co to za czesc

Data: 2011-07-08 23:24:37
Autor: Max
co to za czesc
znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze rozpozna z czego to moze byc czesc .Jest tak zlamana ze moze sie wbic w opone.Zastanawiam sie czy odpadla z samocodu (opel Corsa) czy ktos podlozyl specjalnie. tutaj jest zdjecie :
http://imageshack.us/photo/my-images/696/sprezynab.jpg/
pozdrawiam

Data: 2011-07-08 21:33:27
Autor: masti
co to za czesc
Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 23:24:37 +0200 osobnik zwany Max wystukał:

[...]

albo odpadła od samochodu albo ktoś podłożył :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-07-08 23:34:55
Autor: neoniusz
co to za czesc
W dniu 11-07-08 23:33, masti pisze:
[...]

Ja mysle, ze raczej ktos podlozyl. Ale zawsze mogla tez odpasc z samochodu.

Data: 2011-07-08 21:40:08
Autor: Michał
co to za czesc
Max <niemamm779@gmail.com> napisał(a):
[...]

możliwe że odpadła od opla, sprężyna zobacz czy równo stoi na płaskim

w corsa B po 60kkm pękały i lakier złaził z maski od spodu ;)
ok tyle wiem o oplu

pozdrawiam.

Data: 2011-07-09 09:18:29
Autor: Robert Rędziak
co to za czesc
On Sat, 9 Jul 2011 10:49:30 +0200, Wojtek Borczyk
<bori@moon.astro.amu.edu.pl> wrote:

Bior±c pod uwagę rozmiary (¶rednica zwoju ok. 5 cm) raczej nie wygl±da to na główn± sprężynę zawieszenia ;-)

 Dlaczego nie?

 http://moto.allegro.pl/sprezyny-opel-corsa-b-1993-2000-tyl-nowe-gh-i1675964600.html

 :)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-07-10 00:35:47
Autor: Tomasz Pyra
co to za czesc
W dniu 2011-07-09 13:51, Wojtek Borczyk pisze:
On Sat, 9 Jul 2011, Robert Rędziak wrote:

[...]

No fakt, sama ta końcóweczka mogłaby być :)

Zazwyczaj wła¶nie ta końcówka się wyłamuje.

Data: 2011-07-10 03:05:30
Autor: to
co to za czesc
begin Tomasz Pyra
Zazwyczaj właśnie ta końcówka się wyłamuje.

Skąd wiesz? Prowadziłeś na ten temat pracę badawczą? Czy mógłbyś zaprezentować jej efekty, w tym szczegółową statystykę?

Data: 2011-07-10 08:22:19
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 10-07-2011 05:05, to pisze:

Zazwyczaj wła¶nie ta końcówka się wyłamuje.
Sk±d wiesz? Prowadziłe¶ na ten temat pracę badawcz±? Czy mógłby¶
zaprezentować jej efekty, w tym szczegółow± statystykę?

Zazwyczaj gdy klient przyjeżdża na dziwne "odgłosy" z zawieszenia a sprawa dotyczy akurat sprężyn, to okazuje się, że pękaj± wła¶nie w tym miejscu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-10 08:08:16
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Zazwyczaj gdy klient przyjeżdża na dziwne "odgłosy" z zawieszenia a
sprawa dotyczy akurat sprężyn, to okazuje się, że pękają właśnie w tym
miejscu.

Data: 2011-07-10 16:56:49
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 10-07-2011 10:08, to pisze:
begin DoQ

[...]

Bo pracowałem w serwisach i zd±żyłem się już napatrzeć?
A ty sk±d wiesz że Tomek nie ma racji? Masz pracę badawcz± czy tradycyjnie zgrywasz łajzę?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-10 20:14:58
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Bo pracowałem w serwisach i zdążyłem się już napatrzeć?

PowyĹĽsza metodologia badawcza niestety do mnie nie przemawia.

A ty skÄ…d wiesz
ĹĽe Tomek nie ma racji? Masz pracÄ™ badawczÄ…

Udowadnia siÄ™ twierdzenie, a nie jego negacjÄ™!

Data: 2011-07-10 22:18:31
Autor: Artur Maśląg
co to za czesc
W dniu 2011-07-10 22:14, to pisze:
[...]

Przykro mi - chyba jednak będziesz musiał udowodnić swą
negacjÄ™. Z Twojej strony jak zwykle zero konkretĂłw.

Data: 2011-07-10 20:56:06
Autor: to
co to za czesc
begin Artur Maśląg
Przykro mi - chyba jednak będziesz musiał udowodnić swą negację.

Dlaczego sugerujesz zmianę prastarej kolei rzeczy, która opiera się, co istotne, na logicznych przesłankach?

Z Twojej strony jak zwykle zero konkretĂłw.

Przede wszystkim brak ich ze strony moich interlokutorów. Wysunęli tezę, której nie potrafią należycie udowodnić i sugerują, że brak dowodu mojej negacji można potraktować jako uwiarygodnienie ich nieudowodnionej nijak tezy.

Data: 2011-07-11 18:04:20
Autor: Artur Maśląg
co to za czesc
W dniu 2011-07-10 22:56, to pisze:
begin Artur Maśląg

Przykro mi - chyba jednak będziesz musiał udowodnić swą negację.

Dlaczego sugerujesz zmianÄ™ prastarej kolei rzeczy, ktĂłra opiera siÄ™, co
istotne, na logicznych przesłankach?

Niczego nie zamierzam zmieniać - podważyłeś dowód w postaci metodologii
badawczej bez jej znajomości oraz bez stosownej argumentacji ze swojej
strony.

Z Twojej strony jak zwykle zero konkretĂłw.

Przede wszystkim brak ich ze strony moich interlokutorĂłw.

Wręcz przeciwnie.

Data: 2011-07-11 16:09:28
Autor: to
co to za czesc
begin Artur Maśląg
Niczego nie zamierzam zmieniać - podważyłeś dowód w postaci metodologii
badawczej bez jej znajomości oraz bez stosownej argumentacji ze swojej
strony.

Metodologia badawcza nie jest dowodem, może nim być natomiast praca badawcza przeprowadzona według właściwej metodologii. Dlatego zapytałem o szczegóły, a w odpowiedzi otrzymałem jedynie jakieś subiektywne relacje.

Z Twojej strony jak zwykle zero konkretĂłw.

Przede wszystkim brak ich ze strony moich interlokutorĂłw.

Wręcz przeciwnie.

"Wydaje mi siÄ™" to nie konkret.

Data: 2011-07-11 10:35:11
Autor: Artur\(m\)
co to za czesc

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4e1a0842$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie znasz rĂłwnieĹĽ metodologi badania.

Artur(m)

Data: 2011-07-11 14:47:04
Autor: to
co to za czesc
begin Artur\(m\)
Nie znasz rĂłwnieĹĽ metodologi badania.

Jakiego? Piłeś?

Data: 2011-07-11 17:00:54
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 11-07-2011 16:47, to pisze:

Nie znasz również metodologi badania.
Jakiego? Piłe¶?

Twojego - zdrowia psychicznego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-11 15:54:33
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Twojego - zdrowia psychicznego.

Ty się chyba dawno nie badałeś, skoro pozwalają Ci tu pisać.

Data: 2011-07-11 18:03:29
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 11-07-2011 17:54, to pisze:
Twojego - zdrowia psychicznego.
Ty się chyba dawno nie badałe¶, skoro pozwalaj± Ci tu pisać.

Pitu, pitu. Jak to zwykł mawiać pewien mędrzec z PMSu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-11 16:06:50
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Pitu, pitu. Jak to zwykł mawiać pewien mędrzec z PMSu.

Fajne, że doceniasz moje błyskotliwe riposty, ale ten "mędrzec" trochę mnie onieśmiela...

Data: 2011-07-11 18:10:05
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 11-07-2011 18:06, to pisze:

Pitu, pitu. Jak to zwykł mawiać pewien mędrzec z PMSu.
Fajne, że doceniasz moje błyskotliwe riposty, ale ten "mędrzec" trochę
mnie onie¶miela...

Bardzo słusznie umie¶ciłe¶ mędrca w cudzysłowiu. Jednak masz ¶wiadomo¶ć swojej słabo¶ci.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-11 16:38:29
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Bardzo słusznie umieściłeś mędrca w cudzysłowiu.

Ty sam jesteś "cudzysłowiu".

Jednak masz świadomość
swojej słabości.

Jakiej?

Data: 2011-07-11 22:26:13
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 11-07-2011 18:38, to pisze:

Jednak masz ¶wiadomo¶ć
swojej słabo¶ci.
Jakiej?

Takiej pitu, pitu.

Data: 2011-07-11 21:30:45
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Takiej pitu, pitu.

A co na to TwĂłj lekarz?

Data: 2011-07-12 10:29:48
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 11-07-2011 23:30, to pisze:

Takiej pitu, pitu.
A co na to Twój lekarz?

Pitu, pitu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-12 09:56:12
Autor: to
co to za czesc
begin DoQ
Takiej pitu, pitu.
A co na to TwĂłj lekarz?

Pitu, pitu.

Jaki pacjent, taki lekarz...

Data: 2011-07-12 13:19:07
Autor: DoQ
co to za czesc

Takiej pitu, pitu.
A co na to Twój lekarz?
Pitu, pitu.
Jaki pacjent, taki lekarz...

Pitu, Pitu.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-12 13:50:56
Autor: Artur\(m\)
co to za czesc

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4e1b1f9a$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
begin DoQ

Pitu, pitu. Jak to zwykł mawiać pewien mędrzec z PMSu.

Fajne, że doceniasz moje błyskotliwe riposty,

Podobne jak riposty "mistrza ciętej riposty wujka Staszka"

Artur(m)

Data: 2011-07-08 21:46:58
Autor: to
co to za czesc
begin Max
[...]

Jak odpadła, to dawno, bo już zardzewiała w miejscu złamania.

Data: 2011-07-09 10:24:13
Autor: Michał Gut
co to za czesc
zardzewiala w miejscu zlamania ale to nie znaczy ze odpadla od razu po zlamaniu.
widzialem juz sprezyne peknieta ktora siedziala w astrze i sie to jakos kupy trzymalo

Data: 2011-07-08 23:50:15
Autor: P_ablo
co to za czesc
Uzytkownik "Max" <niemamm779@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4e177596$0$6545$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Abysmy mogli zwiekszyc prawdopodobienstwo trafonsci, prosimy o zdjecie w porownaniu z zapalkami sianowskimi!

--
Picasso

Data: 2011-07-09 00:05:53
Autor: J_K_K
co to za czesc
Uzytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisal w wiadomosci news:4e177b9c$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
porownaniu z zapalkami sianowskimi!

Ciekawe, gdzie takie znajdziesz ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-07-09 00:05:33
Autor: dudley
co to za czesc
Uzytkownik "Max" <niemamm779@gmail.com> napisal w wiadomosci
znalazlem na placu gdzie parkuje kawalek zlamanej sprezyny.Czy ktos moze rozpozna z czego to moze byc czesc

Kiedys czekalem zeby przejsc przez ulice - akurat nadjezdzala nexia, kilkadziesiat metrów ode mnie podskoczyla na jakiejs nierównosci drogi - jeknelo, zatrzeszczalo, huknelo i dokladnie cos takiego wypadlo spod auta i zatrzymalo sie praktycznie przy moich nogach. Pani kierownica jak gdyby nigdy nic pojechala dalej, pewnie nawet nie byla swiadoma, ze jej cos z zawiechy odpadlo...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobezowa astra III

Data: 2011-07-09 07:02:38
Autor: LEPEK
co to za czesc
W dniu 2011-07-09 00:05, dudley pisze:

Kiedys czekalem zeby przejsc przez ulice - akurat nadjezdzala nexia,
kilkadziesiat metrĂłw ode mnie podskoczyla na jakiejs nierĂłwnosci drogi -
[...]

Mam rozumieć, że ta Nexia była zawieszona na sprężynach średnicy pudełka od zapałek? No, to nic dziwnego, że pękła ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-07-09 10:24:51
Autor: Michał Gut
co to za czesc
pierwszy zwoj

Data: 2011-07-09 11:59:34
Autor: lublex
co to za czesc
[...]

Miesiac temu zmienialem spezyny w swojej corsie c.  Dokladnie taki kawalek byl "odpekniety"
Ale nie podkladalem go specjalnie na placu gdzie parkujesz.

pozdr
lublex

Data: 2011-07-09 12:08:59
Autor: DoQ
co to za czesc
W dniu 08-07-2011 23:24, Max pisze:
http://imageshack.us/photo/my-images/696/sprezynab.jpg/
pozdrawiam

Na bank sprężyna zawieszenia, podjedĽ na podno¶nik i zobacz czy nie z twojej.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-10 22:47:29
Autor: Stachu Gdansk
co to za czesc
W dniu 2011-07-08 23:24, Max pisze:
[...]

Obstawiam, że ta część to pudełko zapałek czechowickich ;)

Data: 2011-07-11 22:15:57
Autor: gacek
co to za czesc
On 2011-07-08 23:24, Max wrote:
[...]

To jest końcówka sprężyny, wjedź na kanał i popatrz z bliska.

gacek

Data: 2011-07-12 15:48:33
Autor: pablo eldiablo
co to za czesc
[...]

Mnie tak tylko zastanawia... nie znam zawieszenia w corsie, ale na ogol przez
sprezyne 'cos' przechodzi, najczesciej amortyzator. Ten nadlamany zwoj ze
zdjecia jest tak zawiniety, ze raczej nie mialby jak odpasc... raczej by sobie
dzwonil wokol amortyzatora po peknieciu. Moge sie mylic :)

Data: 2011-07-13 16:39:09
Autor: lublex
co to za czesc
Użytkownik "pablo eldiablo"
[...]

A no mylisz się. Zwłaszcza z tym "na ogoł". W corsie c z tyłu, amortyzator sobie, a sprężyna sobie.

pozdr
lublex

Data: 2011-07-13 20:09:13
Autor: Max
co to za czesc

wiec wyglada ze to sprezyna sie zlamala.
Dziekuje wszystkim.

co to za czesc