co wozicie w schowku?

Data: 2012-04-25 12:33:51
Autor: J.F
co wozicie w schowku?
Użytkownik "mumin"  napisał w wiadomości grup
Ja zamierzam tam trzymać:
latarkę, starą komórkę z ładowarką samochodową, rękawiczki, chusteczki, gumy do żucia, kondomy :)
mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

Wiecej ci sie nie zmiesci :-)

Ja tam jeszcze woze puszke redbulla czy innego tigera, ale ostrzegam - raz mi zamarzla (z tym ze chyba pepsi lub CC), puszka pekla, dopiero jak sie cieplej zrobilo to zauwazylem ze cos kapie :-(

co wozicie w schowku?