co ważniejsze, krzyż czy vat ?

Data: 2010-08-03 19:35:52
Autor: apr...
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

Data: 2010-08-03 12:39:10
Autor: magdaverakosiorek
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
On Aug 3, 2:35 pm, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

KRZYZ
magdavera

Data: 2010-08-03 19:41:39
Autor: apr...
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
magdaverakosiorek <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał(a):
On Aug 3, 2:35=A0pm, " apr..." <aprecja...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

KRZYZ
magdavera
to ile jesteś w stanie zeżreć krzyży dziennie ?

Data: 2010-08-03 21:46:49
Autor: rAzor
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:

:-)
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-03 21:46:32
Autor: rAzor
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
Darz bór! Użytkownik... he he - magdaverakosiorek raczył napisać:

Jesteś platfusem?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-03 21:46:18
Autor: rAzor
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:
czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

Zajrzyj do TVN, to się dowiesz.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-03 19:56:04
Autor: apr...
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
rAzor <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał(a):
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:
> czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

Zajrzyj do TVN, to się dowiesz.
KOleżko wiem, że tutaj każdy czyta tylko siebie, więc POwiem ci tak:
wierzę w boga którego mam w sercu, daleko w POważaniu mam "POPISowe" numery jakie o 45 roku robią Polsce "nieprzychylni" ludzie i partie, ale i na nich przyjdzie czas, w końcu moherowy amok minie i wypierdoli się pisowców, pełowców, komuchów, katabasów i innych szmondaków, V kolumna nie może mieć racji bytu w Polsce, POniał PISowczyku ?

Data: 2010-08-03 23:26:36
Autor: Nicon
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
Proponuje wprowadzic VAT na krzyz i bedzie pogodzone.

co ważniejsze, krzyż czy vat ?