co tam piotrek?

Data: 2016-12-11 13:52:39
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
co tam piotrek?
zakładam nowy wątek, weź wyjaśnij frajerom jak to unia europejska wyzwala ratując nieporadnych i nierozumiejących swoim systemem "SUKCES"?

Data: 2016-12-11 14:03:32
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
co tam piotrek?
czyli: jak ue nas uratowała i przed czym? chwiałbym się w końcu dowiedzieć, po tych 20 latach w wolnej europie...

Data: 2016-12-12 08:40:04
Autor: Tomasz Chmielewski
co tam piotrek?
On 12/11/2016 10:03 PM, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU wrote:
czyli: jak ue nas uratowała i przed czym? chwiałbym się w końcu
dowiedzieć, po tych 20 latach w wolnej europie...

To akurat dosyć proste. UE uratowała nas przed losem Ukrainy, z którą dzielimy historię, ale która w dalszym ciągu jest pod "opieką" ZSRR.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-12-11 16:22:50
Autor: Zenek Kapelinder
co tam piotrek?
Podobnie Bialorus jest pod opieka Rosji i krzywdy ludzie tam nie maja.

Data: 2016-12-12 09:31:07
Autor: Tomasz Chmielewski
co tam piotrek?
On 12/12/2016 09:22 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Podobnie Bialorus jest pod opieka Rosji i krzywdy ludzie tam nie maja.

Owszem, siedziba KGB w Mińsku piękna, a cebula, ziemniaki i wódka niedrogie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-12-11 18:01:12
Autor: Zenek Kapelinder
co tam piotrek?
Byles czy w gazecie wybiorczej albo na niemieckim polskojezycznym onanecie wyczytales?

Data: 2016-12-12 03:52:04
Autor: Stachu Chebel
co tam piotrek?
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2016 00:40:05 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> [...]

To akurat dosyć proste. UE uratowała nas przed losem Ukrainy, z którą dzielimy historię, ale która w dalszym ciągu jest pod "opieką" ZSRR.

Co zażywasz, że takiego kopa daje?

Data: 2016-12-12 17:33:34
Autor: boukun
co tam piotrek?
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Dane i wykresy.

W roku 1990 zaczynaliśmy z tego samego poziomu co Ukraina i Białoruś.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A teraz już wszystko w Polsce wyprzedane i rozkradzione i nie ma nic...

boukun

Data: 2016-12-12 17:45:47
Autor: Piotr Rezmer
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 17:33, boukun pisze:

A teraz już wszystko w Polsce wyprzedane i rozkradzione i nie ma nic...

Ile masz lat? Żyłeś w czasach komuny? Naprawdę było Ci tak dobrze?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2016-12-12 17:48:00
Autor: u2
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 17:45, Piotr Rezmer pisze:
Ile masz lat? Żyłeś w czasach komuny? Naprawdę było Ci tak dobrze?

oczywiście dzieciaku rezmuś, że wtedy zbuk żył i miał się dobrze, do czasu aż został kapusiem SB, wtedy musiał kapować na kolegów, co prawda nie za darmochę, ale jednak niesmak pozostał:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-12-12 17:58:05
Autor: u2
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 17:47, zbuku pisze:
Zylem
Nie bylo czegos takiego jak komuna, byl okres zydokomuny, ktora ponownie
teraz rzadzi...
Za Gomulki i Gierka bylo dobrze, a moglo byc jeszcze lepiej

nie ściemniaj zbuk, Gomułka miał za żonkę żydówkę, niech by cuś zrobił bez jej pozwolenia:)

Data: 2016-12-12 18:38:49
Autor: u2
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 18:30, zbuku pisze:
Jednak wam zydziakom na jakis czas pogonil kota :) Bo wiedzial ze wy
syjonisci powinniscie wypieprzac do syjamu, a nie mieszac w bolanda....

tępak jesteś, z PRL wszyscy normalni Polacy chcieli uciec, żonka Gomułki umożliwiła to tylko wybranym:)

Data: 2016-12-12 18:44:56
Autor: boukun
co tam piotrek?
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wasz ojciec chrzestny Jaruzel wypedzil jednak tylko nas Polakow patriotow, a potem was zydziakow zaprosil do biesiadnego stolu...

boukun

Data: 2016-12-12 19:02:10
Autor: u2
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 18:44, zbuku pisze:
Wasz ojciec chrzestny Jaruzel wypedzil jednak tylko nas Polakow
patriotow, a potem was zydziakow zaprosil do biesiadnego stolu...

tępaku, ty Gomułki czasów nawet nie pamiętasz, wtedy właśnie rządziła żonka żydówka Gomułki:)

Data: 2016-12-12 19:28:52
Autor: u2
co tam piotrek?
W dniu 2016-12-12 o 19:09, zbuku pisze:
Doskonale pamietam lata '60

pierdzielisz tępaku żydziaku:)

Data: 2016-12-12 23:56:49
Autor: andal
co tam piotrek?
On Mon, 12 Dec 2016 19:09:19 +0100, boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Doskonale pamietam lata '60 zydziaku, zycie wowczas bylo piekne i
zdrowe, a was boli to, ze odrywano wam ryje od koryta...

urodziles sie w 1965 to w 68 jeszcze na gowno mowiles papu

Data: 2016-12-12 23:51:54
Autor: andal
co tam piotrek?
On Mon, 12 Dec 2016 17:45:47 +0100, Piotr Rezmer wrote:

W dniu 2016-12-12 o 17:33, boukun pisze:

A teraz już wszystko w Polsce wyprzedane i rozkradzione i nie ma nic...

Ile masz lat? Żyłeś w czasach komuny? Naprawdę było Ci tak dobrze?

zyli mial sie dobrze

za rabanke wyniesiona  w harcerskim plecaku mial wszytko czego dusza pragnela

Data: 2016-12-12 23:52:02
Autor: andal
co tam piotrek?
On Mon, 12 Dec 2016 17:47:54 +0100, boukun wrote:

Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
A teraz już wszystko w Polsce wyprzedane i rozkradzione i nie ma nic...

Ile masz lat? Żyłeś w czasach komuny? Naprawdę było Ci tak dobrze?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zylem Nie bylo czegos takiego jak komuna, byl okres zydokomuny, ktora
ponownie teraz rzadzi...
Za Gomulki i Gierka bylo dobrze, a moglo byc jeszcze lepiej, gdyby nie
zbrodniarz Jaruzelski, ojciec chcrestny obecnego, kurewskiego systemu...
lichwiarskiego...

boukun

dla przypomnienia tych pieknych czasow:

http://tinyurl.com/ob9qw9n

Data: 2016-12-12 09:31:11
Autor: boukun
co tam piotrek?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A niby w jaki sposób uratowała nas przed losem Ukrainy i dlaczego?

boukun

Data: 2016-12-12 09:42:01
Autor: A. Filip
co tam piotrek?
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

A kto nas uratował przed tak nachalnym pchaniem się do UE jak euro-majdaniarze?
To tak a propo ostrożności co do ryzyka tego "jak wyjdzie".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

co tam piotrek?