co to jest za uklad?

Data: 2010-04-04 21:03:38
Autor: michal999
co to jest za uklad?
Witam ponownie. Pisze jeszcze raz w sprawie minikoparki. Robiac przeglad wpadlem na uklad ktory prawdopodobnie bedzie kwalifikowal sie do wymiany. Czy ktos moglby mi pomoc w odpowiedzi na pytanie coz to jest i do czego sluzy?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/58794246188a101e.html

Z gory bardzo dziekuje.
Michal

Data: 2010-04-04 21:11:56
Autor: CUT
co to jest za uklad?
W dniu 2010-04-04 21:03, michal999 pisze:
[...]

jakbym miał strzelać to postawiłbym na regulator napięcia.

Data: 2010-04-05 22:47:51
Autor: J.F.
co to jest za uklad?
On Sun, 4 Apr 2010 21:03:38 +0200,  michal999 wrote:
[...]

Diesel czy benzyna ? Wyglada jak uklad zaplonowy, ale lepiej by bylo
gdys powiedzial do czego to podlaczone bylo.

J.

Data: 2010-04-07 16:40:19
Autor: KJ Siła Słów
co to jest za uklad?
J.F. pisze:

Diesel czy benzyna ? Wyglada jak uklad zaplonowy, ale lepiej by bylo
gdys powiedzial do czego to podlaczone bylo.

Radiator ma jak regulator napiecia.

KJ

co to jest za uklad?