co to za film: Syn nazisty, Izrael, Mossad, Gej

Data: 2009-12-01 12:47:09
Autor: ciekawy
co to za film: Syn nazisty, Izrael, Mossad, Gej
Syn nazisty udaje się na wycieczkę do Izraela. Tam bacznie obserwuje go
nienawidzący Niemców agent Mossadu. Żeby dodać smaku to chłopak jest gejem. Taką zakręcona historię widziałem kiedyś na kanale Europa-Europa. Co to za film?

Data: 2009-12-01 18:09:04
Autor: Nuttyboy

Użytkownik "ciekawy" <c@c.cd> napisał w wiadomości news:hf30ch$mmp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

"Walk on water"? http://www.imdb.com/title/tt0352994/

Pzdr,
nuttyboy

Data: 2009-12-01 18:29:47
Autor: ciekawy
Użytkownik "Nuttyboy" <imielin@[BRAKSPAMU].gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf3ijn$da9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Z opisu wynika, że to ten film. Dzięki Ci

Data: 2009-12-02 01:41:42
Autor: Moon
ciekawy wrote:
Syn nazisty udaje się na wycieczkę do Izraela. Tam bacznie obserwuje
go nienawidzący Niemców agent Mossadu. Żeby dodać smaku to chłopak
jest gejem.

szkoda, że jeszcze nie jest garbaty!
to by dodało smaczku, dopiero:)

Taką zakręcona historię widziałem kiedyś na kanale
Europa-Europa. Co to za film?

to głupi film.

moon

co to za film: Syn nazisty, Izrael, Mossad, Gej