co wozicie w schowku?

Data: 2012-04-24 20:43:33
Autor: LEPEK
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
a zim± rozmra¿acz do zamków

To lepiej schowaj do kieszeni, bo jak ci zamki zamarzn±, to na grzyba ci odmra¿acz w zamkniêtym samochodzie?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-04-24 18:47:02
Autor: to
co wozicie w schowku?
begin LEPEK
To lepiej schowaj do kieszeni, bo jak ci zamki zamarznÄ…, to na grzyba ci
odmrażacz w zamkniętym samochodzie?

W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o pełnoletnich...

Data: 2012-04-24 20:48:36
Autor: Grejon
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 20:47, to pisze:
begin LEPEK

To lepiej schowaj do kieszeni, bo jak ci zamki zamarzn±, to na grzyba ci
odmra¿acz w zamkniêtym samochodzie?

W jakich¶ normalnych autach jeszcze zamarzaj± zamki? Nie mówiê o
pe³noletnich...

Dobre pytanie - bo ja to takim guziczkiem na pilocie otwieram :)

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-25 13:39:54
Autor: Miroo
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-24 20:48, Grejon pisze:
[...]

A ja korzystam z kluczyka tylko jak mi centralny zamarza :)

Pozdrawiam
Miroo

Data: 2012-04-24 21:39:05
Autor: Rafał Grzelak
co wozicie w schowku?
to wrote:

> [...]

> grzyba ci odmrażacz w zamkniętym samochodzie?

W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o pełnoletnich...

A nawet jesli, to czy ktos otwiera jeszcze zamki kluczem?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-04-25 01:01:44
Autor: Michał Baszyński
co wozicie w schowku?
[...]

masz coś do pełnoletnich albo prawie pełnoletnich? ;-)
W moim 17 latku dziurkę na kluczyk mam tylko w stacyjce, schowku oraz drzwiach pasażera i bagażnika..

--
Pozdr.
Michał

Data: 2012-04-25 12:50:58
Autor: J.F
co wozicie w schowku?
Użytkownik "MichaÅ‚ BaszyÅ„ski"  napisaÅ‚ w
[...]

Bo to wszystko zalezy - w scierce nic nie zamarzalo, a w kadecie jak nie dziurki to zamki, jak nie zamki to uszczelki, a najczesciej to wszystko naraz :-)

J.

co wozicie w schowku?