co sie stanie

Data: 2012-03-20 00:42:33
Autor: Tomek
co sie stanie

Użytkownik "mz" <aa@wp.pl> napisał:

Wiem, że jest to nielegalne (taka zamiana) ale jest to jakis sposób na odnalezienie tego skradzionego telefonu o ile ktoś go używa.

Możesz opisać mechanizm odnalezienia telefonu w/g tej teorii?

Data: 2012-03-20 01:29:15
Autor: kogutek
co sie stanie
Tomek <precz@ze.spamem> napisał(a):

> [...]

Możesz opisać mechanizm odnalezienia telefonu w/g tej teorii?
Nie wiem jaką on ma teorię. Ze strony technicznej odnalezienie ukradzionego
telefonu jest możliwe jeśli zostanie z niego wykonane połączenie z numerem
dającym się zidentyfikować i przypisanym konkretnej osobie. Mechanizm powstał
w czasach gdy telefony były bardzo drogie. Wykorzystywana jest ta metoda przy
poważnych przestępstwach. Kowalskiego co mu ukradli telefon policja i operator
mają w dupie. --

Data: 2012-03-20 23:55:07
Autor: Tomek
co sie stanie

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał:

> [...]

telefonu jest możliwe jeśli zostanie z niego wykonane połączenie z numerem
dającym się zidentyfikować i przypisanym konkretnej osobie.

To co napisałeś, jest od lat oczywiste, ale ja nie o to pytałem.

co sie stanie