"co wolno wojewodzie ..."

Data: 2012-08-07 02:25:49
Autor: Grzegorz Z.
"co wolno wojewodzie ..."
- Ilość szampana była nieznaczna, a uroczystość odbywała się po godzinach
pracy - tak prokuratura uzasadnia odmowę wszczęcia śledztwa w sprawie
toastu w magistracie.

Termin na podjęcie decyzji upłynął 5 sierpnia. Chodzi o toast jaki
prezydent wzniósł z piłkarzami Pogoni po awansie do ekstraklasy. Na
spotkanie wybrano salę w urzędzie miejskim. Spotkanie odbyło się po
godzinach pracy, a ilość szampana w kieliszkach była niewielka.

Komuś to się jednak nie spodobało i miesiąc temu zawiadomił prokuraturę.

Prezydent Piotr Krzystek tłumaczył, że toast miał charakter symboliczny i
jest pewną tradycją w Polsce.

Decyzja jest prawomocna.

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120806/SZCZECIN/120809729

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-07 09:30:45
Autor: t-1
"co wolno wojewodzie ..."

Użytkownik "Grzegorz Z."
napisał

"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

t-1

Data: 2012-08-07 10:04:15
Autor: Grzegorz Z.
"co wolno wojewodzie ..."
t-1 napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z."
napisał

"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Sygnaturek w Usenecie NIE komentujemy.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-07 10:03:37
Autor: Bogdan Idzikowski
"co wolno wojewodzie ..."

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:ft8rc0dszglw$.ofp6mss4l40c.dlg40tude.net...
[...]

Jednak, mimo wszystko, prokuratorzy są rozsądni.

Data: 2012-08-07 10:05:54
Autor: Grzegorz Z.
"co wolno wojewodzie ..."
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Szkoda tylko że "zapomniał" iż prezydent jako urzędnik ma nienormowany czas
pracy.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-07 11:10:17
Autor: Bogdan Idzikowski
"co wolno wojewodzie ..."

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:1oli8he3ojz3v.quifliiwmft5.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Czyli że gdy wieczorem bzyka się z żoną lub jakąś panienką to podpada pod kodeks pracy? No i spać nie powinien! Spanie podczas pracy jest przestępstwem.
A może tobie już rozsądku zabrakło po przydzieleniu go prokuratorom?

Data: 2012-08-07 03:55:31
Autor: Marek
"co wolno wojewodzie ..."
On Aug 7, 11:10 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamar...@speccy.org> napisał w wiadomościnews:1oli8he3ojz3v.quifliiwmft5.dlg40tude.net...

> [...]
> pracy.

Czyli że gdy wieczorem bzyka się z żoną lub jakąś panienką to podpada pod

Jak sie moga dwa takie grubasy bzykac ?

Data: 2012-08-07 13:32:07
Autor: Bogdan Idzikowski
"co wolno wojewodzie ..."

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:81e8abb3-db10-4cb0-96e7-ae5e7deac23ej28g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

> pracy.

Czyli że gdy wieczorem bzyka się z żoną lub jakąś panienką to podpada pod

===================================

Och! Pisiaczek dał głos! Nie jednemu psu Burek. Ale wy pisiaczki, jak psy Pawłowa.

Data: 2012-08-07 12:03:43
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Kodeks pracy nie mówi nic o bzykaniu.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-07 12:07:59
Autor: Bogdan Idzikowski
"co wolno wojewodzie ..."

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Czyli, że może się bzykać w godzinach pracy?

Data: 2012-08-07 12:11:55
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nie pytałeś o bzykanie w godzinach pracy, tylko o bzykanie w ogólności.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-07 12:56:46
Autor: Bogdan Idzikowski
"co wolno wojewodzie ..."

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Sam napisałeś, że prezydent nie miał prawa wypić lampki szampana w godzinach pracy, bo czas pracy ma nienormowany. Tym samym bzykanie też jest pogwałceniem prawa pracy.
Niech żyje głupota, która nie zna granic ni kordonów!

Data: 2012-08-07 15:33:23
Autor: Grzegorz Z.

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Ty zacząłeś temat bzykania w pracy, nie ja.

Niech żyje głupota, która nie zna granic ni kordonów!

Niech żyje "strawman argument".