co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium

Data: 2019-11-23 14:08:30
Autor: zlotowinfo
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
1. nieprzejrzysty interfejs
2. więcej danych do zalogowania (w tym losowe cyfry peselu)
3. bez żadnego pytania usuwają numer telefonu z jednego konta gdy dodaje się ten sam do innego
4. wpłata na konto ich klienta to koszt od 9zł w górę

--
https://fb.com/groups/allegro.pomoc
https://fb.com/groups/oga.pl

Data: 2019-11-23 05:12:16
Autor: Dawid Rutkowski
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
Ja mam wpłaty i wypłaty w kasie milka za darmo.

Data: 2019-11-23 14:46:30
Autor: zlotowinfo
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
komuś, nie samemu sobie

Data: 2019-11-23 07:45:31
Autor: Dawid Rutkowski
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
W dniu sobota, 23 listopada 2019 14:46:32 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
komuś, nie samemu sobie

A gdzie to komuś można wpłacić za darmo?
Rozumiem, że to eurobank był tym rodzynkiem?
Polecam santander - darmowe "konto jakie chcę" z darmowymi przelewami natychmiastowymi.

Data: 2019-11-23 15:47:48
Autor: z
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
W dniu 2019-11-23 o 14:46, zlotowinfo pisze:
komuś, nie samemu sobie

Mam stare nie całkiem darmowe konto.
Od zawsze wpłata i wypłata za darmo w kasie.

Data: 2019-11-23 15:53:13
Autor: z
W dniu 2019-11-23 o 14:08, zlotowinfo pisze:
[...]

Do tego:

Sesja max 5 minut przez jebane UE które jeszcze zachęca Cię do bankowania mobilnego na dziurawym jak ser Androidzie.

Tam wystarczają 4 cyfry do zalogowania a sms potwierdzający na to samo urządzenie. Tak jeszcze proponują logowanie odciskiem palca. ;-)

Nigdy w życiu.

Data: 2019-11-23 07:46:51
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 23 listopada 2019 15:53:15 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Tam wystarczają 4 cyfry do zalogowania a sms potwierdzający na to samo urządzenie. Tak jeszcze proponują logowanie odciskiem palca. ;-)

W aplikacji mobilnej nie potwierdzasz SMS, tylko 8-cyfrowym hasłem.
Debilizm to używanie na androidzie ST w przeglądarce.

Data: 2019-11-24 14:04:27
Autor: J.F.
co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
Dnia Sat, 23 Nov 2019 07:46:51 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
napisał(a):
[...]

Dlaczego ?

a) nie bardzo mam ochote na instalowanie apki z kazdego banku ... choc
maja zalety. telefon nie jest z gumy.

b) nie wszystko mozna w apce zrobic, a przeciez obiecali bankowosc
mobilna, to czemu ST na smartfonie nie dziala ? :-)

J.

co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium