co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?

Data: 2010-04-12 22:18:31
Autor: Rafał Grzelak
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
bratPit wrote:

Witajcie,
przeglądam sobie cenniki nowego Doblo i widzę że pojawił się w
ofercie 2.0 L diesel, zerknąłem i jest też w ofercie w Scudo,
występuje w wersjach 120KM i 136KM, cóż to za cudo? Zmodyfikowany 1.9
czy coś zupełnie innego? a może przejęty z PSA stary dobry 2.0 HDI?
(choć to by było zbyt piękne) o_O wie ktoś?  dzięki z jakieś info,
brat

moze to ten
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#2.0 ?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-04-12 22:24:52
Autor: bratPit
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?

[...]

no jasne, wygląda na to że to konstrukcja własna Fiata, ciekawe jak będzie z eksploatacją - no ale to będzie wiadomo jak ludzie nimi porobią po 300...500kkm,
brat

Data: 2010-04-13 17:39:39
Autor: jsep1@poczta.onet.pl
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
W dniu 2010-04-12 22:24, bratPit pisze:

[...]

Trochę już jeździ Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrzeżeń. Na pewno lepsze od 2.0 TDI.

Data: 2010-04-13 21:58:12
Autor: bratPit
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?

[...]

oby oby, ja tam kompleksów TDI nie mam,
ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM (w Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK 120kkm, jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd,
a ostatnio słyszę że skrzynie M32 się czasem wysypują, oczywiście jakichkolwiek części zamiennych do tych skrzynek brak...
wiem wiem, samochód to teraz produkt FMCG,

brat

Data: 2010-04-14 01:36:36
Autor: hamberg
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
> Troch ju je dzi Bravo 2.0 MJTD 165 KM. Na razie brak zastrze e . Na
> pewno lepsze od 2.0 TDI.

oby oby, ja tam kompleks w TDI nie mam,

obawiam sie ze nie jest to kwestia kompleksow ale awaryjnosci 2.0 TDI
o ktorej wiele juz napisano.

Data: 2010-04-14 14:18:33
Autor: bratPit[pr]
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?

> [...]
> pewno lepsze od 2.0 TDI.

oby oby, ja tam kompleks w TDI nie mam,

obawiam sie ze nie jest to kwestia kompleksow ale awaryjnosci 2.0 TDI

OK, moze faktycznie zle sie wyrazilem, po prostu TDI nie sa dla mnie idealem,
brat

Data: 2010-04-16 00:34:28
Autor: V-Tec
co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
bratPit pisze:
[..]
ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM (w Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK 120kkm, jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd,

MSZ dwumasy nie wytrzymują 320Nm w tym silniku. Kolektory - wada fabryczna, potem usunięta. Jak ktoś chce minimalne koszty to niech bierze wersję 8V (120KM, bez kolektora z klapami wirowymi, dwumasa też dłużej pożyje) - i te są MSZ "lukrowate". 150KM są droższe, ale dają więcej mocy.

--
pozdr,
W.

co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?