co to znaczy?

Data: 2015-04-07 21:18:19
Autor: PiteR
co to znaczy?
w Aliorze lub w języku bankowym

otrzymałem następujące info:

"Wysłane przelewy walutowe zostały wstrzymane

Pozdrawiam

Hermiona Grandżel
Ekspert ds. gotowania na gazie
Departament dzwonków rowerowych"

1. kwota przelewu sama wróci do salda (kiedy)?
2. kwota przelewu będzie zawieszona gdzieś (nie wiadomo jak długo)?

--
Piotrek

Let me see your war face. You have got a war face?

Data: 2015-04-07 17:32:41
Autor: witek
co to znaczy?
PiteR wrote:
[...]

w Aliorze nie wiedzą?

Data: 2015-04-08 06:38:14
Autor: PiteR
co to znaczy?
witek pisze tak:

w Aliorze nie wiedzą?

no miałem i mam taką nadzieję, że wiedzą co robią ;)

bo mi nie chodzi o powód wstrzymania przelewów (bo go znam). Chodzi mi o to czy mogą wstrzymać przelew i sobie obracać moją kasą?

Data: 2015-04-08 15:19:47
Autor: tom
co to znaczy?
W dniu 2015-04-08 o 06:38, PiteR pisze:
witek pisze tak:

w Aliorze nie wiedzą?

no miałem i mam taką nadzieję, że wiedzą co robią ;)

bo mi nie chodzi o powód wstrzymania przelewów (bo go znam). Chodzi mi
o to czy mogą wstrzymać przelew i sobie obracać moją kasą?

Mnie przychodzi jedynie na myśl blokada przez instytucje USA lub im podobne przelewów do krajów objętych sankcjami.

http://samcik.blox.pl/2014/11/Niezly-meksyk-czyli-kowboje-konfiskuja-przelew-na.html

Data: 2015-04-08 18:15:05
Autor: PiteR
co to znaczy?

witek pisze tak:

[...]

Już wiem :)

Kasa sama wraca na konto w ciągu jednego dnia (pi x oko 24h).