co to za lakier?

Data: 2010-04-23 23:25:42
Autor: kml
co to za lakier?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hqt25t$k5q$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,
mignęło mi dziś na ulicy BMW X6 w kolorze... no właśnie... czarny mat? widziałem takie coś chyba na jakimś Lamborghini bodaj?
co to w ogóle za lakier? to w dotyku jest mat, czy gładki, a daje tylko taki efekt?
jak się to myje? normalnie? w sensie, że gdyby był mat to do utrzymania byłaby zdaje się masakra?
macał to ktoś?

Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)

kml

Data: 2010-04-24 11:31:56
Autor: bartekkr
co to za lakier?
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hqt38g$o3m$1inews.gazeta.pl...

Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)

RS500.

Data: 2010-04-24 20:47:44
Autor: kml
co to za lakier?

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:hqudrs$tae$1news.onet.pl...
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hqt38g$o3m$1inews.gazeta.pl...

Zapewne samochód oklejony folią. Focus RS 350 jest tak zrobiony :)

RS500.

350 konny ;)

kml

co to za lakier?