co to za nr

Data: 2009-07-14 15:21:39
Autor: Janusz
co to za nr
    szukam i nigdzie nie ma

297653050

boje sie zadzwonic aby czasem nie skasowalo 100 zł :) jak to kiedyś było na grupie mówione.
A tu dokładnie taka sytuacja dzwoni strzałki ale nigdy odebrac się nie da, tzn jak raz szybko niby wcisąłem zieloną to już rozłączone

Data: 2009-07-14 15:57:28
Autor: Bebe
co to za nr
Użytkownik "Janusz" <czersi@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3i0p6$se6$1inews.gazeta.pl...
[...]

mój syn ostatnio posłał smsa na numer od +30 się zaczynający bo było nieodebrane - i 17 zł w plecy

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-14 16:15:30
Autor: SDD
co to za nr

Użytkownik "Janusz" <czersi@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3i0p6$se6$1inews.gazeta.pl...
   szukam i nigdzie nie ma

297653050

Co za idiotyzm w narodzie.
29 to kierunkowy do Ostroleki. "Kasuje" tyle,co za kazdy inny krajowy numer stacjonarny.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-14 16:33:03
Autor: J.F.
co to za nr
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h3i3u3$mu0$1news.onet.pl...
297653050

Co za idiotyzm w narodzie.

Od razu tam idiotyzm - latwo to znalezc spis kierunkowych ?

29 to kierunkowy do Ostroleki.

A 78 to dokad kierunkowy ?

J.

Data: 2009-07-14 16:56:18
Autor: Piotr M
co to za nr
J.F. pisze:

Od razu tam idiotyzm - latwo to znalezc spis kierunkowych ?

29 to kierunkowy do Ostroleki.

A 78 to dokad kierunkowy ?

Proszę Cię...
naciśnij pierwszy link, wiesz jak? ;)
http://miniurl.pl/polskie_nr_kierunkow

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-14 18:31:39
Autor: qwerty
co to za nr
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h3i6ai$m63$1@inews.gazeta.pl...
Proszę Cię...
naciśnij pierwszy link, wiesz jak? ;)
http://miniurl.pl/polskie_nr_kierunkow

Oczywiście, że nie wie. Przecież to dziecko neostrady.

Data: 2009-07-14 17:13:31
Autor: SDD
co to za nr

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3i4ul$pcl$1news.onet.pl...

A 78 to dokad kierunkowy ?

:)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-14 23:03:30
Autor: KuFeL
co to za nr
J.F. pisze:
[...]

a to nie jest ten nowy kierunkowy do torunia rekomendowany przez jarusia na jasnej gorze?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-07-15 11:38:19
Autor: Grzexs
co to za nr
A 78 to dokad kierunkowy ?

a to nie jest ten nowy kierunkowy do torunia rekomendowany przez jarusia na jasnej gorze?

TE numery rozpoczynają się na 720.

--
Grzexs

co to za nr