co si tutaj dzieje....

Data: 2011-06-24 14:51:52
Autor: Antenka
co si tutaj dzieje....
???

Data: 2011-06-24 23:54:19
Autor: Lorn
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-24 23:51, Antenka pisze:
???

Grupa normalnieje trans... :>

Data: 2011-06-25 07:57:34
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-24 23:51, Antenka pisze:
???

psp zmieniło się w świątynie gdzie grupowicze oddają hołdy nieomylnemu i wspaniałemu Tuskowi i genialnemu politykowi Kaczyńskiemu.  Wykłócając się o to kto z nich jest wspanialszy.

Data: 2011-06-25 08:04:21
Autor: Leprechuan
co się tutaj dzieje....

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu3tcq$v76$1news.onet.pl...
[...]

Najwspanialszy jest Łukaszenka i Che!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI&playnext=1&list=PLDDA6BB7B6F6EFA9E

BomBel

Data: 2011-06-25 08:16:04
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 08:04, Leprechuan pisze:

[...]

Che nie był politykierem. A Łukaszence te wyżej wymienione  łajzy nawet nie są godne butów czyścić.

Data: 2011-06-25 11:26:48
Autor: cirrus
co się tutaj dzieje....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu3v1v$4ju$3news.onet.pl...
[...]

Eeee, jeszcze Leper, Kadafi, Chavez itp.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:30:05
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 11:26, cirrus pisze:
[...]

Co jeszcze Lepper i Kadafi??

Data: 2011-06-25 17:00:34
Autor: cirrus
co się tutaj dzieje....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu4ko7$h21$2news.onet.pl...
[...]

Też bandziory, jak ci poprzedni.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:32:14
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 17:00, cirrus pisze:
[...]

Wszyscy oni walczyli i walczą w interesie większości, to ich nie tylko usprawiedliwia, ale nawet i gloryfikuje.

Data: 2011-06-27 04:03:15
Autor: cirrus
co się tutaj dzieje....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7tuq$e48$1news.onet.pl...
[...]

Wszyscy oni jebią tą większość w imieniu, której rzekomo walczą.

--
stevep

Data: 2011-06-25 14:37:04
Autor: he®sk
co si tutaj dzieje....
On Sat, 25 Jun 2011 08:16:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Che nie by politykierem. A ukaszence te wyej wymienione  ajzy nawet nie s godne butw czyci.

 moze przypomnisz tu los konkurentow lukaszenki  zaraz po wyborach prezydenckich? masz skleroze?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-25 14:39:48
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:
[...]

Żaden szanujący przywódca kraju nie będzie tolerował awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

Data: 2011-06-26 11:01:51
Autor: he®sk
co si tutaj dzieje....
On Sat, 25 Jun 2011 14:39:48 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   moze przypomnisz tu los konkurentow lukaszenki
>   zaraz po wyborach prezydenckich? masz skleroze?

aden szanujcy przywdca kraju nie bdzie tolerowa awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

 czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich
 jako konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy?  jezeli tak to przez kogo?

Data: 2011-06-26 16:07:17
Autor: Wiesiaczek
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 11:01:51 +0200, he®sk wrote:

> [...]

 czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich jako
 konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy? jezeli tak to przez

Wygląda to na tych samych, co i nas wyrolowali posługując się Bolkiem.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-06-27 04:00:52
Autor: cirrus
co się tutaj dzieje....
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:iu7lfk$6fk$4news.onet.pl...
[...]

Mów kretynie za siebie, idiotow zawsze roluja.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:32:11
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:01, he®sk pisze:
[...]

Nie wiem czy wszyscy, a także nie wiem czy wszyscy kontrkandydaci byli/są represjonowani. Z tego co wiem - to nie wszyscy.
Jak to przez kogo? - Przez imperializm krajów zachodnich reprezentowany przez Brukselę i Waszyngton. Łukaszenka i wolna od ich wpływów Białoruś to sól w oku.

Data: 2011-06-26 20:39:11
Autor: he®sk
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 20:32:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   czyzby ci wszyscy, ktorzy startowali w wyborach prezydenckich
>   jako konkurenci lukaszeniki byli sterowani z zagranicy?
>   jezeli tak to przez kogo?

Nie wiem czy wszyscy, a take nie wiem czy wszyscy kontrkandydaci byli/s represjonowani. Z tego co wiem - to nie wszyscy.

 powiedzmy, ze jeden nie byl. pzoostalych twoj idol zapakowal
 do pierdla.

Jak to przez kogo? - Przez imperializm krajw zachodnich reprezentowany przez Bruksel i Waszyngton. ukaszenka i wolna od ich wpyww Biaoru to sl w oku.

 czy pakowanie oponentow do pierdla to tez robota imperialistow?
 czlowieku, obudz sie! nie zyjemy w latach 50-tych!

Data: 2011-06-26 20:51:27
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 20:39, _he®sk_ pisze:
[...]

No i widocznie były powody. W czym widzisz problem?

[...]

To teraz dywersanci na usługach zagranicy są hołubieni na świecie.  Faktycznie nie wiedziałam o tym.

Data: 2011-06-26 20:53:52
Autor: he®sk
co si tutaj dzieje....
On Sun, 26 Jun 2011 20:51:27 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   powiedzmy, ze jeden nie byl. pzoostalych twoj idol zapakowal
>   do pierdla.

No i widocznie były powody. W czym widzisz problem?

 mozesz wymienic jakie? ;o)))

>   czy pakowanie oponentow do pierdla to tez robota imperialistow?
>   czlowieku, obudz sie! nie zyjemy w latach 50-tych!

To teraz dywersanci na usługach zagranicy są hołubieni na świecie.

 mozesz podac jakies przyklady?

Faktycznie nie wiedziałam o tym.

 WIEDZIAŁAM? jadrys - ty jestes trans Antenka? ;o)))))))))))))))))

Data: 2011-06-26 21:16:45
Autor: jadrys
co się tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 20:53, he®sk pisze:

No i widocznie były powody. W czym widzisz problem?
  mozesz wymienic jakie? ;o)))

No, to Łukaszenko wie najlepiej. Myślę że chodzi w niektórych przypadkach o konszachty kontrkandydatów z osobami z zagranicy, z krajów wrogich niezależnej Białorusi.

[...]

To ja się ciebie pytam - czy dywersanci na usługach zagranicy są teraz, w dzisiejszych czasach  hołubieni?

Faktycznie nie wiedziałam o tym.
  WIEDZIAŁAM? jadrys - ty jestes trans Antenka? ;o)))))))))))))))))

Bzdura. Jeżeli ci się chce to przejrzyj trochę moich wcześniejszych  postów, a zobaczysz że w ostatnich czasach często zamianam "e" na "a" "y" na "u" itd. To efakt nie do końca opanowanej sztuki pisania bezwzrokowego.

Data: 2011-06-27 04:02:02
Autor: cirrus
co si tutaj dzieje....
Uytkownik "_heRsk_" <bleble.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:t3ve079nt5qljcva9ssmo8bjahrthqfnae4ax.com...
[...]

Prne nadzieje, jadrys zosta zamroony w czasach wczesnego Bieruta.

--
stevep

Data: 2011-06-26 11:08:32
Autor: brat_olin
co sie tutaj dzieje....
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote

Zaden szanujacy przywdca kraju nie bedzie tolerowal awanturnictwa politycznego sterowanego z zagranicy.

A Jarek tolerowal, gdy Bronek Geremek donosil w Strasburgu na faszystow kaczorow..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-06-26 11:22:10
Autor: u2
co sie tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:08, brat_olin pisze:
A Jarek tolerowal, gdy Bronek Geremek donosil w Strasburgu na faszystow kaczorow..

Nie rob z Jarka meczennika. A Bronka w koncu i tak diabli wzieli :)

Data: 2011-06-26 20:32:07
Autor: jadrys
co sie tutaj dzieje....
W dniu 2011-06-26 11:08, brat_olin pisze:
"jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote
Zaden szanujacy przywódca kraju nie bedzie tolerowal awanturnictwa

Czyli.. - nie szanował się.

Data: 2011-06-25 07:57:55
Autor: Leprechuan
co sie tutaj dzieje....