Data: 2014-10-30 08:56:01 | |
Autor: Myjk | |
co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce | |
Wed, 29 Oct 2014 17:40:59 +0100, ToMasz
wystarczy wcisnąć sprzęgło - stuki znikają. wystarczy wcisnąć pedał gazu, tak aby obroty podniosły się powyżej 1000rpm - stuki znikają. Mam coś podobnego samo ostatnio. Czasami dzwoni, czasami aż wali, a czasami cisza. Jak jest lekki hałas to wciśnięcie sprzęgła go czasem ucisza, a czasem trzeba podnieść obroty. Byłem chwilę na kanale i prawdopodobnie ceramika katalizatora się urwała i mi lata po rurze wydechowej. Także nie zakładaj, że to odrazu K2M. Żeby je zajechać, to trzeba mieć wybitny talent. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-11-03 16:11:06 | |
Autor: jerzu | |
co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce | |
On Thu, 30 Oct 2014 08:56:01 +0100, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Także nie zakładaj, że to odrazu K2M. Żeby je zajechać, to trzeba mieć Wystarczy stosować się do, jakże ostatnio modnych, zasad eco-drivingu. I koło dwumasowe można szybko załatwić :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|