co to za film-autostrada na koncu swiata

Data: 2009-03-01 14:18:29
Autor: zwierz internetowy
co to za film-autostrada na koncu swiata
Mało pamiętam, ludzie żyją chyba w jakimś "cukierkowym" świecie, jednak jeden chłopak buntuje się, lub nie pochodzi z tej miejscowości i udaje się samochodem poza miasteczko, gdzie trafia jakby na "koniec świata" niczym z Matrixa, po prostu dalej już nie ma nic, tylko jakby jakaś komputerowa projekcja. Takie szczegóły pamiętam z filmu, jakieś pomysły co do tytułu?

Data: 2009-03-01 13:21:50
Autor: Tiber
zwierz internetowy wrote:
[...]

Jak zmienić pare detali to może to być "Trzynaste piętro".

http://en.wikipedia.org/wiki/File:The_Thirteenth_Floor_poster.jpg

--
tbr

Data: 2009-03-03 16:33:15
Autor: flower
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
zwierz internetowy wrote:
> [...]
> pomysły co do tytułu?

Jak zmienić pare detali to może to być "Trzynaste piętro".

Kto ten plakat wymyślał? Bardziej zaspoilerować chyba nie można.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-03-03 17:23:43
Autor: Tiber
flower wrote:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:The_Thirteenth_Floor_poster.jpg

Kto ten plakat wymyślał? Bardziej zaspoilerować chyba nie można.

No, jeżeli jesteś tym botem z filmu i zobaczysz ten plakat, to owszem, masz spoilera.

--
tbr

Data: 2009-03-01 15:02:02
Autor: Zenon Grodzki
zwierz internetowy w news:<goe2g0$dst$1@nemesis.news.neostrada.pl> pisze:
[...]

A nie było takiej sceny w ,,Miasteczku Pleasantville''?

Pozdrawiam,
Zenon Grodzki

Data: 2009-03-01 15:28:25
Autor: Tiber
Zenon Grodzki wrote:

A nie było takiej sceny w ,,Miasteczku Pleasantville''?

Ja już teraz nie pamiętam, ale wstawki matriksowe chyba nie były w klimacie tego filmu. Tak samo z "Dark City". Pomijając cukierkowość, to mi pasuje właśnie "Thirteenth Floor". Ale to już wątkodawca zdecyduje czy to to, czy też może jeszcze coś całkiem innego.

--
tbr

Data: 2009-03-01 21:17:36
Autor: zwierz internetowy
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goe9iq$4bh$1news.onet.pl...
Zenon Grodzki wrote:

[...]

To jest ten film, dokładnie ta scena na plakacie, dzięki. Umysł spłatał mi figle i cukierkowy świat to z zupełnie innego filmu, gdzie chłopak i dziewczyna trafiają do czarno-białego serialu telewizyjnego w jakimiś sennym miasteczku ;)

Data: 2009-03-01 20:56:33
Autor: Tiber
zwierz internetowy wrote:

[...]

Jak widać grupowicze nie omieszkali wziąć pod uwagę żadnej opcji:
http://www.imdb.com/title/tt0120789/

:)

--
tbr

Data: 2009-03-02 00:09:57
Autor: gardziej
[OT]Re: co to za film-autostrada na koncu swiata
Jak widać grupowicze nie omieszkali wziąć pod uwagę żadnej opcji:

O co chodzilo ci w tym zdaniu, nie moge sie odnalezc w tych podwojnych zaprzeczeniach :))

Data: 2009-03-01 23:36:00
Autor: Tiber
gardziej wrote:
Jak widać grupowicze nie omieszkali wziąć pod uwagę żadnej opcji:

O co chodzilo ci w tym zdaniu, nie moge sie odnalezc w tych podwojnych
zaprzeczeniach :))

Buond ofkoz, miało być "każdej" ;)

--
tbr

Data: 2009-03-03 14:26:29
Autor: RedLite
co to za film-autostrada na koncu swiata
  Dnia 2009-03-01 21:56 , Tiber zaproponował taką oto, pokrętną wersję wydarzeń:

Jak widać grupowicze nie omieszkali wziąć pod uwagę żadnej opcji:
http://www.imdb.com/title/tt0120789/

A Truman Show?

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-03-03 14:39:59
Autor: Rais
RedLite pisze:
 Dnia 2009-03-01 21:56 , Tiber zaproponował taką oto, pokrętną wersję wydarzeń:

Jak widać grupowicze nie omieszkali wziąć pod uwagę żadnej opcji:
http://www.imdb.com/title/tt0120789/

A Truman Show?

W "Truman Show" nie było "końca świata gdzie dalej
nie ma już nic".

--
pzdr

Data: 2009-03-03 15:02:50
Autor: RedLite
co to za film-autostrada na koncu swiata
  Dnia 2009-03-03 14:39 , Rais zaproponował taką oto, pokrętną wersję wydarzeń:

W "Truman Show" nie było "końca świata gdzie dalej
nie ma już nic".

Ta, ale pamięć ludzka zawodną jest i zapamiętane obrazy  nie zawsze są zgodne z rzeczywistymi.A to:

Mało pamiętam, ludzie żyją chyba w jakimś "cukierkowym" świecie, jednak jeden chłopak buntuje się, lub nie pochodzi z tej miejscowości i udaje się samochodem poza miasteczko,

jakby powiedział Dr.House: it fits

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-03-03 15:10:01
Autor: Tiber
RedLite wrote:

[...]

Czy on taki cukierkowy był to ja bym nie powiedzial. To drama świat był: chłopak na przykład stracił ojca.

--
tbr

Data: 2009-03-01 15:42:34
Autor: Rogers
zwierz internetowy pisze:
[...]
Mroczne miasto?

--
Rogers

co to za film-autostrada na koncu swiata