co się stało Rokicie?

Data: 2009-05-21 00:01:40
Autor: Mariusz
co się stało Rokicie?
czemu sepleni jeszcze bardziej?

Data: 2009-05-21 07:28:54
Autor: cytryna
co sięstało Rokicie?
czemu sepleni jeszcze bardziej?

Zbliża sie lato i czas wywczasów w Stadelheim więzieniu w Monachium. Tylko seplenienie może wzbudzić litość sędziów i Anieli protektorki reratego. Na
to liczy JMW Rokita, jak ongiś liczył na litość egzaminatorów na UJ i udało
się, został papugą bez aplikacji, ba nawet "premierem z Krakowa".

Data: 2009-05-21 08:40:32
Autor: boukun
co się stało Rokicie?

Użytkownik "Mariusz" <mariusz@gugle.com> napisał w wiadomości news:gv1ukc$d2k$1inews.gazeta.pl...
czemu sepleni jeszcze bardziej?

Faktycznie, widziałem go wczoraj z tym drugim Żydem z KORu, co go wsadzili do TelAwizji pouczać Polaków o PRLu, i... po prostu przełączyłem kanał, męczyłem się razem z Marią... To chyba stres w domu z PiSówką.

boukun

co się stało Rokicie?