co wozicie w schowku?

Data: 2012-04-25 09:25:43
Autor: Robson
co wozicie w schowku?
 kondomy :)

Jasne, w klimatyzowanym schowku źle i nie lepiej na słońcu. Szczęśliwego przydrożnego trypra.

Data: 2012-04-25 10:09:48
Autor: mumin
co wozicie w schowku?

Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomości news:jn890t$6qd$1mx1.internetia.pl...
 kondomy :)

Jasne, w klimatyzowanym schowku źle i nie lepiej na słońcu. Szczęśliwego przydrożnego trypra.

W kiosku czy w automacie to niby lepiej są przechowywane?
No i nie dla ssaków leśnych, tylko figli ze swoją partnerką.

Data: 2012-04-25 12:36:50
Autor: J.F
co wozicie w schowku?
Użytkownik "mumin"  napisał w wiadomości
 kondomy :)

Jasne, w klimatyzowanym schowku źle i nie lepiej na słońcu. Szczęśliwego przydrożnego trypra.

W kiosku czy w automacie to niby lepiej są przechowywane?

Lepiej - w kiosku nie maja 80 stopni.

No i ... nie wiem jakie tam macie potrzeby, ale w kiosku czy automacie chyba maja wieksza rotacje :-)

J.

Data: 2012-04-25 14:03:06
Autor: kogutek
co wozicie w schowku?
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Lepiej - w kiosku nie maja 80 stopni.

No i ... nie wiem jakie tam macie potrzeby, ale w kiosku czy automacie chyba maja wieksza rotacje :-)

Nie kupuję ani w kioskach ani w automatach bo tam same małe rozmiary mają. Ale
jak na kogoś taki mikrus pasuje to czemu nie. --

Data: 2012-04-25 16:07:46
Autor: Grejon
co wozicie w schowku?
W dniu 2012-04-25 16:03, kogutek pisze:

Nie kupuję ani w kioskach ani w automatach bo tam same małe rozmiary mają.

I nawet te małe są za duże dla ciebie? :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-04-25 14:50:03
Autor: kogutek
co wozicie w schowku?
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
W dniu 2012-04-25 16:03, kogutek pisze:

> Nie kupuję ani w kioskach ani w automatach bo tam same małe rozmiary mają.

I nawet te małe są za duże dla ciebie? :)

Nie oceniaj innych względem siebie. Czy to moja wina że masz traumatyczne
doświadczenia jak Ci się w rozmiarze XS zsunął. Mniejsze to tylko gumowe
wentylki do roweru są. --

co wozicie w schowku?