co wlasciwie dzieje sie z troyem murphym

Data: 2010-12-12 13:00:03
Autor: sooobi
co wlasciwie dzieje sie z troyem murphym
wiadomo leczyl kontuzje, teraz losowo sie pojawia w niektorych
meczach, gra po pare minut, potem nie ma go nawet w skladzie. Avery
wspomnial ze zamierza Favorsa wprowadzic niedlugo do S5. Wiecie co sie
dzieje z Murphym albo co sie dzieje na linii A.Johnson - T.Murphy?

Data: 2010-12-13 08:51:17
Autor: lorak
W dniu 2010-12-12 22:00, sooobi pisze:
[...]

Murphy jest po prostu słabym graczem, szczególnie w obronie, a takich Johnsonowi nie trzeba pod koszem.

Data: 2010-12-13 01:03:01
Autor: sooobi
On 13 Gru, 08:51, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> dzieje z Murphym albo co sie dzieje na linii A.Johnson - T.Murphy?

Murphy jest po prostu słabym graczem, szczególnie w obronie, a takich

to po co go kupowali?

ale wlasciwie co sie z nim dzieje? jest kontuzjowany, czy zdrowy ale
Avery w ogole nie chce go miec w skladzie? co oznaczaja sporadyczne
wystepy po kilka minut?

Data: 2010-12-13 10:30:46
Autor: s
co wlasciwie dzieje sie z troyem murphym
to po co go kupowali?

Bo wygasa?
Nie pamietam, kogo oddali... Tylko Lee? To by sie kupy nie trzymalo...

ale wlasciwie co sie z nim dzieje? jest kontuzjowany, czy zdrowy ale
Avery w ogole nie chce go miec w skladzie? co oznaczaja sporadyczne
wystepy po kilka minut?

Mnie tez to dziwi. Moze sobie byc slabym graczem, ale na tle potencjalu Nets na pewno zasluguje na jakastam zauwazalna role na boisku.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-12-13 02:33:37
Autor: Bartek Sobczak
On 13 Gru, 10:30, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> to po co go kupowali?

Bo wygasa?
Nie pamietam, kogo oddali... Tylko Lee? To by sie kupy nie trzymalo...

Tylko Lee. Wiec co im z tego ze wygasa skoro na plecy tyle milionow za
malutki kontrakt Lee, ktory by im sie przydal.
W ogole nie rozumiem tego ruchu!

> [...]

Mnie tez to dziwi. Moze sobie byc slabym graczem, ale na tle potencjalu
Nets na pewno zasluguje na jakastam zauwazalna role na boisku.

Mnie tez to dziwi i nie mam pojecia co tam sie dzieje...

Data: 2010-12-13 14:15:52
Autor: wiLQ
Bartek Sobczak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Tylko Lee. Wiec co im z tego ze wygasa skoro na plecy tyle milionow za
malutki kontrakt Lee, ktory by im sie przydal.

O ile tez jestem zaskoczony tym co sie dzieje z Troyem o tyle
wyjasnienie wydaje mi sie proste: cele/wizja GMa != cele/wizja trenera i
jak ze soba nie wspolpracuja to wychodza takie kwiatki. GMowi natrafila sie okazja sciagniecia "double-double guya" za paczke
czipsow to na to poszedl, a trener, zwlaszcza pokroju Averego, ma juz
tak zamurowany druzynopoglad, ze bedzie gral chocby leszczem jesli
pasuje mu profilem i ciezko pracuje na treningach.

> Mnie tez to dziwi. Moze sobie byc slabym graczem, ale na tle potencjalu
> Nets na pewno zasluguje na jakastam zauwazalna role na boisku.

Mnie tez to dziwi i nie mam pojecia co tam sie dzieje...

A propos, Outlaw [35M$/5y] I Petro [10M$/3y] juz grzeja lawe...
Swietne ruchy! I ksiazkowe przyklady jak nie wykorzystywac wolnego
miejsca pod salary cap chyba, ze chce sie oslabic druzyne.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-12-13 12:36:21
Autor: lorak
W dniu 2010-12-13 10:03, sooobi pisze:
[...]

nie wiem, ale niewykluczone, że po prostu Kris pracuje ciężej na treningach i Avery to docenił. Favors też pewnie jest bardziej zaangażowany niż Murphy i tyle.

Data: 2010-12-13 04:01:19
Autor: Leszczur
On 13 Gru, 12:36, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> to po co go kupowali?

> ale wlasciwie co sie z nim dzieje? jest kontuzjowany, czy zdrowy ale
> Avery w ogole nie chce go miec w skladzie? co oznaczaja sporadyczne
> wystepy po kilka minut?

nie wiem, ale niewykluczone, e po prostu Kris pracuje ci ej na
treningach i Avery to doceni . Favors te pewnie jest bardziej
zaanga owany ni Murphy i tyle.

To by tłumaczyło brak miejsca w S5, ale nie sporadyczne granie po 5-10
minut w co trzecim spotkaniu.
Nets (a raczej Niets - jak z rosyjska są teraz nazywani) kupili Troya
chyba, zeby miec karte przetargową w okolicy deadline. Duzy,
wygasający kontrakt, ktory da sie wcisnac komus dramatycznie
szukajacemu oszczednosci jeszcze przed zmianą CBA.
Phillies za Iguodale w paczce z Terrencem Williamsem? Bo w te
dyrdymały z Melo nie do kocna wierze. Moze ewentualnie jako desperacki
ruch w chwili gdy Troya nie da sie inaczje upchnąć. Ot najwyzej
Anthony odejdzie bez extension (w co nie wierze - zwlaszcza w chwili
gdy lockout jest realnym zagrozeniem).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-12-13 14:13:01
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

IMHO bzdura bo byli ponizej salary cap!
Bez sciagania Troya mogli zaoferowac nawet wieksze oszczednosci.

Phillies za Iguodale w paczce z Terrencem Williamsem?

Kolejka po Iggiego jest pewnie dluga, wiec zadecyduje albo jakosc
prospekta albo (IMHO opcja nr 1 Sixers) przyjecie rowniez Branda.

Ot najwyzej
Anthony odejdzie bez extension (w co nie wierze - zwlaszcza w chwili
gdy lockout jest realnym zagrozeniem).

Co za roznica? W czasie lockoutu przeciez nie dostaja pensji.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-12-13 08:14:10
Autor: Leszczur
On 13 Gru, 14:13, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nets (a raczej Niets - jak z rosyjska s teraz nazywani) kupili Troya
> chyba, zeby miec karte przetargow w okolicy deadline. Duzy,
> wygasaj cy kontrakt, ktory da sie wcisnac komus dramatycznie
> szukajacemu oszczednosci jeszcze przed zmian CBA.

IMHO bzdura bo byli ponizej salary cap!
Bez sciagania Troya mogli zaoferowac nawet wieksze oszczednosci.

Mozliwe, ze pierwotnym celem było jednak kupienie solidnego startera,
a to, ze konczy mu się kontrakt było tylko miłym dodatkiem, ktory
teraz stał się jedynym plusem z jego posiadania.
Aha i w ogóle nie kupuję teorii z tym, ze Murph nie podoba sie
Averemu. IMO facet ma duży problem z plecami i dlatego nie gra.
Inaczej byłby przynajmniej pokazywany potencjalnym nabywcom.

> Phillies za Iguodale w paczce z Terrencem Williamsem?

Kolejka po Iggiego jest pewnie dluga, wiec zadecyduje albo jakosc
prospekta albo (IMHO opcja nr 1 Sixers) przyjecie rowniez Branda.

Rynek na Branda chyba jest cały czas niewielki.

> Ot najwyzej
> Anthony odejdzie bez extension (w co nie wierze - zwlaszcza w chwili
> gdy lockout jest realnym zagrozeniem).

Co za roznica? W czasie lockoutu przeciez nie dostaja pensji.

Dla Melo to dość duża różnica. Rok bez gry i bez kontraktu? NGTH.
Dlatego cały czas to jest temat do dyskusji.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-12-13 14:35:06
Autor: s
[...]

Ale cholera wie, na jakie pieniadze moglby liczyc po lockoucie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-12-17 14:31:23
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Co za roznica? W czasie lockoutu przeciez nie dostaja pensji.

Ale cholera wie, na jakie pieniadze moglby liczyc po lockoucie.

Prawda, ale w takim razie problemem nie jest lockout, a nowe CBA ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-12-13 13:18:51
Autor: s
[...]

Tez dziwna sprawa.
Bo co jak co, ale w NBA zazwyczaj najciezej angazuja sie wlasnie gracze w CY.

Pozdr
Slawek

co wlasciwie dzieje sie z troyem murphym