co to za peda³y?

Data: 2009-06-15 21:54:29
Autor: geos
co to za peda³y?
witam, mo¿e kto¶ rozpozna producenta/model ze zdjêcia:

http://img8.imageshack.us/img8/9855/pedalyj.jpg

chodzi mi o te charakterystyczne podwójne ramki, dziêki którym zwiêksza siê powierzchnia peda³u w stosunku do klasycznych z pojedyncz± ramk±.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-06-15 19:55:16
Autor: Jan Srzednicki
co to za peda³y?
On 2009-06-15, geos wrote:
[...]

Wygl±daj± jak podwójnie poobijane piszczele. :P

Data: 2009-06-15 22:09:56
Autor: Wooyek
co to za peda³y?
chodzi mi o te charakterystyczne podwójne ramki, dziêki którym
zwiêksza siê powierzchnia peda³u w stosunku do klasycznych z
pojedyncz± ramk±.

Hm, wygl±da to ociê¿ale, nie lepiej ju¿ platformy z prawdziwego zdarzenia (powierzchnia jeszcze wiêksza, a przyczepno¶æ z innego ¶wiata)?

Data: 2009-06-15 22:16:16
Autor: geos
co to za peda³y?
Wooyek wrote:
[...]

sam nie wiem, rozwa¿am te¿ platformy. na razie w poszukiwaniach uda³o mi siê ustaliæ, i¿ s± to peda³y typu double cage. u¿ywane najczê¶ciej przez trialowców (oprócz platform).

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-06-15 22:19:36
Autor: budfox
co to za peda³y?
geos pisze:

[...]

no to masz tu takie ró¿ne
http://www.trials.pl/index.php?act=viewCat&catId=18
przypatrz siê

Data: 2009-06-15 22:21:32
Autor: geos
co to za peda³y?
budfox wrote:
no to masz tu takie ró¿ne
http://www.trials.pl/index.php?act=viewCat&catId=18
przypatrz siê

dziêki serdeczne, chyba tego szuka³em.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-06-15 23:50:24
Autor: mmateusz
co to za peda³y?
no to masz tu takie ró¿ne
http://www.trials.pl/index.php?act=viewCat&catId=18

ciekawy sklep, nie wiedzia³em, ze w PL mozna sobie ot tak kupic gotowego triala:
http://www.trials.pl/index.php?act=viewProd&productId=146
swoja drog± troche drogo, jak za rower bez siode³ka i o rozmiarze ramy 4 cale ;)

--
mk

Data: 2009-06-16 15:47:36
Autor: Mamut
co to za peda³y?
mmateusz@poczta.onet.pl {mmateusz@poczta.onet.pl} naskroba³:

[...]

Wogole to chyba najdrozszy rower jaki widzialem biorac pod uwage cene i to co sie dostaje (rama, ko³a i hamulce)

Data: 2009-06-16 16:26:22
Autor: Wooyek
co to za peda³y?
> [...]

Wogole to chyba najdrozszy rower jaki widzialem biorac pod uwage cene
i to co sie dostaje (rama, ko³a i hamulce)

Ma³o widzia³e¶ ;)

Data: 2009-06-15 22:47:54
Autor: Kosu
co to za peda³y?
geos wrote:
witam, mo¿e kto¶ rozpozna producenta/model ze zdjêcia:

http://img8.imageshack.us/img8/9855/pedalyj.jpg

Tak naprawdê nie bardzo wiem jak to ma dzia³aæ.

Platforma ma du¿o pinów, które wgryzaj± siê w podeszwê (ewentualnie nogê).
Peda³y "tradycyjne" nie wgryzaj± siê w ogóle - po prostu na nich stoisz, a ta ramka trochê ugina podeszwê w miejscu styku (pod Twoj± mas±) i niby dzia³a. W praktyce wiadomo, ¿e marnie. Poza tym jest po prostu zwyczajne tarcie.
Taka podwójna ramka bêdzie dzia³a³a tak samo z tym, ¿e ci¶nienie bêdzie ~2 razu mniejsze, wiêc przyczepno¶æ raczej spadnie ni¿ wzro¶nie. Mo¿emy to sobie ³atwo ekstrapolowaæ i mno¿yæ takie ramki, a¿ zape³ni³yby ca³± przestrzeñ i taki peda³ z pewno¶ci± by nie gwarantowa³ lepszego trzymania :] (chyba, ¿e by³by g³adki i "klei³by siê" do butów).

Kup platformy :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-06-16 00:34:56
Autor: mocniak
co to za peda³y?
U¿ytkownik geos napisa³:
[...]

Mi to wygl±da na zwyk³y peda³, z tym, ¿e zamiast nosków kto¶ przykrêci³ ficzer powiêkszaj±cy jego powierzchniê, bo ma du¿e stopy.

--
Mocniak

co to za peda³y?