co wy chcecie od tego juke?

Data: 2011-11-17 11:58:46
Autor: T.
co wy chcecie od tego juke?

Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4ec394b9$1news.home.net.pl...
Zajebisty jest!
Stylistycznie jest bardzo spójny, konsekwentny, a przy tym niepowtarzalny, ale też nie udziwniony na siłę. Przód przywołuje mi skojarzenia do Forda Mustanga (mimo, że obiektywnie jest kompletnie inny, ale te okrągłe światła, szeroki grill, drapieżność).
Nie wiem co on sobą reprezentuje technicznie, ale gdybym szukał tego typu samochodu - to Juke za wygląd miałby pierwszeństwo na starcie.
Ale wiem - ja to inny jestem. Mi się Vel Satis podobał... :)

-- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Mnie się to auto spodobało. Poszedłem do salonu, wsiadłem...
I stwierdziłem, że w tak klaustrofobicznym aucie nie dane mi było siedzieć - nawet w Maluchu było więcej przestrzeni.
Ale to kwestia gustu...
T.

co wy chcecie od tego juke?