co wozicie w schowku?

Data: 2012-04-24 16:50:20
Autor: Jasio
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
zimą rozmrażacz do zamków

jesteś blondynką?

Data: 2012-04-24 23:14:01
Autor: mumin
co wozicie w schowku?
Użytkownik "Jasio" <niemam@onet.pl> napisał w wiadomości news:jn6es8$mau$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
zimą rozmrażacz do zamków

jesteś blondynką?

Blondynem, ale wiem do czego pijesz, będąc w środku nie przyda mi się, bo nie będę mógł wejść do zamarzniętego zamka, a Ty jesteś  blondynką i nie pomyślałeś że chodzi o zapasowy sprej?

Data: 2012-04-24 21:19:46
Autor: kogutek
co wozicie w schowku?
mumin <mumin@dolina.in> napisał(a):

> [...]

Blondynem, ale wiem do czego pijesz, będąc w środku nie przyda mi się, bo nie będę mógł wejść do zamarzniętego zamka, a Ty jesteś  blondynką i nie pomyślałeś że chodzi o zapasowy sprej?
Przy schizofrenii chorzy noszą przy sobie wszystko co uznają że im się może
przydać i to w dwóch egzemplarzach, bo co zrobią jak będą mieli jedną sztukę i
się popsuje. Zamki to się smaruje jesienią jak jest ciepło. Przeciąga się
uszczelki dowolnym woskiem samochodowym. Miejsca gdzie przylegają też. I nie
trzeba wozić jednego rozmrażacza w schowku, drugiego w bagażniku a trzeciego w
kieszeni na wypadek gdyby wszystkie drzwi i bagażnik zamarzły. --

Data: 2012-04-24 23:25:53
Autor: mumin
co wozicie w schowku?
Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn75di$cnu$1inews.gazeta.pl...
> [...]

trzeba wozić jednego rozmrażacza w schowku, drugiego w bagażniku a trzeciego w
kieszeni na wypadek gdyby wszystkie drzwi i bagażnik zamarzły.

Dobra, może faktycznie nie do końca to było przemyślane i dopisałem z rozpędu.

Data: 2012-04-24 21:51:08
Autor: kogutek
co wozicie w schowku?
> [...]
> kieszeni na wypadek gdyby wszystkie drzwi i bagażnik zamarzły.

Dobra, może faktycznie nie do końca to było przemyślane i dopisałem z rozpędu.
Nie ma sprawy.

Data: 2012-04-25 12:53:17
Autor: J.F
co wozicie w schowku?
Użytkownik "kogutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jn75di$cnu$1@inews.gazeta.pl...
Zamki to się smaruje jesienią jak jest ciepło. Przeciąga się
uszczelki dowolnym woskiem samochodowym. Miejsca gdzie przylegają też.

A wosk nie szkodzi uszczelkom ?
"dowolny" to moze byc ropopochodny, a zwykla guma ropy nie lubi.

J.

Data: 2012-04-24 23:37:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
co wozicie w schowku?
Hello mumin,

[...]

Zapasowy się trzyma w domu/pracy w cieple a nie w zamarzniętym
schowku.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-24 21:50:06
Autor: kogutek
co wozicie w schowku?
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(a):
Hello mumin,

> [...]
> pomyślałeś że chodzi o zapasowy sprej? Zapasowy się trzyma w domu/pracy w cieple a nie w zamarzniętym
schowku.

Awaryjny na wypadek gdyby ten co w domu trzymasz nie zadziałał gdzie
przechowujesz. --

co wozicie w schowku?