Data: 2010-04-23 23:16:13 | |
Autor: Przemek V | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqt25t$k5q$1inews.gazeta.pl... Witajcie, Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się w matow±. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka. Efekt rewelacyjny. |
|
Data: 2010-04-23 23:23:58 | |
Autor: bratPit | |
co to za lakier? | |
mignęło mi dzi¶ na ulicy BMW X6 w kolorze... no wła¶nie... czarny mat? macał to kto¶? Coraz więcej tego jest. Chyba folia. Przejeżdżam w drodze do pracy obok miejsca gdzie często stoi czarna Panamera i ostatnio przepoczwarzyła się w matow±. Widziałem też białego Merca CLS z lakierem jak skorupka jajka. Efekt rewelacyjny. :-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestan± zadziwiać, jeszcze z końcem lat 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe, teraz jeszcze lakierowanie na mat/okleinki...nieĽle, znaj±c życie niebawem wła¶ciciele - tuningowcy złapi± za wałki g±bkowe i farby ftalowe matowe i zaczn± "tuningować" golfy... ;-) brat |
|
Data: 2010-04-23 23:40:51 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
co to za lakier? | |
bratPit pisze:
:-) ludzie mnie chyba nigdy nie przestan± zadziwiać, jeszcze z końcem lat 90-tych auto klasy premium w kolorze białym to była wiocha (albo jak kto woli awangarda), a teraz najdroższe auta - same białe, A największy wypas to będzie się pojawić na czarnych felgach stalowych z oponami o profilu 80. |
|
Data: 2010-04-23 21:51:31 | |
Autor: to | |
co to za lakier? | |
Tomasz Pyra wrote:
A największy wypas to będzie się pojawić na czarnych felgach stalowych z Ja sobie właśnie chce stalówki kupić w miejsce alu. Tylko opony normalne. ;-) -- cokolwiek |
|
Data: 2010-04-23 23:59:02 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
co to za lakier? | |
to pisze:
Tomasz Pyra wrote: No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :) |
|
Data: 2010-04-23 22:04:49 | |
Autor: to | |
co to za lakier? | |
Tomasz Pyra wrote:
No 80 to właśnie normalne, a konkretnie "standardowe" :) Daj spokój z 80, ja mam 205/55, to i tak sporo, ale nie wiem czy nie trzeba będzie zmienić na 225/50 po wakacyjnych modyfikacjach... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-04-23 22:39:09 | |
Autor: Michał | |
co to za lakier? | |
to <to@abc.xyz> napisał(a):
Tomasz Pyra wrote: ja mam 205/65 na czarnych stalowych :) to prawie jak 80, ale auto już nie matowe bo ostatnio czyste ;) -- |
|
Data: 2010-04-24 01:32:26 | |
Autor: Bugatti | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości:
Tomasz Pyra wrote: Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy ci się o "małostkowe" 0.25 mm ;-) Jak już chcesz "utwardzić" to lepiej 225/45. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-04-23 23:40:26 | |
Autor: to | |
co to za lakier? | |
Bugatti wrote:
Jak zmienisz ze 55 do 50 (% z szerokości) to wysokość profilu zmniejszy Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła będzie przecież mniejsza niż z 205/55. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-04-24 17:00:59 | |
Autor: Bugatti | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości:
Bugatti wrote: Przy tak niewielkich różniacach w wysokości średnica koła (przy tej samej fejdze i jej szerokości) ma bardzo mały (wręcz niezauważalny) wpływ na trakcje. Owszem jeśli wysokość profilu będzie >120 mm to autko będzie się gorzej prowadzić niż jeśli będzie <100 mm zakładając opony tego samego modelu, rozmiaru obręczy itd. 0.25 mm różnicy w średnicy koła pomiędzy 225/50 a 205/55....to wogóle nie ma o czym mówić. Nie dość że praktycznie nic nie zmienisz...tzn. zmienisz to że pogorszy ci się prowadzenie w koleinach. Jeśli chcesz zmniejszyć średnice koła to zamiast 225/50 (112.5 mm) lepiej będzie 205/50 (102.5 mm) Jak chcesz trakcje to wpierw model oponki (o twardszych boczkach i odpowiednim offsecie tak aby autko nie "pływało" w zakręcie)... Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-04-24 16:02:26 | |
Autor: to | |
co to za lakier? | |
Bugatti wrote:
Jeśli chcesz zmniejszyć średnice koła to zamiast 225/50 (112.5 mm) Ale ja nie chcę zmniejszać średnicy, a jedynie zwiększyć szerokość opony. -- cokolwiek |
|
Data: 2010-04-24 22:37:30 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
co to za lakier? | |
Bugatti pisze:
Nie chcę utwardzić, chcę więcej trakcji. ;-) Z 225/45 średnica koła Na torze owszem. Ale w warunkach drogowych, po zmniejszeniu profilu okazuje się że koła trzeba pompować bardziej, żeby potem nie pociąć opon przy pokonywaniu głupiego krawężnika albo na jakiś dziurach. I w tym momencie cała lepszość niskiego profilu weźmie w łeb, po powierzchnia styku z nawierzchnią się zmniejszy. |
|
Data: 2010-04-24 00:38:52 | |
Autor: Przemek V | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqt35a$nr3$1inews.gazeta.pl...
Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5 tysięcy w kieszeni je¶li nie bierze się metalika. Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze służbowymi. Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych. |
|
Data: 2010-04-24 00:57:06 | |
Autor: bratPit | |
co to za lakier? | |
Ciekawe kiedy białe będzie płatne ekstra bo na razie w beemkach jest 5 jak tak dalej pójdzie, to będzie płatny jak w Leksusie - biały perłowy za dopłat±, Oryginalnie białe były obciachowe bo w Germanii kojarzyły się ze służbowymi. to fakt, Za to w azjatyckich republikach sowieckich za komuny biała Wołga była szczytem marzeń bo mniej się nagrzewała od czarnych. :-) brat |
|
Data: 2010-04-24 09:00:26 | |
Autor: Jurand | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomo¶ci news:4bd22178$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
Je¶li to będzie taki "biały", w którym 90% jest dodatków perłowych, to będzie płatny extra ;) Jurand. |
|
Data: 2010-04-24 11:30:20 | |
Autor: bartekkr | |
co to za lakier? | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqt35a$nr3$1inews.gazeta.pl...
znaj±c życie niebawem wła¶ciciele - tuningowcy złapi± za wałki g±bkowe i farby ftalowe matowe i zaczn± "tuningować" golfy... ;-) Wczoraj widzialem na parkingu matowego czarnego golfa I... Tak, ktos juz wpadl na ten pomysl ;) |