co teraz warto kupić w markecie?

Data: 2016-05-14 22:50:26
Autor: ToMasz
co teraz warto kupić w markecie?
witam

Potrzebuję na prezent smartfona. najlepiej z jakiegoś marketu. Chodzi oto aby był nowy, z gwarancją - bo tak i koniec. Ma zastąpić samsunga s3, w którym.... nie jest używana żadna aplikacja z googleplay. Telefon, fotka.... ale ma być  smartfon dotykowy. i ma mieć etui silikonowe albo jakąś obudowę bez "furtki"
Proszę polecenie czegoś, albo odradzenie, bo się wiesza, bateria "nie trzyma", skrzypi itd.

ToMasz

Data: 2016-05-15 08:00:13
Autor: Budzik
co teraz warto kupić w markecie?
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

[...]

W biedronce jest cały czas infinity ktorys za 599zł.

Data: 2016-05-15 09:00:57
Autor: P.B.
Dnia Sat, 14 May 2016 22:50:26 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Cokolwiek, byle tanie. Nie bardzo rozumiem po co to ma być smartfon, skoro
użytkownik nie potrzebuje smartfona. Dobry stosunek jakości do ceny mają
Lumie - tylko 530 i 535 radzę omijać: to nie są najbardziej udane modele.
Dobre opinie ma ostatnia Nokia Lumia, czyli 730/735. 499 za nowy, to jest
świetna cena za taki sprzęt. Sam bym sobie kupił, gdyby nie konieczność
pracy na aplikacji, która istnieje tylko w wersji na androida. --
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-05-15 13:20:19
Autor: ToMasz
W dniu 15.05.2016 o 10:11, user pisze:
[...]

300-600. ale niema sztywnych ram

ToMasz

Data: 2016-05-15 14:40:59
Autor: user
W dniu 2016-05-15 o 13:20, ToMasz pisze:
[...]

W tej cenie to chyba lumia, telefon z Androidem będzie pewnie bardzo plastikowy i nie zbyt szybki.

Data: 2016-05-15 19:28:05
Autor: ToMasz
[...]

ech... całe życie odradzam takie telefony, wiec mam mgliste pojęcie.
Ale kto bogatemu zabroni? Ma być mizianie po ekranie, mają byc fotki. Jak będzie trzeba coś przestawić, spadnie to na mnie. Ja się na produktach microsoftu nieznam zupełnie. Trudno mi obczajać co jest dostępne w supermarketach i równocześnie jaki jest hardware w środku.
w tym sklepie mają w miarę opis techniczny:
http://www.x-kom.pl/p/227705-smartfon-telefon-fablet-lenovo-moto-e-lte-czarny.html

ale czy lenovo moto E będzie w działaniu conajmniej tak szybkie jak s3?

ToMasz

Data: 2016-05-15 19:23:34
Autor: Przyjazny
On 2016-05-15 17:28, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
do jakiej ceny ?
[...]

Dlatego proponujemy produktyu Windowsowate, bo mają niewielki wybór
hardware'u ale ten co jest generalnie działa i nie ma poważnych
problemów. Przy Androidzie porównywalny sprzęt porządnego producenta
jest droższy i niekoniecznie bardziej przewidywalny, a tani jest...
tani.

Data: 2016-05-15 21:32:50
Autor: user
W dniu 2016-05-15 o 21:23, Przyjazny pisze:
On 2016-05-15 17:28, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
do jakiej ceny ?
[...]

to wybór jest jasny :) tylko podać model

Data: 2016-05-15 23:02:24
Autor: Chris
On 2016-05-15 17:28, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
do jakiej ceny ?
[...]

O ile nie jest to Lumia z pamięcią 512MB bo to nawet dla MS zdecydowanie za mało.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-15 23:24:37
Autor: atm
[...]

Jesli chodzi o WP10 - tak, wczesniejsze wersje chodza dobrze. Pytanie, czy warto tą osobę ładować w system, ktory w najlepszym wypadku bedzie niszowy. Wiele osob przyzwyczaja sie i trzyma kurczowo pewnych rozwiazan; w obecnym swiecie utkniecie fizyczne lub mentalne z WP bedzie ograniczac (wg mnie; jakis czas temu rowniez zasugerowalbym WP ale patrzac na ostatnie statystyki popularnosci tego systemu obecnie nie bylbym sklonny do sugerowania go).
Motorola wydaje sie byc dobrym tropem, slyszalem i czytalem sporo na temat dobrej optymalizacji systemu. Z drozszych Galaxy S5 neo jest niezly.

Data: 2016-05-16 00:02:38
Autor: Chris
W dniu 2016-05-15 o 23:24, atm pisze:

[...]

Dużo lepiej niż na androidzie ale dalej tej pamięci jest za mało i część aplikacji nie zainstalujesz a te co działają potrafią działać dużo wolniej np. wczytują się bardzo długo.
Długo myślałem nad Lumią szukając czegoś taniego dla żony ale stanęło na P8 Lite z drugiej ręki (prawie nowy) za 600zł i jestem bardzo zadowolony z działania tego telefonu, obecnie dostał androida 6.0 którego do tej pory nie mam na swoim Sony Z2 :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-16 00:09:28
Autor: atm
co teraz warto kupić w markecie?
obecnie dostał androida 6.0 którego do tej
pory nie mam na swoim Sony Z2 :(

Mozemy połączyć sie w bólu, mam SGS5, ktory tez nie ma jeszcze szóskti (choc bedzie na dniach). Zaraz Pszemol nas uswiadomi jak to jest w rezerwacie ;)
Prawde powiedziawszy jedynym ficzerem, na ktory czekam w Marshmallow jest natywna kontrola uprawnien aplikacji. Do tej pory robilem to na okrętkę. Ok, moze jeszcze nowe mechanizmy hibernacji aplikacji dadza jeszcz wiecej czasu na jednym ładowaniu (choc obecnie nei moge narzekac).

Data: 2016-05-16 10:20:21
Autor: Chris
W dniu 2016-05-16 o 00:09, atm pisze:
obecnie dostał androida 6.0 którego do tej
pory nie mam na swoim Sony Z2 :(

Mozemy połączyć sie w bólu, mam SGS5, ktory tez nie ma jeszcze szóskti
(choc bedzie na dniach).

U mnie jest tylko nie w wersji CE1, niby nie ma problemu dać np. DE i mieć już 6.0 ale mi w sumie się aż tak nie spieszy.

Zaraz Pszemol nas uswiadomi jak to jest w
rezerwacie ;)

hehe :)

[...]

Akurat z Sony nie mam co marudzić jeśli chodzi o baterię ale z opinii na 6.0 chodzi jeszcze dłużej. Co ciekawe Sony zrezygnowało z funkcji Stamina i zostawiło tylko to co jest zaszyte w nowym androidzie ale na życzenie ludzi obecnie pracują nad Staminą dla 6.0 bo podobno da to jeszcze lepszy efekt oszczędzania baterii.

Co ciekawe w 6.0 miała być opcja traktowania pamięci tel i karty SD jako jedno ale w Sony dalej jest to rozbite na pamięć tel i kartę SD :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-16 10:32:03
Autor: atm
co teraz warto kupić w markecie?

Co ciekawe w 6.0 miała być opcja traktowania pamięci tel i karty SD jako
jedno ale w Sony dalej jest to rozbite na pamięć tel i kartę SD :(

Samsung podobno zrezygnowal z implementacji tego ficzera, argumentujac ze ludzie beda pchali to slotu SD bylejakie karty a pozniej pojawia sie narzekania jaki telefon jest powolny. Moze cos w tym jest.
Osobiscie nie brakuje mi tej funkcjonalnosci, slot SD moze dla mnie wlasciwie pelnic funkcje przechowalni mediow.

Data: 2016-05-16 11:44:30
Autor: Chris
W dniu 2016-05-16 o 10:32, atm pisze:

[...]

Coś w tym jest ale to niby miała być natywna usługa nowego androida.

Osobiscie nie brakuje mi tej funkcjonalnosci, slot SD moze dla mnie
wlasciwie pelnic funkcje przechowalni mediow.

Mi w telefonie nie brakuje bo nie mam gier na nim :) ale na tablecie co chwila mi wywala komunikat że mało pamięci choć karta SD zajęta w 10% :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-16 15:02:17
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 10:32:09 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> [...]

Samsung podobno zrezygnowal z implementacji tego ficzera, argumentujac ze ludzie beda pchali to slotu SD bylejakie karty a pozniej pojawia sie narzekania jaki telefon jest powolny. Moze cos w tym jest.

Jest to bardzo chamskie z ich strony.

Wystarczyloby zainstalowac w telefonie fabrycznie aplikacje testowa, ktora podawalaby czy karta jest wystarczajaco szybka do laczenia pamieci.

Data: 2016-05-17 00:34:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co teraz warto kupić w markecie?

"krzysztofsf" e9d732e2-9bc6-4690-93ab-f5579549e5e4@googlegroups.com

: Wystarczyloby zainstalowac w telefonie fabrycznie aplikacje
: testowa, ktora podawalaby czy karta jest wystarczajaco
: szybka do laczenia pamieci.

IMO wystarczy omijać telefony Samsunga. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-22 09:24:54
Autor: ToMasz
W dniu 17.05.2016 o 00:34, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

i... dać szansę takiemu telefonowi z chin, który ma wejście na dwa simy. tyle że drugi sim dzieli miejsce z katą pamięci.

ToMasz

Data: 2016-05-24 23:43:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
co teraz warto kupić w markecie?

"ToMasz" nhrmlc$c29$1@dont-email.me

i... dać szansę takiemu telefonowi z chin, który ma wejście na dwa simy. tyle że drugi sim dzieli miejsce z katą pamięci.

Takie też omijam.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.   Zzzzz |\      _,,,-- ,,_
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'        /,`.-'`'   ._  \-;;,_

Data: 2016-05-16 21:10:59
Autor: Przyjazny
On 2016-05-15 22:02, Chris <xxx@xxx.com> wrote:
[...]

Ale pytający pisał, że użytkowniczka nie instaluje żadnych aplikacji,
więc nie powinno to dla niej stanowić problemu.

Data: 2016-05-25 22:28:45
Autor: ToMasz
co teraz warto kupić w markecie?
no i kupiłem motorole za 399zł. znaczy lenovo, chociaż sam telefon, jako urządzenie niema nigdzie napisu lenovo, wszędzie motorola, na obudowie, i w środku. telefon bardzo przyjemny, szybko reaguje, niema badzeiwnych programów. do przesady, bo niema "moje pliki". W starym antutu wyciąga 22 tys punktów. bateria jest duża, nowa więc trzyma dobrze. po jakimś czasie dam znać jak się sprawuje na codzień.
Dzięki
ToMasz

Data: 2016-06-17 17:28:48
Autor: maripoza
ToMasz wrote:
[...]

I jak się sprawdza, bo chyba szukam czegoś podobnego właśnie... :)

--
Maripoza

Data: 2016-05-15 21:21:45
Autor: user
W dniu 2016-05-15 o 19:28, ToMasz pisze:
[...]

Mój Samsung S4 zużywa 1,2 GB RAM więc poniżej 2 GB nie ma co się pchać, lumia ma to do siebie że system chodzi super płynie na bardzo ubogiej konfiguracji ale MS powoli od Windows odchodzi.

Data: 2016-05-15 21:24:41
Autor: Sebastian Biały
On 2016-05-15 21:21, user wrote:
MS powoli od Windows odchodzi.

Raczej nie powoli i to nie MS odchodzi.

http://www.theverge.com/2016/1/28/10864034/windows-phone-is-dead

Data: 2016-05-31 23:21:27
Autor: Smok Eustachy
W dniu 14.05.2016 o 22:50, ToMasz pisze:
[...]

  W RTV_EURO_AGD jest Manta za 99 zł.

co teraz warto kupić w markecie?