co to za SKP?

Data: 2009-08-30 23:49:19
Autor: rv
co to za SKP?
witam,
kupiłem auto o roznych pieczątkach z SKP,
wszystkie dolnośląskie - symbole zaczynają się od D...

czy na podstawie liter/cyfr z pieczątki,
mozna gdzies znalezc co to za stacje są?

Data: 2009-08-30 23:50:51
Autor: J.F.
co to za SKP?
On Sun, 30 Aug 2009 23:49:19 +0200,  rv wrote:
kupiłem auto o roznych pieczątkach z SKP,
wszystkie dolnośląskie - symbole zaczynają się od D...
czy na podstawie liter/cyfr z pieczątki,
mozna gdzies znalezc co to za stacje są?

Zapewne tak - rejestr ktos prowadzi.
Wojewoda, starosta ?

J.

Data: 2009-08-31 00:07:36
Autor: rv
co to za SKP?
Zapewne tak - rejestr ktos prowadzi.
Wojewoda, starosta ?

podobno starostwa, na stronach BIP dwóch starostw sprawdzałem - pusto w tym temacie

Data: 2009-08-31 01:05:41
Autor: GrzegorzG
co to za SKP?
On 30 Sie, 23:49, "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote:
witam,
kupiłem auto o roznych pieczątkach z SKP,
wszystkie dolnośląskie - symbole zaczynają się od D...

czy na podstawie liter/cyfr z pieczątki,
mozna gdzies znalezc co to za stacje są?

Ja wpisalem w google i mi wyskoczyla nazwa i adres :)

Pozdrawiam,
GG

Data: 2009-08-31 01:09:19
Autor: Borys Pogoreło
co to za SKP?
Dnia Sun, 30 Aug 2009 23:49:19 +0200, rv napisał(a):

czy na podstawie liter/cyfr z pieczątki,
mozna gdzies znalezc co to za stacje są?

 Tu masz listę SKP we Wrocławiu, może dopasujesz:
http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/3c2f085d-7c1f-49ba-b790-644412d2e7c8/skp_wykaz_29maja09.rtf

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl