co to za śmigant?

Data: 2010-07-24 14:41:20
Autor: elmer radi radisson
co to za śmigant?
Kto mi powie, co to za żółte cudo widziałem wczoraj rano w DC, tudziez w związku z czym?

http://img707.imageshack.us/img707/4585/20100723101.jpg

Na tyłku miał napis Le Mans, załoga w środku siedziała w żółtych
kaskach i wentylowała się podniesionymi drzwiami. Generalnie rasowa
torowa maszyna.
Zabulgotał tylko słuszną ilością mocy i pomknął w kierunku
Raszyna. Zgubił się, czy co?

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-24 14:43:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
co to za śmigant?
W dniu 2010-07-24 14:41, elmer radi radisson pisze:
Kto mi powie, co to za żółte cudo widziałem wczoraj rano w DC,
tudziez w związku z czym?

Pojazd służb[owy żanet kalety ... ma kobita przewalone, i jak ktoś ją rozpozna - moc się przydaje ;)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-07-24 22:55:49
Autor: TomekK
co to za śmigant?

""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> wrote in message news:i2en5t$f0e$1node2.news.atman.pl...
[...]

ta, a do baku wlewa laktacyd :D

Data: 2010-07-24 15:21:12
Autor: .Peeter
co to za śmigant?
"elmer radi radisson" wrote in message news:i2en1i$ef0$1inews.gazeta.pl...
Kto mi powie, co to za żółte cudo widziałem wczoraj rano w DC

Ultima GTR.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-07-24 15:44:24
Autor: jerzu
co to za śmigant?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs017.ash2/34232_414192172018_204458392018_5200914_6991294_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs100.snc4/36363_414809367018_204458392018_5215165_7967566_n.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-24 15:51:37
Autor: P_ablo
co to za śmigant?
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8grl46t61f8n87lkcqckfe7gqu867let964ax.com...

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs017.ash2/34232_414192172018_
204458392018_5200914_6991294_n.jpg

ktora z nich to ta ultima?

--
Picasso

Data: 2010-07-24 16:52:02
Autor: jerzu
co to za Âśmigant?
On Sat, 24 Jul 2010 15:51:37 +0200, "P_ablo" <op@op.pl> wrote:

[...]

A którą sobie życzysz :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-24 17:30:37
Autor: P_ablo
co to za ?migant?
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jfvl46la3oivtgshp2e2k0tma4321rrek44ax.com...

ktora z nich to ta ultima?
A którą sobie życzysz :)

Powinienes odpisac, ze pomylilem grupy  bo zwracam uwage nie na to co trzeba ;)

--
Picasso

Data: 2010-07-24 15:46:24
Autor: jerzu
co to za śmigant?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs162.snc4/37448_415067882018_204458392018_5221950_4160504_n.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-07-24 15:50:18
Autor: Olek
co to za śmigant?

http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-maszyna-w-polsce.html

Data: 2010-07-24 16:47:37
Autor: elmer radi radisson
co to za śmigant?
On 2010-07-24 15:50, Olek wrote:

http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-maszyna-w-polsce.html

O, fajnie. dzieki panowie. No ladnie, zdaje sie ze to fura
nalezaca do Dziewulskiego. Pozazdroscic kolekcji ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-24 17:30:09
Autor: MZ
co to za śmigant?
On 2010-07-24 15:50, Olek wrote:

http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-maszyna-w-polsce.html

O, fajnie. dzieki panowie. No ladnie, zdaje sie ze to fura
nalezaca do Dziewulskiego. Pozazdroscic kolekcji ;)

Eeetam, kiepska widoczność do tyłu :D

--
MZ

Data: 2010-07-25 09:44:00
Autor: J.F.
co to za œmigant?
On 2010-07-24 15:50, Olek wrote:
[...]

A po co w takim samochodzie patrzec do tylu ? :-)

J.

Data: 2010-07-24 17:31:50
Autor: P_ablo
co to za śmigant?
On 2010-07-24 15:50, Olek wrote:
http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-maszyna-w-polsce.html
O, fajnie. dzieki panowie. No ladnie, zdaje sie ze to fura
nalezaca do Dziewulskiego. Pozazdroscic kolekcji ;)

A skad ten stary ubek ma tyle mamony?

--
Picasso

Data: 2010-07-24 17:49:38
Autor: Gregorius
co to za śmigant?
W dniu 2010-07-24 17:31, P_ablo pisze:

A skad ten stary ubek ma tyle mamony?

Pewnie tantiemy za "07 zgłoś się" dostał :) Znów powtarzają w tv ..

--
Gregorius

Data: 2010-07-25 09:53:45
Autor: J.F.
co to za śmigant?
On Sat, 24 Jul 2010 17:31:50 +0200,  P_ablo wrote:
[...]

Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.

Choc wyglada na to ze zadowala sie panstwowymi pieniedzmi:
http://orka.sejm.gov.pl/osw4.nsf/web/074

J.

Data: 2010-07-25 20:16:31
Autor: LEPEK
co to za śmigant?
W dniu 2010-07-25 09:53, J.F. pisze:

Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.

Nie ma żadnej weryfikacji takich oświadczeń?
Dom 215 mkw = 400000 zł, czyli niecałe 550 zł / mkw. Chętnie bym kupił za tyle.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-07-25 19:42:25
Autor: Robert Rędziak
co to za śmigant?
On Sun, 25 Jul 2010 20:16:31 +0200, LEPEK <gdzies@wsi.pl> wrote:

Dom 215 mkw = 400000 zł, czyli niecałe 550 zł / mkw. Chętnie bym kupił za tyle.

 Mnie wychodzi trochę więcej za ten metr. Natomiast chciałem
 zauważyć, to zeznanie jest z 2005 roku.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-07-25 22:53:35
Autor: LEPEK
co to za śmigant?
W dniu 2010-07-25 21:42, Robert Rędziak pisze:

  Mnie wychodzi trochę więcej za ten metr.

Kalkulator mnie okłamał ;)

Natomiast chciałem
zauważyć, to zeznanie jest z 2005 roku.

Przy 1850 zł za mkw jestem w stanie uwierzyć.

BTW - ma rozdzielność z żoną? Bo ja rozumiem, że 13000 miesięcznie za 2 osoby to nie w kij dmuchał, ale utrzymanie na takich fanaberii to jeszcze troszkę brakuje IMO.

Pozdr,

Data: 2010-07-25 20:34:01
Autor: Karolek
co to za śmigant?
LEPEK pisze:
W dniu 2010-07-25 09:53, J.F. pisze:

Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.

Nie ma żadnej weryfikacji takich oświadczeń?
Dom 215 mkw = 400000 zł, czyli niecałe 550 zł / mkw. Chętnie bym kupił za tyle.

Ze co?!?
Czy Ty umiesz liczyc?

--
Karolek

Data: 2010-07-25 23:09:59
Autor: J.F.
co to za œmigant?
On Sun, 25 Jul 2010 20:16:31 +0200,  LEPEK wrote:
W dniu 2010-07-25 09:53, J.F. pisze:
Widac nie taki glupi, nawet jesli ubek.
Nie ma żadnej weryfikacji takich oświadczeń?
Dom 215 mkw = 400000 zł, czyli niecałe 550 zł / mkw. Chętnie bym kupił za tyle.

Powiedzmy ze mial przed rozpoczeciem kadencji i ma po zakonczeniu
kadencji, wiec nie ma sie co czepiac wartosci ktora poda.
Nie ma tez obowiazku wynajmowac rzeczoznawcy przy kazdym oswiadczeniu.

J.

Data: 2010-07-24 21:28:14
Autor: nalesnik
co to za śmigant?
Olek wrote:
On 2010-07-24 14:41, elmer radi radisson wrote:
[...]

Pewnie Dziewul kupił sobie nowego resoraka;)

Data: 2010-07-24 20:45:39
Autor: Robert Rędziak
co to za śmigant?
On Sat, 24 Jul 2010 21:28:14 +0200, nalesnik
<mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> wrote:

http://www.autogen.pl/news-102-ultima-gtr-diabelska-maszyna-w-polsce.html

Pewnie Dziewul kupił sobie nowego resoraka;)

 Nie pewnie, tylko kupił i zagadnięty o ściganko, pewnie znów
 będzie babulił, że ma ustawienia na cokolwiek innego :>

Data: 2010-07-25 20:27:09
Autor: Mumin
co to za śmigant?
Robert Rędziak pisze:

[...]

Już to zrobił, dziś widziałem rozmowę w TVN Turbo, w której wypowiadał się na temat uczestnictwa w Rage Race. :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

co to za śmigant?