05:12
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
http://www.pis.org.pl/article.php?id=18964

Po pierwsze: pierwsze zbiera się plenum. :)

a jednak solidny totalitarny kolek masz umieszczony w glowce.

Cudowne plenum to oragnizuje partia rzadzaca. *Plenum* partii opozycyjnej przy
tym PLENUM partii rzadzacej - wysiada w przedbiegach.

http://www.youtube.com/watch?v=2-Ta2QZAK1A&feature=player_embedded

Data: 2011-07-03 16:14:56
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
 obserwator pisze w wiadomości iupsuo$137$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 16:05:

[...]

Ja tam na różnych komitywach się nie znam. Ale dobrze się dowiedzieć od mistrza. :)

Data: 2011-07-03 14:22:36
Autor: obserwator
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Ja tam na różnych komitywach się nie znam. Ale dobrze się dowiedzieć od mistrza. :)

znowu bredzisz. Musisz sie znac calkiem niezle, skoro taki watek zalozyles.

Tatus czy mamusia cie edukowala ?

Data: 2011-07-03 16:32:34
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
 obserwator pisze w wiadomości iuptvc$438$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 16:22:

[...]

A w kwestii zapoczątkowania dyskusji o ważnych polskich sprawach przez PiS? Wspominają czasy 2001-2005, że wtedy to im przyniosło sukces wyborczy, więc wierzą że historia się powtórzy. :)

Data: 2011-07-03 16:34:40
Autor: u2
[...]

To dla ciebie, slugusa pelobandy i LSD, bylaby katastrofa :)

Data: 2011-07-03 16:40:45
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
u2 pisze w wiadomości 4e107e02$0$2456$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 16:34:

[...]

Katastrofa by była, gdyby u2 zaczął występować pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Tak to mogłaby być drobna dolegliwość. :)

Data: 2011-07-03 16:44:01
Autor: u2
[...]

Wątpię, aby czaplicki to bylo twoje prawdziwe nazwisko. Podobnie jak
idzikowski.

Data: 2011-07-03 16:46:49
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
u2 pisze w wiadomości 4e108034$0$2504$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 16:44:

[...]

To sobie wątp. Nic mi do tego. Jak się ktoś przyzwyczai ukrywać za pseudonimem to nie ma siły. :)

Data: 2011-07-03 17:34:19
Autor: u2
> [...]
> idzikowski.
To sobie wątp. Nic mi do tego. Jak się ktoś przyzwyczai ukrywać za pseudonimem to nie ma siły.

Nigdy w usenecie moim argumentem nie bylo czyjes nazwisko. A jesli
podales prawdziwe to podaj jeszcze swoj dokladny adres. :)

Data: 2011-07-03 17:37:24
Autor: u2
W dniu 2011-07-03 17:34, u2 pisze:
[...]

Ja w usenecie podalem swoje dosyc dokladne namiary, bo i tak wiem, ze
anonimowosc w necie jest iluzoryczna.

Data: 2011-07-03 17:55:43
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
u2 pisze w wiadomości 4e108bfe$0$2487$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 17:34:

> [...]

Nigdy w usenecie moim argumentem nie bylo czyjes nazwisko. A jesli
podales prawdziwe to podaj jeszcze swoj dokladny adres. :)

Fakt. Jak ci brak argumentów to je przekręcasz. :)

Data: 2011-07-03 19:33:34
Autor: u2
> [...]
> podales prawdziwe to podaj jeszcze swoj dokladny adres. :)
Fakt. Jak ci brak argumentów to je przekręcasz. :)

Bos dla mnie anonim piszacy z GWna, Czaplik brzmi bardziej koszernie :)

Data: 2011-07-03 19:35:47
Autor: Marek Czaplicki
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
u2 pisze w wiadomości 4e10a7f1$0$2457$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 03 lipiec 2011 19:33:

A co mnie to?

Data: 2011-07-03 19:37:19
Autor: u2
co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?
Bos dla mnie anonim piszacy z GWna, Czaplik brzmi bardziej koszernie :)
A co mnie to?

Kalisza rowniez nic nie obchodzi, ze to on zaczal sledztwo w sprawie
kontaktow Blidy ze slaska baronowa :)

Data: 2011-07-03 16:16:55
Autor: u2
W dniu 2011-07-03 16:05,  obserwator pisze:
a jednak solidny totalitarny kolek masz umieszczony w glowce.

Ten czaplik to kretyn z wrazej razwietki.

co się pierwsze zbiera jak pada deszcz, a na polu są pszenica i żyto?