Data: 2010-04-12 21:11:01 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
Witajcie,
przeglądam sobie cenniki nowego Doblo i widzę że pojawił się w ofercie 2.0 L diesel, zerknąłem i jest też w ofercie w Scudo, występuje w wersjach 120KM i 136KM, cóż to za cudo? Zmodyfikowany 1.9 czy coś zupełnie innego? a może przejęty z PSA stary dobry 2.0 HDI? (choć to by było zbyt piękne) o_O wie ktoś? dzięki z jakieś info, brat |
|
Data: 2010-04-12 21:38:05 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
może no chyba ze to jakieś Fordowskie gówno? brat |
|
Data: 2010-04-12 21:49:14 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
W dniu 2010-04-12 21:38, bratPit pisze:
Fordowski ZSD "Puma" jest tylko w Ducato 100KM -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2010-04-12 22:11:10 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
no chyba ze to jakieś Fordowskie gówno? Fordowski ZSD "Puma" jest tylko w Ducato 100KM wiem, m.in. dlatego z całej trójki Ducato/Boxer/Jumper został kupiony Ducato 2.3 bo on jako jedyny 120KM ma silnik Iveco, a nie Forda ;-) (a z kolei 3.0L/160KM nie było potrzeby kupować), brat |
|
Data: 2010-04-12 21:41:46 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
W dniu 2010-04-12 21:11, bratPit pisze:
Witajcie,Wspólnie z PSA używany silnik - Jumpy, Expert, Scudo Silniki w PSA: 2.0 HDi - DW10UTED4 - - 110KM - DW10UTED4 FAP - RHK - 120KM - DW10BTED4 - RHR - 136KM Zapewne spokrewnione z osobowymi DW10, ale mają inne oznaczenia typów W nowym Doblo to są zupełnie inne silniki (oznaczenia silników "fiatowskie", inny skok i średnica cylindra: Typ 263A1000 Położenie cylindrów 4 w rzędzie Średnica i skok 83×90,5 Pojemność 1956 Stopień sprężania 16,5: 1 moc kW 99 KM 135 przy obrotach 3500 moment Nm 320 przy obrotach 1500 Pozdrawiam -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2010-04-12 22:12:26 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
W nowym Doblo to są zupełnie inne silniki (oznaczenia silników "fiatowskie", inny skok i średnica cylindra: hmm... czyżby zatem mod 1.9 multijeta? ciekawe, thx, brat |
|
Data: 2010-04-12 22:18:31 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
bratPit wrote:
Witajcie, moze to ten http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0 ? -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2010-04-12 22:24:52 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
przeglądam sobie cenniki nowego Doblo i widzę że pojawił się w no jasne, wygląda na to że to konstrukcja własna Fiata, ciekawe jak będzie z eksploatacją - no ale to będzie wiadomo jak ludzie nimi porobią po 300...500kkm, brat |
|
Data: 2010-04-13 17:39:39 | |
Autor: jsep1@poczta.onet.pl | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
W dniu 2010-04-12 22:24, bratPit pisze:
Trochę już jeździ Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrzeżeń. Na pewno lepsze od 2.0 TDI. |
|
Data: 2010-04-13 21:58:12 | |
Autor: bratPit | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
moze to ten
oby oby, ja tam kompleksów TDI nie mam, ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM (w Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK 120kkm, jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd, a ostatnio słyszę że skrzynie M32 się czasem wysypują, oczywiście jakichkolwiek części zamiennych do tych skrzynek brak... wiem wiem, samochód to teraz produkt FMCG, brat |
|
Data: 2010-04-14 01:36:36 | |
Autor: hamberg | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
> Troch ju je dzi Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrze e . Na obawiam sie ze nie jest to kwestia kompleksow ale awaryjnosci 2.0 TDI o ktorej wiele juz napisano. |
|
Data: 2010-04-14 14:18:33 | |
Autor: bratPit[pr] | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
> Troch ju je dzi Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrze e . Na OK, moze faktycznie zle sie wyrazilem, po prostu TDI nie sa dla mnie idealem, brat |
|
Data: 2010-04-16 00:34:28 | |
Autor: V-Tec | |
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ? | |
bratPit pisze:
[..] ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM (w Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK 120kkm, jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd, MSZ dwumasy nie wytrzymują 320Nm w tym silniku. Kolektory - wada fabryczna, potem usunięta. Jak ktoś chce minimalne koszty to niech bierze wersję 8V (120KM, bez kolektora z klapami wirowymi, dwumasa też dłużej pożyje) - i te są MSZ "lukrowate". 150KM są droższe, ale dają więcej mocy. -- pozdr, W. |