co umie Samsung C5212

Data: 2009-11-26 21:57:09
Autor: bagno
co umie Samsung C5212
Witam

Wydaje mi sie, że co do telefonu mam niewielkie wymagania a tu okazuje sie, ze
po wladowaniu w telefon przeroznego szmelcu brakuje juz miejsca na naprawde
przydatne rzeczy.

Czy w tym telefonie jest cos takiego:

- rozne dzwonki do roznych kontaktow (osobno dla polaczen glosowych i sms)
- czarna lista (+ blokowanie ukrytych numerow)
- dzwonki mp3 (bo chce zainstalowac cos z ery dzwonkow mono)

?

Data: 2009-11-27 19:46:45
Autor: Piona
co umie Samsung C5212
bagno pisze:
[...]

3 x tak :) a do tego można dołożyć kartę pamięci :)
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-11-27 21:10:29
Autor: bagno
co umie Samsung C5212

Użytkownik "Piona" <email@wsygnaturce.pl> napisał w wiadomości news:hep5cj$efe$1news.interia.pl...
bagno pisze:
[...]

Odnosze wrazenie, ze jestes jedynym uzytkownikiem tego telefonu
na swiecie.

Martwi mnie jeszcze ta rysujaca sie obudowa. No i fakt, ze nie mam gdzie
go pomacac.

Data: 2009-11-28 11:25:45
Autor: Piona
co umie Samsung C5212
bagno pisze:
Odnosze wrazenie, ze jestes jedynym uzytkownikiem tego telefonu

Użytkowników jest niewielu bo to nowy model. Nie mniej jednak na tej grupie jest na pewno kilku :)

Martwi mnie jeszcze ta rysujaca sie obudowa. No i fakt, ze nie mam gdzie
go pomacac.

Rysuje się obudowa z tyłu, przód jest nietknięty. Też żałowałem ,przed zakupem, że nie mogłem pomacać ale szczegółowe "analizy" rozwiały moje wątpliwości :)
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-11-30 09:49:50
Autor: Konrad N.S.
co umie Samsung C5212
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:hepbv3$5d3$1atlantis.news.neostrada.pl...

Martwi mnie jeszcze ta rysujaca sie obudowa. No i fakt, ze nie mam gdzie
go pomacac.

w dobrych dużych salonach ery, oraz w co którymś punkcie sprzedaży play są te telefony. popatrz tez w komisach u pośreników.

obudowa tył rysuje się, bo jest to lakier, możesz nosić telefon w fouterale.
ja noszę w kieszenie, razem z kluczami i monetami, i nic mi te kreseczki widziane dopiero pod światło po usilnym szukaniu nie przeszkadzają.

ostatnio dwukrotnie telefon mi spadł na płytki ceramiczne. z kieszeni kurtki wypadł, z wysokości... mam 185cm, można sobie wyobrazić wysokość. odbił się, odskoczył 20 cm dalej i działa dalej.
po upadkach nie pozostała żadna skaza, ani śladu.

jeśli martwią cię jakieś rysowania obudów... to chyba nie znajdziesz dla siebie telefonu.
bierz c5212 jesli szukasz duala i nie marudź.

Data: 2009-11-30 22:49:35
Autor: bagno
co umie Samsung C5212
Konrad N.S. wrote:
[...]

Poprzedni 6210 spadl mi na asfalt i beton pewnei z 20 razy. Kilka razy rzucilem nim o sciane
i tez to na nim wrazenie nie zrobilo. Dopiero jak mnie wkurzyl i walnalem w schody to sie
cos tam zlamalo. Ale takich telefonow to juz chyba nie robia.

Widze, ze te C5212 sa tez w wersji blue (niby bardziej matowa). Moze taka bedzie lepsza.

Data: 2009-12-01 12:36:56
Autor: Konrad N.S.
co umie Samsung C5212
Użytkownik "bagno" <bagno@o2.pl> napisał w wiadomości news:hf1f9q$r72$1nemesis.news.neostrada.pl...

Martwi mnie jeszcze ta rysujaca sie obudowa.

Widze, ze te C5212 sa tez w wersji blue (niby bardziej matowa). Moze taka bedzie lepsza.

do czego jest ci potrzebny telefon? chcesz go oglądać? podziwiać?

Data: 2009-12-01 15:13:59
Autor: bagno
co umie Samsung C5212

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:hf2v44$29tg$1opal.icpnet.pl...
[...]

Między innymi. A tak poważnie to zakładam, że przez 4 lata nie będe zmieniał telefonu więc
chce kupić taki co nie będzie po miesiącu wyglądał jak ze śmietnika.

co umie Samsung C5212