co się stanie z kredytami w EURo...

Data: 2010-12-14 18:34:34
Autor: george
co się stanie z kredytami w EURo...

"PH" <PH@pl.news> wrote in message news:ie7vad$gda$1news.onet.pl...
jeśli strefa EURO się rozleci?? :)

czytając
http://biznes.onet.pl/slowacja-powinna-byc-przygotowana-na-powrot-do-kor,18493,4081354,3219970,199,1,news-detal
takie pytanie mi sie nasunęło. jeśli wszyscy co jakoś się mają wyjdą ze strefy Euro a zostaną sami bankruci, to co z kredytami indeksowanymi do Euro? Euro powinno być tanie - czyż nie tak??

inna sprawa dlaczego teraz drożeje skoro widmo bankructwa jednego z krajów eurolandu jest tuż tuż :] ??

lepiej mi powiedz co w takiej sytacji z PLN ? Zdrożeje czy stanieje względem EUR ?

Dzieki "nieustającej" chęci wstąpienia do strefy nasze obligi sa wycenieane tak na oko 200 - 300 pkt bazowych niżej niż powinny (moim zdaniem) i tak juz od 7-8 lat. Ta nagromadzona "wycena" bedzie musiała ujść gwałtownie w wąskim gardle "eventu" upadku unii monetarnej. Mam nieodparte wrażenie że nie nastąpi to z korzyscia dla kredytobiorców w EUR.

george

co się stanie z kredytami w EURo...