co ważniejsze, krzyż czy vat ?

Data: 2010-08-03 21:46:18
Autor: rAzor
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:
czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

Zajrzyj do TVN, to się dowiesz.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-03 19:56:04
Autor: apr...
co ważniejsze, krzyż czy vat ?
rAzor <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał(a):
Darz bór! Użytkownik... he he -  apr... raczył napisać:
> czy to grupa religijna ta pl.soc.polityka ?

Zajrzyj do TVN, to się dowiesz.
KOleżko wiem, że tutaj każdy czyta tylko siebie, więc POwiem ci tak:
wierzę w boga którego mam w sercu, daleko w POważaniu mam "POPISowe" numery jakie o 45 roku robią Polsce "nieprzychylni" ludzie i partie, ale i na nich przyjdzie czas, w końcu moherowy amok minie i wypierdoli się pisowców, pełowców, komuchów, katabasów i innych szmondaków, V kolumna nie może mieć racji bytu w Polsce, POniał PISowczyku ?

--

co ważniejsze, krzyż czy vat ?