co warte sprawdzacze lancucha?

Data: 2012-01-25 07:27:05
Autor: tadek
co warte sprawdzacze lancucha?
On 25 Sty, 10:34, whitey <whiteyzusn...@gazeta.pl> wrote:
Jest sobie przyrzad do sprawdzania lancucha parktoola CC3.2 chain
checker oraz wiele roznych mniej lub bardziej podobnych urzadzen.
Czy wynik sprawdzania jest miarodajny? Mozna na tym polegac?

--
whitey

używam Rohloffa i jeszcze nie musiałem szlifować zębatek i trybów

Data: 2012-01-28 02:56:55
Autor: Titus Atomicus
co warte sprawdzacze lancucha?
In article <bb881dba-7709-47fd-a9ef-77fc2cefca58@i25g2000vbt.googlegroups.com>,
 tadek <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote:

używam Rohloffa i jeszcze nie musiałem szlifować zębatek i trybów

No fajnie.
Wszyscy uzytkownicy chwala tego Rohloffa.
I OK.

Ale naprawde wszystko pozostale nadaje sie do smieci?

TA

Data: 2012-01-28 08:55:25
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-

[...]

Wszystko co jest badziewnie zrobione czyli bardzo tanie przymiary, takie jak ten który chwilę wcześniej linkowałem.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

co warte sprawdzacze lancucha?