co się robi w Polsce wobec skażenia?

Data: 2011-03-14 04:31:31
Autor: jagen
co się robi w Polsce wobec skażenia?
Za parę dni nad Polskę przyciągnie radioaktywna pogoda. Ta sama przez,
którą amerykańskie lotniskowce musiały się odsunąć od Japonii gdyż ich
helikoptery i obsługa latając nad Japonią uległy napromieniowaniu "w
godzinę miesięczna dawka".

Niby nie doleci albo doleci...

CO BY BYŁO GDYBY ZA PARĘ DNI PRZYSZŁA DO NAS SILNIE RADIOAKTYWNA
CHMURA
Co państwo Polskie ma do zaoferowania obywatelom na wypadek dalszych
niekorzystnych wydarzeń w Fukoshimie albo Onagawie? W tym również co
politycy-administratorzy mają do zaoferowania. (Bo to że spleśniała
przekupna kadra fizyków jądrowych pisujących na listy filadelfijskie i
inne wyroby z zeszłej epoki zwane przez amerykanów COCON nic nie ma do
zaproponowania to już wiemy.)

Czy państwo jest gotowe na takie wydarzenie?
Czy możemy liczyć na jakiekolwiek działania prewencyjne?

Czy chociaż w dzienniku powiedziano, że dzieciom należy ograniczać
przebywanie na wolnym powietrzu za parę dni?

Albo straganiarzom aby nie trzymali owoców na wierzchu?

W ciągu 4 dniu po wybuchu Czarnobyla nic takiego nie mówiono - wtedy
złożono wszystko na karby  fałszywej polityki informacyjnej z jaką
nawiasem mamy do czynienia dzisiaj w Japonii, ale czy dzisiaj nie
wynikałoby to również z braku schematów działań organizacyjnych..

Czy chociaż istnieją jakieś zasoby jodu dla placówek dziecięcych?

Czy po prostu się czeka.. a  20 lat później wydaje się gigantyczne
sumy na schorzenia serc i tarczyc.

Dlaczego mam wrażenie, że ten kraj jest nieprzygotowany organizacyjnie
pod jakimikolwiek kątem w zakresie ochrony cywilnej?

Data: 2011-03-14 09:56:27
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Mon, 14 Mar 2011 04:31:31 -0700 (PDT), jagen <jagen@poczta.onet.pl>
wrote:

Za  Co państwo Polskie ma do zaoferowania obywatelom na wypadek dalszych
niekorzystnych wydarzeń w Fukoshimie albo Onagawie? W tym również co
politycy-administratorzy mają do zaoferowania.

BEdziemy robic to co zawsze: bedziemy sie modlic.

A.L.

Data: 2011-03-14 16:11:20
Autor: J.F.
On Mon, 14 Mar 2011 09:56:27 -0500,  A.L. wrote:
[...]

W odroznieniu od USA u nas prezydent nie nawoluje do modlow, no moze w bardzo szczegolnych przypadkach :-)

J.

Data: 2011-03-15 08:42:27
Autor: Ghost

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5vbsn69pts2c8955mnt75mv5e558oj56fb4ax.com...
[...]

ALowi sie nie dziwie, ale reszta powinna zauwazyc, ze debil jagen walczy o popularnosc krosspostujac.

Data: 2011-03-15 10:50:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-15 08:42, Ghost pisze:
ALowi sie nie dziwie, ale reszta powinna zauwazyc, ze debil jagen walczy
o popularnosc krosspostujac.

Po co od razu wyzwiska ? Nie chcesz, nie crosspostuj.

Data: 2011-03-16 07:42:55
Autor: jagen
On 15 Mar, 10:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-15 08:42, Ghost pisze:

> ALowi sie nie dziwie, ale reszta powinna zauwazyc, ze debil jagen walczy
> o popularnosc krosspostujac.

Po co od razu wyzwiska ? Nie chcesz, nie crosspostuj.

Nie wiem czemu bocie jesteś taki niedoinformowany. Rozumiem że takie
Sławki noszę taką pychę, że aż trudno im się poruszać, ale ty bocie
musiałeś zassać coś dla ciebie niestrawnego.

W każdym razie mój post miał uzasadnienie, gdyż Fukoshima stała się
drugim Czarnobylem!!

Dach bloku o wadze tysięcy ton nie skacze pareset metrów w górę sam z
siebie. A obudowa reaktora nie wybucha sama z siebie, a jak już
wybucha, zaś rdzeń sobie płonie prawie jak ognisko na wolnym powietrzu
to mamy sytuację rodem z Czarnobyla - czyli więcej ofiar, betonowy
sarkofag,  propagandowe kłamstwa w trakcie i po latach i ... debilu..
poważne pytanie co zrobić, aby zabezpieczyć polskie społeczeństwo..

Data: 2011-03-16 15:49:42
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 15:42, jagen pisze:
On 15 Mar, 10:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Ty domorosły specu, Fukushima daleko od Polski w przeciwieństwie od
Czernobyla. :)

Data: 2011-03-16 15:43:11
Autor: jagen
On 16 Mar, 15:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> musia e zassa co dla ciebie niestrawnego.

> W ka dym razie m j post mia uzasadnienie, gdy Fukoshima sta a si
> drugim Czarnobylem!!

> Dach bloku o wadze tysi cy ton nie skacze pareset metr w w g r sam z
> siebie. A obudowa reaktora nie wybucha sama z siebie, a jak ju
> wybucha, za rdze sobie p onie prawie jak ognisko na wolnym powietrzu
> to mamy sytuacj rodem z Czarnobyla - czyli wi cej ofiar, betonowy
> sarkofag,  propagandowe k amstwa w trakcie i po latach i ... debilu..
> powa ne pytanie co zrobi , aby zabezpieczy polskie spo ecze stwo.

Ty domoros y specu, Fukushima daleko od Polski w przeciwie stwie od
Czernobyla. :)

To debilu nie było do ciebie tylko do tego trolla ghosta.
Początkowo ;_)

Data: 2011-03-16 09:58:47
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Mon, 14 Mar 2011 16:11:20 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

W odroznienui od Poslki, w USA nie stawia sie krzyzy na chodniku. Ze
zniczy. Symbole religijne w miejscach publicznych sa zakazane.

A.L.

Data: 2011-03-16 16:13:20
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 15:58, A.L. pisze:
W odroznienui od Poslki, w USA nie stawia sie krzyzy na chodniku. Ze
zniczy. Symbole religijne w miejscach publicznych sa zakazane.

No co ty nie powiesz. Tyle sekt co w hameryce to nie ma nigdzie indziej
na świecie :)

Data: 2011-03-16 11:05:29
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 16:13:20 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Moze byc nawet dwa razy wiecej niz myslisz. Ale uprawiac owe sekty
mozesz na swoim prywtanym terenie. Na terenie publicznym nei moze stac
zaden symbol religijny zadnej sekty. W zadnym budynku publicznym nie
moze wisiec krzyz. Nie mzoe byc nauki religi iw szkolach pyblicznych.

A.L.

Data: 2011-03-16 17:12:22
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 17:05, A.L. pisze:
[...]

AL, znam ciebie od lat z usenetu i nie wiesz nawet gdzie mieszkasz. Ale
to typowe dla hamerykanina :)

Data: 2011-03-16 11:20:30
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 17:12:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Meiszkam na usenecie?...

A.L.

Data: 2011-03-16 17:22:59
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 17:20, A.L. pisze:
AL, znam ciebie od lat z usenetu i nie wiesz nawet gdzie mieszkasz. Ale
>to typowe dla hamerykanina :)
Meiszkam na usenecie?

Ponoć wróciłeś do Polski i najbardziej ciebie drażnią psie kupy.

Data: 2011-03-16 16:40:16
Autor: Waldemar Krzok
Am 16.03.2011 16:13, schrieb u2:
[...]

W swoim ogródku możesz sobie Jezusa na miarę tego w Polsce postawić, krzyży nastawiać czy innego. Ale w miejscu publicznym na prawdę nie wolno. No i pieprzyć co chcesz, jak nie przymierzając, na tej liście ostatnio.

Waldek

Data: 2011-03-16 11:11:33
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Wed, 16 Mar 2011 16:40:16 +0100, Waldemar Krzok
<waldemar@zedat.fu-berlin.de> wrote:

Am 16.03.2011 16:13, schrieb u2:
[...]

Nie mozna. Jak sie meiszka w lesie to mozna. Ale w osiedlu domkow
jednorodzinnych na przyklad, nei mozna. Jest Stowarzyszenie
Wlascicieli Osiedla ktore ustala co mozna a czego nie mozna. Czy mozna
miec plot czy nie. Czy mozna w oknach wywieszac ozdoby czy nie. czy
mozna miec psa, jakiego o ile. Jakie ozdoby mozna postawic w ogrodku.
Czy mozna miec w domu biznes czy nie.

W moim osiedlu jest na ptzyklad pzrepis ze zaden samochod ze znakami
firmowymi jakiejkolwiek firmy nie moze parkowac w nocy poza garazem

Gdy sie kupuje dom, tzreba owa instrukcje pzreczytac. Poniewaz liczy
ona przecietnie kilkaset stron, najlepiej to zrobic w towarzystwie
adwokata. A jak sie zrobi cos neizgodnie z instrukcja, Board of
Directors moze nalozyc kare - 100 dolcow dziennie na przyklad. A jak
nie bedzie poprawy to moze wyeksmitowac wlasciciela z jego wlasnego
domu

Nabycie domu jest uwarunkwoane podpisaniem instrukcji. Nie podpiszesz
- nie kupisz.

To tak w duzym skriocie

A.L.

Data: 2011-03-16 16:21:08
Autor: obserwator
co się robi w Polsce wobec skażenia?
A.L. <lewando@aol.com> napisał(a): (..)

ale Polska to nie wielonarodowosciowe USA. Ponadto tam jest demokracja, a w
Polsce dupokracja, bo nadal rzadzi przepoczwarzona postkomuna ktora zmierza do
utworzenia drugiego eurokolchozu w stylu neokomunistyczny.

Piszesz przez aol?:))) hehehehe

Data: 2011-03-16 17:20:29
Autor: Waldemar Krzok

Am 16.03.2011 16:13, schrieb u2:
[...]

No to, to akurat wiem. W "swoim ogródku" mam na myśli ogródek "Texas size", poza osiedlem. Jeżdżąc trochę po okolicach Houston w jakieś pipidówce widziałem naprawdę potężny krzyż przed domem, w ogródku obok stał mały Budda i lew z kulką w pysku rodem z Wal Martu ;-).

A kumplowi zrobili kiedyś numer, jak wyjechał na 2 miesiące z domu. Po powrocie zastał ładnie skoszoną trawę przed domem, a w skrzynce pocztowej kilka opier.... i rachunek za koszenie (dość słony).

Waldek

Data: 2011-03-16 11:35:44
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Wed, 16 Mar 2011 17:20:29 +0100, Waldemar Krzok
[...]

No to ladnie sie zachowali, bo mogl zastac kwit do zaplacenia kary :)
A trawe nei skoszona.

A.L.

P.S> Wlasnei niedawno w okolicy toczyl sie proces o postawienie masztu
z flaga USA - Board uwazal ze maszt jest za wysoki, i byl rzeczywiscie
wyzszy niz zezwalala instrukcja.

Proces toczyl sie rok, media nadawaly sprawozdania od czasu do czasu,
i facio wygral, na zasadzie ze byl Zasluzonym Weteranem. Board nie
zmienil zapisu w instrukcji, i wydal oswiadczenei ze wydaje zgode
wyjatkowo. Wiec ze zbyt duzym krzyzem moze byc problem.

Znacznie gozrej jest jak sie mieszka w tzw. "condominium" gdzie
wspolny jest teren i zewnetrzne ssciany

Data: 2011-03-16 18:24:32
Autor: J.F.
On Wed, 16 Mar 2011 11:35:44 -0500,  A.L. wrote:
[...]

Ale to w koncu jak - Zasluzeni Weterani sa rowniejsi, czy maja prawo
do ustawiania dowolnych masztow ? J.

Data: 2011-03-16 12:30:05
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Wed, 16 Mar 2011 18:24:32 +0100, J.F.
[...]

Dokladnie nie wiadomo, bo konkretny facio wygral z konkretna Dyrekcja,
ale Dyrekcja nei jest zobowiazana do zmiany regulaminu. Z drugiej
strony, prawo amerykanskie bazuje na precedensach, wiec inny weteran
moze sie na ten przypadek powolac. Co z kolei moze byc kontratakowane
bo ten pierwszy mogl byc ZASLUZONYM Weteranem, a ten inny tylko
Zasluzonym Weteranem. Pierwszy mogl meic 10 medali a ten drugi tylko
5. Wiec bedzie nowy proces w ktorym nie wiadomo kto wygra.

ten ZASLUZONY WETERAN wygral tylko dlatego ze zglosila sie firma
prawnicza ktora reprezentowala go za darmo. Inaczaej to by kosztwoalo
facia kilkadziesiat tysiecy dolcow. Tutaj kazdy placi za swojego
adwokata, nie ma zwyczaju ze strona pzregrywajaca pokrywa cale koszta

A.L.

Data: 2011-03-16 22:15:07
Autor: J.F.
On Wed, 16 Mar 2011 12:30:05 -0500,  A.L. wrote:
[...]

To akurat w miare normalne, zalezy co bylo w pozwie :-)

[...]

Aby na pewno ? Cos mi to smierdzi, to bylby raj dla prawnikow :-)

J.

Data: 2011-03-16 18:36:25
Autor: J.F.
On Wed, 16 Mar 2011 11:11:33 -0500,  A.L. wrote:
[...]

W jaki sposob Stowarzyszenie zapewnia sobie takie prawo ? Bo kupuje, poodpisuje, dostaje akt wlasnosci .. i sprzedaje pozniej
swoja wlasnosc osobie trzeciej. W  jaki sposob powstaje tu
zobowiazanie do przestrzegania regul Stowarzyszenia ? J.

Data: 2011-03-16 13:07:15
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Wed, 16 Mar 2011 18:36:25 +0100, J.F.
[...]

Nie wiem. Nei jestem prawnikiem. Jakies prawa stanowe sa. Od tego ma
sie adwokata jak sie kupuje dom zeby tego nei wiedziec.

A.L.

Data: 2011-03-16 15:58:33
Autor: obserwator
Waldemar Krzok <waldemar@zedat.fu-berlin.de> napisał(a):
W swoim ogródku możesz sobie Jezusa na miarę tego w Polsce postawić, krzyży nastawiać czy innego. Ale w miejscu publicznym na prawdę nie wolno. No i pieprzyć co chcesz, jak nie przymierzając, na tej liście ostatnio.

A moze to ty pieprzysz? W Niemczech moze tak jest, pewnie wiesz lepiej:)
Ale Polska to nie Niemcy. A jak jest w USA, pisze czlowiek ktory tam zyje.

Wiadomosc prosto z USA na temat krzyzy:

*W USA przy drogach (najczesciej nie w samycm pasie drogowym) stoja - czesto
ogromne i oswietlone) krzyze - na gruncie prywatnym - i naprawde nikomu to nie
przeszkadza.*

*Osobiscie mi krzyze nie przeszkadzaja - a w wielu miejscach wrecz powinny
stac - jako pewne memeno i przypomnienie...

Zadziwiajace dla mnie jest zupelnie co innego:

i w Polsce (podobno) i w USA mamy system demokratyczny.

W USA sprawa krzyzy przydroznych rozstrzygana jest przez niezawisly sad - w
oparciu o Konstytucje.

W Polsce ogladalem ostatnio wywiad z Hanna gronkiewicz- Waltz, ktora
stwierdzila, ze Urzad Miasta Warszawy "poradzil" juz sobie z przydroznymi
krzyzami stawianymi na miejscach wypadkow drogowych - po prostu je usunieto
jako, ze stanowily "zagrozenie " dla ludzi....

Niby ta sama demokracja - ale jednak w Polsce wystarczy decyzja
administracyjna a w USA sprawe rozstrzyga Sad Najwyzszy...

mimo wszystko wole rozwiazania prawne z USA...*

http://prawica.net/info/23020

Data: 2011-03-16 18:38:32
Autor: J.F.
On Wed, 16 Mar 2011 09:58:47 -0500,  A.L. wrote:
On Mon, 14 Mar 2011 16:11:20 +0100, J.F.
W odroznieniu od USA u nas prezydent nie nawoluje do modlow, no moze w bardzo szczegolnych przypadkach :-)

W odroznienui od Poslki, w USA nie stawia sie krzyzy na chodniku. Ze

Ale prezydent nawoluje

zniczy. Symbole religijne w miejscach publicznych sa zakazane.

Po 911 nie bylo jakiegos wyjatku ? J.

Data: 2011-03-16 13:10:00
Autor: A.L.
co się robi w Polsce wobec skażenia?
On Wed, 16 Mar 2011 18:38:32 +0100, J.F.
[...]

Do czego?

zniczy. Symbole religijne w miejscach publicznych sa zakazane.

Po 911 nie bylo jakiegos wyjatku ?

Nie przypominam sobie

A.L.

Data: 2011-03-16 19:16:22
Autor: J.F.
On Wed, 16 Mar 2011 13:10:00 -0500,  A.L. wrote:
On Wed, 16 Mar 2011 18:38:32 +0100, J.F.
W odroznienui od Poslki, w USA nie stawia sie krzyzy na chodniku. Ze

Ale prezydent nawoluje

Do czego?

Do modlitwy.
zniczy. Symbole religijne w miejscach publicznych sa zakazane.
Po 911 nie bylo jakiegos wyjatku ?
Nie przypominam sobie

Zlosliwie chcialem cos znalezc, ale na szybko znalazlo sie tylko
http://www.septemberloss.com/pictures1.html

Jak widac Dunczykom i Filipinczykom takie obyczaje nie sa obce.
Wlosi urzadzili jakas nielegalna demonstracje, a w USA .. krzyza nie
mozna, to flage sie wiesza.

J.

Data: 2011-03-14 16:11:58
Autor: u2
wrote:

[...]

Ty i modlenie się to dwa przeciwieństwa.

Data: 2011-03-16 11:21:02
Autor: A.L.

wrote:

[...]

Niby dlaczego?..

A.L.

Data: 2011-03-16 17:24:31
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 17:21, A.L. pisze:
Ty i modlenie się to dwa przeciwieństwa.
Niby dlaczego?

Ty jesteś typem naukowca,.

Data: 2011-03-16 11:36:27
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 17:24:31 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-03-16 17:21, A.L. pisze:
Ty i modlenie się to dwa przeciwieństwa.
Niby dlaczego?

Ty jesteś typem naukowca,.

A co jedno z drugim ma wspolnego?...

A.L.

Data: 2011-03-16 17:42:13
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 17:36, A.L. pisze:
[...]

Ty modlisz się, czy badasz ?

Data: 2011-03-16 11:51:45
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 17:42:13 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

"SobĂłr Watykanski I naucza zatem, ze prawda poznana w drodze refleksji
filozoficznej oraz prawda Objawienia ani nie sa tozsame, ani tez jedna
nie czyni zbyteczna drugiej: ÂŤIstnieje podwĂłjny porzadek poznania,
rĂłzniacy sie nie tylko zrĂłdlem, ale i przedmiotem. RĂłzni sie zrĂłdlem,
bo w pierwszym przypadku poznajemy przy pomocy naturalnego rozumu, a w
drugim przy pomocy wiary. RĂłzni sie przedmiotem, bo oprĂłcz prawdy, do
ktĂłrej moze dojsc rozum naturalny, przedlozone nam sa rĂłwniez do
wierzenia tajemnice zakryte w Bogu: nie mozna ich poznac bez
Objawienia BozegoÂť7...."

Jan Pawel II, Fides et Ratio, encyklika.

Calosc tutaj

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/jan_pawel_ii/encykliki/fides_ratio_0.html

A.L.

Data: 2011-03-16 17:57:19
Autor: u2
co si� robi w Polsce wobec ska�enia ?
W dniu 2011-03-16 17:51, A.L. pisze:
[...]

Unikasz odpowiedzi. Ale ty przedstawiasz się jako naukowiec, a nie jako
wierzący.

Data: 2011-03-16 12:13:45
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 17:57:19 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

No to ja jeszcze raz pytam": a co jedno ma z drugim wspolnego?
Odpowiedz ejs tw tym cytacie powyzej

A.L.

Data: 2011-03-16 18:21:28
Autor: u2
W dniu 2011-03-16 18:13, A.L. pisze:
Unikasz odpowiedzi. Ale ty przedstawiasz się jako naukowiec, a nie jako
wierzący.
No to ja jeszcze raz pytam": a co jedno ma z drugim wspolnego?
Odpowiedz ejs tw tym cytacie powyzej

Ty nie jesteś wierzący, ty przedstawiasz się jako naukowiec.

Data: 2011-03-16 12:31:06
Autor: A.L.
On Wed, 16 Mar 2011 18:21:28 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

nie pamietam bym sie komukolwiek przedstwial jako ktokolwoek. W
szczegolnosci, nie jestem naukowcem

A.L.

Data: 2011-03-14 19:06:35
Autor: Panslavista

wrote:

[...]

Nie wszyscy. Ateiści założą białe prześcieradło i poczołgają się na cmentarz.

Data: 2011-03-15 07:12:26
Autor: Kerry
Panslavista napisał(a):

BEdziemy robic to co zawsze: bedziemy sie modlic.

Nie wszyscy. Ateiści założą białe prześcieradło i poczołgają się na cmentarz.

O!
A szatanisty dzie pudom?

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2011-03-16 19:38:12
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-03-15 07:12, Kerry pisze:
Panslavista napisał(a):

[...]

Też tam, ale w czarnych prześcieradłach.

Data: 2011-03-17 05:48:26
Autor: Kerry
Tomasz Pyra napisał(a):

[...]

Mrrrooook...

--
Pozdrawiam,
Kerry

Data: 2011-03-14 12:36:40
Autor: Grzegorz Z.
jagen napisał:

[...]

Jak doleci to odpalisz na 105% wydajności Jagena Mark XIX i radioaktywna
pogoda się w parę chwil rozwieje.

Data: 2011-03-14 05:08:35
Autor: jagen
On 14 Mar, 12:36, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
> Niby nie doleci albo doleci...

Jak doleci to odpalisz na 105% wydajno ci Jagena Mark XIX i radioaktywna
pogoda si w par chwil rozwieje

Po Czarnobylu zrobiono tak przecież. Ludzi zginęło 400 tysięcy ale po
sprzątaniu  propagandowym tylko 300. I co?
I dla kołnierzyków i ich dogmatyków tradycjonalistów (dziś czytaj..
takich fizyków jądrowych jedynej oczywistości) oznaczało to, że "nic
się nie stało, bo jak my nabrudzimy to po nas propaganda pozamiata, a
w sumie to nic się nie stało. A przynajmniej aparat poznawczy
statystycznego obywatele stwierdza, że nic się nie stało. W końcu
jesteśmy jak te jednodniowe muszki - mamy pamięć na jedną powtórkę/
jedną medialną burzą, konsekwencje naszych poczynań poza tą skalą to
nie nasza sprawa".

Skoro już Grzegorz Z. wchodzisz w tą materię to jest takie stare
powiedzenie abrakadbra co znaczyło po słowiańsku "dobro ku dobru" a
było częścią myśli która przeniknęła przecież do modlitw nawet
obecnych materialistycznych religii: duch do ducha, materia do
materii. Innymi słowy odpłacając duchowo za materię czynisz wspak -
jest to naruszeniem porządku, które potem trzeba opłacić.

PS. W Twojej konwencji komicznej to coś jak leczenie ufolskich
(bocich) nanowągrowców na ludzkim (kreatora) planie.

Data: 2011-03-14 13:12:00
Autor: Grzegorz Z.
jagen napisał:

PS. W Twojej konwencji komicznej to coś jak leczenie ufolskich
(bocich) nanowągrowców na ludzkim (kreatora) planie.

Dokładnie.

Data: 2011-03-14 13:23:03
Autor: Karol

Użytkownik "jagen" <jagen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3cb8a507-5284-4431-b122-660fc1b8a7bb11g2000prf.googlegroups.com...

Po Czarnobylu zrobiono tak przecież. Ludzi zginęło 400 tysięcy

A ja bez kozery powiem pińcet, nieuku.

Data: 2011-03-14 05:28:52
Autor: jagen
On 14 Mar, 13:23, "Karol" <sp...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "jagen" <ja...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:3cb8a507-5284-4431-b122-660fc1b8a7bb11g2000prf.googlegroups.com...

>Po Czarnobylu zrobiono tak przecie . Ludzi zgin o 400 tysi cy

A ja bez kozery powiem pi cet, nieuku.

400

Data: 2011-03-14 13:39:41
Autor: Karol
co sie robi w Polsce wobec skazenia?

Uzytkownik "jagen" <jagen@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:3a7c5cf8-3e45-4b71-9a91-3565353c70f4i35g2000prd.googlegroups.com...

400

Kazdy glupi wie ze zginelo 500 tysiecy w ciagu pierwszy 17 sekund a zeby nie plyn Lugola to by zginelo jeszczer 10 milionów tylko nasze bohaterskie wladze temu zapobiegly.
Prosze nie falszowac historii.

Karol

Data: 2011-03-14 14:05:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-14 13:08, jagen pisze:

Po Czarnobylu zrobiono tak przecież. Ludzi zginęło 400 tysięcy ale po
sprzątaniu  propagandowym tylko 300. I co?

Skąd masz te dane?

Data: 2011-03-14 13:08:20
Autor: zinek

Użytkownik "jagen" <jagen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c53e5c74-5177-4d12-89cd-b544b2ca91b6dn9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

sam sobie odpowiedziales.
nikt nic nie wie - norma.

Data: 2011-03-14 13:11:58
Autor: Edek
co się robi w Polsce wobec skażenia?
Rzad PO wyjedzie z Premierem na narty do Wloch.
A jak bedzie trzeba to i do Peru.

Data: 2011-03-14 13:52:05
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 13:11, Edek pisze:
Rzad PO wyjedzie z Premierem na narty do Wloch.
A jak bedzie trzeba to i do Peru.

No co ty, Pan Premier w Peru był, bo chciał zapoznać się z Centralną
Koleją Transandyjską, zaprojektowaną i wybudowaną, nota bene, przez
Polaka Ernesta Malinowskiego.

Podobnie w Chinach jego syn chciał zapoznać się z najnowszymi
osiągnięciami kolei wielkiej prędkości.

Data: 2011-03-14 16:53:59
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
Polaka Ernesta Malinowskiego.

Podobnie w Chinach jego syn chciał zapoznać się z najnowszymi

posel PO, synek Bolka Walesy cwiczyl juz skoki przez plot w Turcji:))

Data: 2011-03-14 17:59:18
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 17:53,  obserwator pisze:
Podobnie w Chinach jego syn chciał zapoznać się z najnowszymi
> osiągnięciami kolei wielkiej prędkości.
posel PO, synek Bolka Walesy cwiczyl juz skoki przez plot w Turcji

Oj tam, chciał trochę pozwiedzać :)

Data: 2011-03-14 16:52:23
Autor: obserwator
Edek <edzio@prl.pl> napisał(a):
Rzad PO wyjedzie z Premierem na narty do Wloch.
A jak bedzie trzeba to i do Peru.

dokladnie;))))

Data: 2011-03-15 07:40:40
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:illh47$9rv$1inews.gazeta.pl...
Edek <edzio@prl.pl> napisał(a):
Rzad PO wyjedzie z Premierem na narty do Wloch.
A jak bedzie trzeba to i do Peru.
dokladnie;))))

Dokładnie ten sam kretynizm co u poprzednika.

--
stevep

Data: 2011-03-15 07:40:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Edek" <edzio@prl.pl> napisał w wiadomości news:4d7e0611$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Rzad PO wyjedzie z Premierem na narty do Wloch.
A jak bedzie trzeba to i do Peru.

Ale najpierw ciebie odkażą z kretyństwa.

--
stevep

Data: 2011-03-14 13:31:25
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 12:31, jagen pisze:
CO BY BYŁO GDYBY ZA PARĘ DNI PRZYSZŁA DO NAS SILNIE RADIOAKTYWNA
CHMURA

Już była z Czernobyla. Podobno płyn Lugola pomaga. :)

Data: 2011-03-14 16:12:58
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 13:31, u2 pisze:
W dniu 2011-03-14 12:31, jagen pisze:
CO BY BYŁO GDYBY ZA PARĘ DNI PRZYSZŁA DO NAS SILNIE RADIOAKTYWNA
CHMURA

Już była z Czernobyla. Podobno płyn Lugola pomaga. :)

Naukowcy ktorzy w 1986 roku zalecili podanie tego plynu obywatelom, mowia, ze gdyby znali dane ktore teraz sa jawne to by nie zalecali masowego uzycia tego srodka - nie bylo to konieczne.
Decyzja o podaniu tego plynu byla jaskrawym przykladem owczesnego rozkladu bloku sowieckiego. 10-20 lat wczesniej byloby nie do pomyslenia aby nie ufac slowom "towarzyszy" z Kraju Rad. Polscy komunisci w 1986 roku nie uwierzyli zapewnieniom ZSRR ze katastrofa nie jest powazna.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 16:23:37
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 16:12, the_foe pisze:
[...]

Jak cytujesz to podaj przynajmniej źródło, ciemniaku.

A płyn Lugola okazał się nieskuteczny tylko z powodu braku rzetelnej
informacji ze strony sowieckiej.

Data: 2011-03-14 17:07:46
Autor: bofh@nano.pl
On 14.03.2011 16:23, u2 wrote:
[...]

Płyn Lugola był podany o kilka dni za późno, kiedy już każdy wchłonął
swoją dawkę jodu.

P.S. Przypomniał mi się kawał z tamtego czasu:

W telewizji będzie nowy serial "Dawka większa niż życie", w głównej roli
Jod-131.

--
wer <",,)~~
http://szumofob.eu

Data: 2011-03-14 17:20:33
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 17:07, bofh@nano.pl pisze:
> [...]

P.S. Przypomniał mi się kawał z tamtego czasu:

W telewizji będzie nowy serial "Dawka większa niż życie", w głównej roli

No cóż, to wskazuje jaką role powinien spełniać rzetelny obieg
informacji. Ale od sowietów prędzej można spodziewać się ataku bombowego
od rzetelnych informacji.

Data: 2011-03-14 21:41:03
Autor: Mario
On 14.03.2011 16:23, u2 wrote:
[...]

W podobnej dyskusji na pręgu ludzie powyciągali swoje książeczki. Wpisy o przyjęciu płynu Lugola mają datę 29.04.
Wybuch był 26.04 a podwyższone promieniowanie wykryto rano 28.04.
Jod należy podać w ciągu 24 godzin od wystąpienia skażenia czyli w województwach wschodnich należało go podać do 30.04 rano a w zachodnich nawet później.

http://www.receptura.farmacja.pl/uploads/attachment/11_Plyn_lugola_skazenie_radioaktywne_2005_04_23.pdf
"1 – Przyjmowanie Płynu Jugola ma sens do 48 godzin po wystąpieniu skażenia radioaktywnego."

MD

Data: 2011-03-14 21:58:46
Autor: J.F.
On Mon, 14 Mar 2011 21:41:03 +0100,  Mario wrote:
[...]

to "skazenie" to pewnie jeszcze dlugo trwalo. Zanim roslinki jod
wchlonely, krowy zlizaly, mleko i mieso do uczniow trafilo - to chyba
nawet na grube lata sie rozlozylo, wiec bylby sens podac i pozniej.

A dalej to chemikow i fizjologow pytac - czy w obliczu nadmiaru jodu w
pokarmie nie zachodzi "wyplukiwanie" tego wczesniej wchlonietego przez
organizm.

J.

Data: 2011-03-15 08:50:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:utvsn6h3mv5iu96s68icecrvc7q13c4tup4ax.com...
[...]
skaĹźenia radioaktywnego."

to "skazenie" to pewnie jeszcze dlugo trwalo. Zanim roslinki jod
wchlonely, krowy zlizaly, mleko i mieso do uczniow trafilo - to chyba
nawet na grube lata sie rozlozylo, wiec bylby sens podac i pozniej.

Czas połowicznego rozpadu jodu 131 wynosi 8 dni.

A dalej to chemikow i fizjologow pytac - czy w obliczu nadmiaru jodu w
pokarmie nie zachodzi "wyplukiwanie" tego wczesniej wchlonietego przez
organizm.

Nie.

Data: 2011-03-15 20:38:35
Autor: J.F.
On Tue, 15 Mar 2011 08:50:42 +0100,  Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

OK, no to w drugim tygodniu chyba juz nie ma sensu, ale w 7 dniu bym
chyba jeszcze zaaplikowal .. i moze nawet 8 czy 9-tym..

A dalej to chemikow i fizjologow pytac - czy w obliczu nadmiaru jodu w
pokarmie nie zachodzi "wyplukiwanie" tego wczesniej wchlonietego przez
organizm.

Nie.

A w czym on sie wiaze i co sie z tym dzieje po przemianie ? J.

Data: 2011-03-14 17:21:59
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 16:23, u2 pisze:
Jak cytujesz to podaj przynajmniej źródło, ciemniaku.

za "ciemniaka" PLONK.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 17:45:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 17:21, the_foe pisze:
W dniu 2011-03-14 16:23, u2 pisze:
Jak cytujesz to podaj przynajmniej źródło, ciemniaku.

za "ciemniaka" PLONK.

Spadaj trollu. Na nic merytorycznego ciebie nie stać.

Data: 2011-03-14 16:57:15
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Spadaj trollu. Na nic merytorycznego ciebie nie stać.

to tylko plonkownik z Platformy Oszolomow, nie warto sie nim przejmowac:)

Data: 2011-03-14 18:02:00
Autor: u2
W dniu 2011-03-14 17:57,  obserwator pisze:
Spadaj trollu. Na nic merytorycznego ciebie nie stać.
to tylko plonkownik z Platformy Oszolomow, nie warto sie nim przejmowac:)

Albo z LSD, oni chętnie podgrzewają konflikt na linii PO i PiS.

Data: 2011-03-14 19:37:03
Autor: Stanislaw Sidor
co się robi w Polsce wobec skażenia?
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości
news:illb9o$vom$1news.dialog.net.pl... W dniu 2011-03-14 13:31, u2 pisze:

Polscy komunisci w 1986  [...]

Czlowieku - widziales wtedy w PL jakiegos *komuniste* z krwi i kosci? :)
Moze mylisz z czlonkami PZPR? :>

--
Śmiech, panowie, jest argumentem idiotów
przeciwko każdej nowej idei. [Frau im Mond,1929]

Data: 2011-03-16 12:26:31
Autor: Piramidos
jagen pisze:
[...]

Zawsze możesz sobie popatrzeć na wskazania tegoż wynalazku:
http://www.radioaktywnosc.umcs.lublin.pl/?id=1

co się robi w Polsce wobec skażenia?