co warte sprawdzacze lancucha?

Data: 2012-01-25 15:20:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
co warte sprawdzacze lancucha?
Uzytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:jfoibp$mn6$1inews.gazeta.pl...
Jest sobie przyrzad do sprawdzania lancucha parktoola CC3.2 chain
checker oraz wiele roznych mniej lub bardziej podobnych urzadzen.
Czy wynik sprawdzania jest miarodajny? Mozna na tym polegac?

Mam taka mega bieda wersje http://endurorider.pl/2009/11/przymiar-do-mierzenia-wyciagniecia-lancucha/ i mozna na nim polegac. Jak wykazuje 80% zuzycia to naped jest zabity i nie przyjmie nic nowego prócz lancucha+kaseta+ szlifowanie korby.

Zamierzam kupic cos lepszego i polegac dalej na takim urzadzeniu. Wedlug mnie to dziala i relatywnie szybko bedzie wiadomo czy mozna i ile mozna dodac do tego co wskazuje pomiar przed autentyczna koniecznoscia wymiany.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

co warte sprawdzacze lancucha?