co to moze być - nikt nie wie

Data: 2010-10-04 17:08:54
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
Pacjent:

Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.

Zrobiona geometria w stacji diagnostycznej (zawsze tam robiÄ™
badania techniczne).

Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

pozdro

Data: 2010-10-04 15:42:56
Autor: Wmak
co to moze być - nikt nie wie
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
Pacjent:

Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)

Zamień koła z przodu lewe z prawym i przetestuj.

Data: 2010-10-04 15:45:58
Autor: Wmak
co to moze być - nikt nie wie
 Wmak <w.mak.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Zamień koła z przodu lewe z prawym i przetestuj.

Uzupełnienie:
nawet, jak masz kierunkowe opony a zwłaszcza, gdy s± kierunkowe, to zamień CAŁE KOŁA, przy te¶cie mog± się kręcić "pod włos" --

Data: 2010-10-04 16:42:55
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Mon, 04 Oct 2010 17:08:54 +0200, megrims napisał(a):

Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
ster skręca w prawo sam i to tak porz±dnie.

ROTFL!!!!!!

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2010-10-04 20:20:11
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 17:42, Waldek Godel pisze:
[...]

Takie sobie ¶mieszne. Szarpnie w prawo, jak Ty będziesz
szedł chodnikiem. To też by było smieszne?

Data: 2010-10-04 20:36:10
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Mon, 04 Oct 2010 20:20:11 +0200, megrims napisał(a):

ROTFL!!!!!!

Takie sobie ¶mieszne. Szarpnie w prawo, jak Ty będziesz
szedł chodnikiem. To też by było smieszne?

Nie. Ale jak zapytasz o kolejn± elementarn± rzecz, to znów sie u¶mieję.

Data: 2010-10-04 22:10:52
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 21:36, Waldek Godel pisze:
[...]

ci¶nienie OK
opony zamienione przód z tyłem
geometria OK
zawieszenie było na szarpaku OK - nic nie znaleĽli

Dla mnie to nie jest elementarne. T± vectr± jeżdżę od tygodnia
i długo nie pojeżdżę. Ale nie chce, aby osoba która będzie tym
autem jeĽdzić (jak wróci z macierzyńskiego) zrobiła sobie/komu¶
krzywdę.

Data: 2010-10-04 21:19:43
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Mon, 04 Oct 2010 22:10:52 +0200, megrims napisał(a):

[...]

tak, to niestety widać. Ale nie ma się czym chwalić.

Data: 2010-10-04 22:24:15
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 22:19, Waldek Godel pisze:
[...]

cóż - nie jest nam po drodze dalej dyskutować.

Data: 2010-10-04 21:28:16
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Mon, 04 Oct 2010 22:24:15 +0200, megrims napisał(a):

cóż - nie jest nam po drodze dalej dyskutować.

Ciężko dyskutuje się z kim¶ kto ma poważne braki na poziomie gimnazjum.
Wróć, co ja mówię, nawet pierwszej klasy szkoły podstawowej - prawidłowa
odpowiedĽ jest już w w±tku, wystarczy przeczytać.

Data: 2010-10-04 22:46:41
Autor:
co to moze być - nikt nie wie
[...]

Chyba megrims jest w stanie odróżnić ¶ci±ganie auta na koleinach od ¶ci±gania spowodowanego usterk±.

Data: 2010-10-04 23:31:45
Autor: Massai
co to moze być - nikt nie wie
Waldek Godel wrote:

> [...]
gimnazjum.  Wróć, co ja mówię, nawet pierwszej klasy szkoły
podstawowej - prawidłowa odpowiedĽ jest już w w±tku, wystarczy

Bardzo to szczeniackie, wiesz?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-04 22:28:55
Autor: Przemysław Czaja
co to moze być - nikt nie wie

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Może wreszcie co¶ konstruktywnego zamiast tej papki?

Data: 2010-10-04 17:11:51
Autor: Robert_J
co to moze być - nikt nie wie
Jutro pojadÄ™
do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

Właśnie taki żeby najpierw pojechać do ASO ;-).

Data: 2010-10-04 17:13:07
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 17:11, Robert_J pisze:
Jutro pojadÄ™
do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

Właśnie taki żeby najpierw pojechać do ASO ;-).

do ASO mam 6 km, a do diagnosty 500 m

Ale odpowiedź jak najbardziej słuszna :)

Data: 2010-10-04 17:26:50
Autor: Przemysław Czaja
co to moze być - nikt nie wie

UĹĽytkownik "megrims"

Jutro pojadÄ™
do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

Właśnie taki żeby najpierw pojechać do ASO ;-).

do ASO mam 6 km, a do diagnosty 500 m

Ale odpowiedź jak najbardziej słuszna :)

Gdy się już rozpędzisz, to też czujesz, że delikatnie "ściąga"?

Data: 2010-10-04 17:17:12
Autor: Paweł Andziak
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 04.10.2010 17:08, megrims pisze:
[...]

Torque steering? Być może ten typ tak ma...

--
ganda

Data: 2010-10-05 08:37:00
Autor: Mirek Ptak
co to moze być - nikt nie wie
Dnia 2010-10-04 17:17,  *Paweł Andziak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
ster skręca w prawo sam i to tak porz±dnie.

Zrobiona geometria w stacji diagnostycznej (zawsze tam robię
badania techniczne).

Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
do ASO i zobaczymy co powiedz±. Jednak czy ma kto¶ jaki¶ pomysł?

Torque steering? Być może ten typ tak ma...

Nie ma - przynajmniej "skręca w prawo sam i to tak porz±dnie".

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-10-06 15:22:07
Autor: kamil
co to moze być - nikt nie wie

"Paweł Andziak" <ganda@ganda.pl> wrote in message news:i8crds$8h1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przy 200KM+ moze i 'tak porzadnie' go czuc, ale nie w cywilnym aucie..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-06 15:26:53
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Wed, 6 Oct 2010 15:22:07 +0100, kamil napisał(a):

Torque steering? Być może ten typ tak ma...

Przy 200KM+ moze i 'tak porzadnie' go czuc, ale nie w cywilnym aucie..

ROTFL ^2
Sami geniusze w tym w±tku..  za chwilę się "ani mru mru" w poł±czeniu z
grup± Mo Carta schowa...

Data: 2010-10-04 17:51:03
Autor: Lewis
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 17:08, megrims pisze:
Pacjent:

Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.

Sprawdź czy nie masz wytłuczonych silentblocków. U mnie przy wciśnięciu do oporu szarpało na prawo i lewo ciężko było na drodze utrzymać...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-04 18:38:17
Autor: venioo
co to moze być - nikt nie wie
[...]

Tuleja wahacza. A czasem jak lekko hamujesz to nie skreca w przeciwna strone?

pzdr

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

Data: 2010-10-04 20:05:21
Autor: Agent
co to moze być - nikt nie wie

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:i8cqm7$n4i$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Podstawowe pytanie w takim przypadku - Co na to ASO i jak z geometriÄ…?

Data: 2010-10-04 20:32:45
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-04 20:05, Agent pisze:

[...]

Jutro auto będzie w ASO, to napisze co powiedzieli.
Geometria jest OK.

Data: 2010-10-05 05:07:43
Autor: to
co to moze być - nikt nie wie
begin megrims
Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji) Podczas
dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym ster skręca w prawo
sam i to tak porzÄ…dnie.

[...]

U mnie ściągało jak odpadł kawałek sprężyny. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-05 18:54:00
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
[...]

Byłem w ASO tą vektroidą i:

Pierwsze pytanie kierownika serwisu:
Kiedy ostatnio jechałem autem FWD?

Po zastanowieniu się zrozumiałem, że
z tym autem jest wszystko OK tylko mi siÄ™
wydawało. Przez ostatnie 15 lat faktycznie
jeździłem słabymi FWD okazjonalnie po mieście,
albo w trasy mocnymi RWD.

Wg ASO wszystko jest w normie. A ta vectra
szczegĂłlnie mocno szarpie na boki, bo jest
zdłubana na 193 KM oraz 420 Nm (wg hamowni).

Tak więc przepraszam wszystkich za zawracanie
gitary. Widać "mocne" ;) FWD tak mają.

Koleżanka wróci z macierzyńskiego, to jej to
auto oddam. Na razie mi siÄ™ podoba. A C63 na
weekendy.

Data: 2010-10-05 23:11:39
Autor: P_ablo
co to moze być - nikt nie wie
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:i8fl78$aro$1usenet.news.interia.pl...

> Tak więc przepraszam wszystkich za zawracanie
gitary. Widać "mocne" ;) FWD tak mają.

Zaczynam sie zastanawiac czy przypadkiem Krzysiek82 i Megrims to nie te same osoby  ;-P

--
Picasso

Data: 2010-10-05 22:14:01
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:11:39 +0200, P_ablo napisał(a):

Zaczynam sie zastanawiac czy przypadkiem Krzysiek82 i Megrims to nie te same osoby  ;-P

Obydwaj wagarowali z fizyki w gimnazjum?

Data: 2010-10-06 15:53:30
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-05 23:14, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 5 Oct 2010 23:11:39 +0200, P_ablo napisał(a):

Zaczynam sie zastanawiac czy przypadkiem Krzysiek82 i Megrims to nie te same
osoby  ;-P

Obydwaj wagarowali z fizyki w gimnazjum?

Nie chce mi się już nad tym zastanawiać.

Za 2 tygodnie zacznę katować c63 i nie będzie mi przód latał
na boki. Co najwyżej tył.

Data: 2010-10-06 15:15:36
Autor: Waldek Godel
co to moze być - nikt nie wie
Dnia Wed, 06 Oct 2010 15:53:30 +0200, megrims napisał(a):

Nie chce mi się już nad tym zastanawiać.

na naukę nigdy nie jest za póĽno..

Za 2 tygodnie zacznę katować c63 i nie będzie mi przód latał
na boki. Co najwyżej tył.

tam fizyka nie obowi±zuje??? aa.. już wiem, z tamtych lekcji nie
wagarowałe¶...

Data: 2010-10-06 16:22:52
Autor: megrims
co to moze być - nikt nie wie
W dniu 2010-10-06 16:15, Waldek Godel pisze:
[...]

mój 1. samochód to oczywi¶cie 126p zajebista fura :D
potem jaka¶ Honda, a potem same RWD. I na prawdę
zapomniałem jak to jest z FWD. No trudno.

Ale ten w±tek można już zakończyć, a na przyszło¶ć
obiecuje poprawę.

Data: 2010-10-06 15:23:15
Autor: kamil
co to moze być - nikt nie wie
"megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message news:i8fl78$aro$1usenet.news.interia.pl...

Tak więc przepraszam wszystkich za zawracanie
gitary. Widać "mocne" ;) FWD tak mają.

Nie wszystkie na szczescie, a przynajmniej nie w takim stopniu. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-08 09:23:09
Autor: Massai
co to moze być - nikt nie wie
megrims wrote:

> [...]

Wg ASO wszystko jest w normie. A ta vectra
szczegĂłlnie mocno szarpie na boki, bo jest
zdłubana na 193 KM oraz 420 Nm (wg hamowni).

Że niby to wina FWD? Bajki.

--
Pozdro
Massai