co wozicie w schowku?

Data: 2012-04-24 20:22:59
Autor: Potocki Passion & Adventure
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
Dzięki za wszystkie informacje w moich poprzednich wątkach, bardzo się przydało.
Teraz taki luźniejszy temat: co wozicie w swoich schowkach samochodowych?
Ja zamierzam tam trzymać:
latarkę, starą komórkę z ładowarką samochodową, rękawiczki, chusteczki, gumy do żucia, kondomy :)
mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

W Seicento nie mam schowka :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2012-04-24 20:23:18
Autor: Grejon
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 20:22, Potocki Passion & Adventure pisze:

W Seicento nie mam schowka :)

Masz - tylko on się "bagażnik" nazywa :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-24 20:59:10
Autor: Potocki Passion & Adventure
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 20:23, Grejon pisze:
W dniu 2012-04-24 20:22, Potocki Passion & Adventure pisze:

W Seicento nie mam schowka :)

Masz - tylko on się "bagażnik" nazywa :)

Mam vana, więc dziś w schowku wiozłem 300kg suchej karmy. Ale normalnie to mam w "schowku" pusto. Nawet dojazdówkę wyjąłem, aby był lżejszy.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

co wozicie w schowku?