co w tej umowie jest nie tak?

Data: 2009-10-15 17:53:28
Autor: Maciej Muran
co w tej umowie jest nie tak?
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał
4 Sprzedający przenosi na rzecz kupującego własność pojazdu określonego w §1 niniejszej umowy za kwotę określoną w §3 niniejszej umowy, której pokwitowanie stanowi dowód przelewu. Kupujący kwituje jednocześnie odbiór pojazdu.

Zapytaj kupującego, czy może być tak, że najpierw sprawdzisz, czy masz kasę na koncie a dopiero potem zachowasz sobie dowód przelewu ;)
W moim przypadku było zawsze tak, że to sprzedający się bał fałszywych banknotów i przelewów i chciał zobaczyć kasę u siebie w ręku. Umawialiśmy się w oddziale jego banku, ja wypłacałem i dawałem kasę do ręki. Składaliśmy podpisy na umowie i finito. A ostatnio, to jeszcze z żoną poczekaliśmy aż sprzedająca wpłaci kasę na swoje konto - jej bank był drzwi obok :)

Poza tym jest OK - IMHO rzecz jasna.

Maciek.

co w tej umowie jest nie tak?