co sprowadzac ze stanow na dzien dzisiejszy?

Data: 2009-07-25 11:26:12
Autor: K
co sprowadzac ze stanow na dzien dzisiejszy?
witam,
obserwuje kurs usd i prawdopodobnie jak zejdzie w okolice 2,50 zamierzam uruchomic kanal przerzutowy samochodow z californii. pytanie co sprowadzac? nie interesuje mnie drobnica, ani tez polka luksusowa, na razie mam dwa typy:
- grand vitara nowy model
- subaru tribeca

samochody max 4 letnie, lekko uszkodzone.
na jakich modelach mozna jeszcze dobrze zarobic znajac amerykanska specyfike cenowa/modelowa i mode w polsce? zapraszam do dyskusji :)

Data: 2009-07-25 19:55:04
Autor: Pa_blo

Użytkownik " K" <kurt76@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4eq4k$mvn$1inews.gazeta.pl...

na jakich modelach mozna jeszcze dobrze zarobic znajac amerykanska specyfike
cenowa/modelowa i mode w polsce? zapraszam do dyskusji :)

Choc specjalista nie jestem, wydaje mi sie, ze najlepiej sprzedaja sie modele oferowane i popularne w Europie -
VW Jetta, BMW 5, E klasa, A 6. Podobno znajomemu sprzedawaly sie rewelacyjnie Q7 3,6 l i Voyagery. Sprowadzil tez Bentlaya Flying Spur za 300 tys i sprzedal za 470 w ciagu 2 tygodni... Kwestia tylko za ile wylicytujesz.

Picasso

Data: 2009-07-27 09:18:05
Autor: Mario
  K pisze:
[...]

Nowego Chally'ego i Camaro.

pozdrawiam
mario

co sprowadzac ze stanow na dzien dzisiejszy?