co to za ramka ?

Data: 2010-06-15 12:42:40
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?
Witam

Kiedys kupilem ramke. Wypiaskowalem ja, pomalowalem i odkrylem na dolnej
rurze napis cannondale`a :) A co najciekawsze, napis jest tloczony od
wewnatrz ruzy :) Mysle sobie , fajne cacko :) Kiedys szukalem informacji o
tej ramce, ale za cholere nie idzie jej rozpoznac.. Moze ktos z Was bedzie w
stanie powiedziec co to za wynalazek ?:)To na 100 % jest cannondale.

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2010-06-15 12:43:17
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?
Data: 2010-06-15 16:35:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?
W dniu 2010-06-15 12:43, CeZ__134 pisze:
link

http://scashone.blok.pl/duperele/rama1.jpg

Nie wygląda mi to na Cannon'a. Oni zawsze chwalili się szlifowanymi spawami - łączenia rur wyglądały na gładkie przejścia, jak w karbonowych ramach. Tu tego nie ma. Do tego niewymienny hak przerzutki w ramie alu to też pomyłka, na którą ta firma chyba by sobie nie pozwoliła.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-06-15 16:45:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?

Zresztą, tu: http://www.vintagecannondale.com/catalog.html jest niemal wszystko.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-06-15 13:58:28
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?

> [...]
> ramach. Tu tego nie ma. Do tego niewymienny hak przerzutki w ramie alu
> to też pomyłka, na którą ta firma chyba by sobie nie pozwoliła.

Tylko ze pod naklejka ktora sam zrobilem jest takiej samej wysokosci
wytloczenie canondale.. napis wyglada jak by byl tloczony od wewnarz rry na
zewnatrz..
Ja tego wytloczniea nie odkrylem :) Pokazal mi to koleszka ktory ogladal
rame po malowaniu ..
Ramka ma z 7-9 lat.. to jakis stary model..A poza tym, glowka ramy  ma 1,1/5
cala :) W tamtych czasach ok, roku 2000 chyba zadna firma nie miala takiej
wielkiej glowki :)

Data: 2010-06-15 17:45:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?
W dniu 2010-06-15 13:58, CeZ__134 pisze:
[...]

Pamiętam, że właśnie wtedy jakaś firma robiła ramy pod amory Head Shok. Ale jak dla mnie, ta rama wygląda na sporo starszą - choćby kąt główki ramy jest chory. Do niedawna jeździłem na Accencie m003 z 2003 roku - ludzie z precla oceniali ten rower już po zdjęciach jako chopperowaty mocno (ze 100mm Axlem Comp, z tego samego okresu). Tutaj, już po zdjęciu wnoszę, że z takim amortyzatorem byłoby jeszcze gorzej.
Do tego, ten niewymienny hak przerzutki - ostatni raz coś takiego widziałem w Mielcach i sprzedawanych na początku obecnego wieku ramach TranzX.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-15 17:47:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?
W dniu 2010-06-15 13:58, CeZ__134 pisze:

BTW. Zrób i zamieść więcej szczegółowych fotek (główka ramy, haki kół, mufa).
I ustaw sobie zegar w komputerze. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-06-15 18:02:38
Autor: Szewc
co to za ramka ?

Do tego, ten niewymienny hak przerzutki - ostatni raz coś takiego
widziałem w Mielcach i sprzedawanych na początku obecnego wieku ramach
TranzX.

Mi to właśnie na takiego Tranz - Xa wygląda. Kolega miał złożonego rumaka na takiej i to coś wyglądało bardzo podobnie. Nie jestem jednak pewien czy tamta rama miała wymienny hak. Ale generalnie wyglądała topornie. I o ile dobrze widzę ta też ma delikatny s-bend górnych widełek tylnego widelca.

pozdr.
szewc

Data: 2010-06-15 14:42:38
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?

> [...]
pewien czy tamta rama miała wymienny hak. Ale generalnie wyglądała
topornie. I o ile dobrze widzę ta też ma delikatny s-bend górnych

Na bank nie jest to zaden accent..To na pewno jest cannondale, bo nie sadze
aby jakis accent tloczyl na swoich rurach logo.
A tak btw, mialem kiedys zlozony rower na tej ramce :) ale zadnej foty nie
mam;-/.. a katy wcale nie byly takie chore z mostkiem 120 mm 0st :)

Data: 2010-06-15 18:29:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?
W dniu 2010-06-15 14:42, CeZ__134 pisze:

Na bank nie jest to zaden accent..To na pewno jest cannondale, bo nie sadze
aby jakis accent tloczyl na swoich rurach logo.

Tak jak pisałem - porób lepsze zdjęcia.

A tak btw, mialem kiedys zlozony rower na tej ramce :) ale zadnej foty nie
mam;-/.. a katy wcale nie byly takie chore z mostkiem 120 mm 0st :)

Akurat kąty nie zależą od mostka. :)

Data: 2010-06-15 18:24:25
Autor: kml
co to za ramka ?

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv822s$mb6$1news.onet.pl...
link

http://scashone.blok.pl/duperele/rama1.jpg

Subiektywnie to nie wygląda to na cannodale'a. Stawiałbym raczej, że jest to jakiś wynalazek pamiętający dawne czasy ;) no i ten kąt główki ramy jest chory ;/

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-15 18:33:48
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?

> [...]

jakiś wynalazek pamiętający dawne czasy ;) no i ten kąt główki ramy jest

Foty beda jutro, dzis juz czas nie pozwoli..
Szkoda ze nie mam jak Wam pokazac wytloczenia spod naklejek..Moze to bylby
jakis dowod ze jednak to markowa rama :)
A z tymi szlifowanymi spawami to sie zgodze, canondale jako jedyny szlifuje
je a u mnie jak widac wygladaja na normalne, nie ruszane .

CeZ__134

Data: 2010-06-16 09:39:08
Autor: kml
co to za ramka ?

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv8a18$bnr$1news.onet.pl...
[...]

Równie dobrze to może być jakiś prototyp, który poszedł do ludzi. W USiA to się często zdarza :)

Data: 2010-06-16 05:56:57
Autor: rekrutacja
co to za ramka ?
On 16 Cze, 09:39, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

Rownie dobrze to moze by jakis prototyp, ktory poszedl do ludzi.

Malo prawdopodobne. Ja bym stawial ze to bardzo stary model, z
poczatku lat 90' lub wrecz konca 80'. Cannondale jako pierwszy siegnal
po aluminium, i na 100% nie od poczatku szlifowal spawy. Jest tam
wybity jakis numer? Jesli tak, to mozna sprawdzic w sieci dokladnie
rok produkcji i model.

minus

Data: 2010-06-16 15:14:43
Autor: kml
co to za ramka ?

Uzytkownik "rekrutacja" <jaroslaw.lipszyc@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1852c1d6-4b74-496e-becd-a4487fb2e93ez8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Ja bym po prostu napisal do cannodale usa ;)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia buklaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-16 16:26:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
co to za ramka ?
W dniu 2010-06-16 14:56, rekrutacja pisze:
[...]

W katalogach z lat 84-85 na zdjęciach już widać szlifowane spawy. Nie sądzę, żeby wtedy robili to tylko w niektórych modelach, bo to od pewnego momentu był ich swoisty znak rozpoznawczy.
Więc jeśli to jest faktycznie Cannondale, to jakiś baaardzo stary. Ale mnie zastanawia jeszcze jedno - HeadShok, a co za tym idzie, półtoracalowa główka do niego, to dopiero 1992r.
Jeśli ta rama taką faktycznie ma, to tym bardziej jej istnienie, w połączeniu z brakiem szlifu spawów, będzie wskazywało na fake'a.

Data: 2010-06-16 13:06:26
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?

[...]

Laczenia przelotek nie sa spawane tylko nitowane, wytlaczany napis na dolnej
rurze ..tego nie robil chyba nikt, stad wiem, domyslam sie ze to markowa
rama tylko ze starowinka :) Cholera ! mialem dzis zrobic foty ale aparat
wyszedl - beda jednak jutro :)

CeZ__134

Data: 2010-06-16 09:27:27
Autor: tahoe_sasquatch
co to za ramka ?
On 16 Cze, 04:06, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

rurze ..tego nie robil chyba nikt, stad wiem, domyslam sie ze to markowa
rama tylko ze starowinka :) Cholera ! mialem dzis zrobic foty ale aparat

1. Twoja rama nie ma glowki 1 1/2 - wyglada to co najwyzej jak 1 1/4
(wiec nie jest pod headshocka)
2. Cannondale puszczal linki przerzutek dolem
3. C. spawal przelotki do ramy

Mi to wyglada na rame z Mielca lub no-name. Byly tez ramy marki
"wheeler" b. podobne do tej Twojej i one mialy nawet glowke 1 1/4.
Co do przetloczen to sie nie wypowiadam ale rozni ludzie robili rozne
rzeczy aby tylko miec rower "kultowej" firmy.
Ciesz sie rama, ale legendy do niej nie dorabiaj...

Yeti

Data: 2010-06-16 18:48:41
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?
Pokaz mi firme ktora swoje logo tloczy w rurach od ich wnetrza na zewnatrz
...Przetloczenie fajnie wyglada, ale jest bardzo minimalne, bo nie sadze aby
latwa rzecza bylo wsadzic tlocznik do wnetrza rury i tloczyc tak, aby
wypuklosc napisu byla na zewnatrz :)
W tej ramce mam juz zrobiona redukcje z 1,1/5` na 1,1/8`
A ideologii nie dorabiam :) bo skoro jest wytloczenie logo firmy to nie
sadze aby jakis accent robil je na ` zamowienie` ...:)
A wracajac do spawania przelotek, to jak widzisz ta ramka jest dosc
`wiekowa` i cholera wie jak wygladala ich produkcja na pcozatku istnienie
firmy :)

Data: 2010-06-16 20:13:04
Autor: kml
co to za ramka ?

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvav8h$qeo$1news.onet.pl...
[...]

Zrób zdjęcie przetłoczenie i wyślij do cannodale usa  :)

Data: 2010-06-16 20:31:48
Autor: CeZ__134
co to za ramka ?

Zrób zdjęcie przetłoczenie i wyślij do cannodale usa  :)

Za bardzo sie staralem zeby zrobic naklejki zeby je teraz rwac :D

CeZ__134

Data: 2010-06-16 20:34:30
Autor: kml
co to za ramka ?

Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvb59u$c2b$1news.onet.pl...

Zrób zdjęcie przetłoczenie i wyślij do cannodale usa  :)

Za bardzo sie staralem zeby zrobic naklejki zeby je teraz rwac :D

To za kare żyj w niepewności :>