co to za film-wegierski cpun

Data: 2009-09-05 10:57:04
Autor: Pesymista poznański
co to za film-wegierski cpun
Leciało to na Lecinema, EuropaEuropa, ZoneEuropa czy jak się wtedy nazywał ten kanał. Bohaterem jest 30-paro letni długowłosy narkoma z Budapesztu. Poznaje on kobietę starszą od siebie, która uciekła od męża. Zaniedbana żona postanawia zaopiekować się tym bumelantem i próbuje go wyleczyć z nałogu. Nie jest to łatwe, tymbardziej że on sam nie bardzo się do tego garnie. Oglądamy sceny typu leżenie w wymiocinach itp. Marzeniem uzdrowionego jest wyprawa do Indii, mają tam jechać razem jako para...

Data: 2009-09-10 11:50:40
Autor: Jarek
co to za film-wegierski cpun
Oglądałem, ale tytułu nie pamiętam. Wiem, że na końcu bohater zostaje deportowany do swojej ojczyzny.
Pozdrawiam.
nxs

co to za film-wegierski cpun